Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ dette er så rart syns eg.noen som kan forklare meg det?
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Sep 2008 10:37
- 16
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: haugesund
dette er så rart syns eg.noen som kan forklare meg det?
hei eg sov over hoss mamma og ber altid hjelperene mine inn i rome for å holde andre ånder vekke før eg legger meg,men før eg dro til mamma så sa eg at eg er klar for å se di men helst i mine drømmer fyst som ett start ponkt...
når eg låg i sengen følte eg noen som såg på meg men tenkte ikke så mye på det etterpå og la meg til å sove.plutselig i hode mitt så dukka opp en mann i rundt 50årene(bare tipper pga rynkene), han var litt slank med en slank hode med kort mørkt hår og store fine auger og ett fint smil. han satt ved siden av barne mitt så at barne mitt havna imitten av oss på ein måte. han mannen såg lenge på meg og smilte til at eg plutselig brå våkna..
litt etter på så sovna eg igjen så tror eg en liten jente dukka opp med foten min tror eg.denne delen husker eg ikke så bra..men den mannen..kan det ha vert ein av hjelperene mine siden eg sa di skulle dukke opp i drømmene mine fyst?????
følte meg trygg og ikke redde når eg såg han. fekk en varm følelse fra han...at han ville meg godt.
når eg låg i sengen følte eg noen som såg på meg men tenkte ikke så mye på det etterpå og la meg til å sove.plutselig i hode mitt så dukka opp en mann i rundt 50årene(bare tipper pga rynkene), han var litt slank med en slank hode med kort mørkt hår og store fine auger og ett fint smil. han satt ved siden av barne mitt så at barne mitt havna imitten av oss på ein måte. han mannen såg lenge på meg og smilte til at eg plutselig brå våkna..
litt etter på så sovna eg igjen så tror eg en liten jente dukka opp med foten min tror eg.denne delen husker eg ikke så bra..men den mannen..kan det ha vert ein av hjelperene mine siden eg sa di skulle dukke opp i drømmene mine fyst?????
følte meg trygg og ikke redde når eg såg han. fekk en varm følelse fra han...at han ville meg godt.
Antall ord: 230
Hate me or love me, but dont judge me before you know me!!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Har opplevd liknende mange ganger, men jeg vil ikke trekke forhastede konklusjoner. Mye tyder likevel på at det uansett hvem eller hva det er, så er det noe som gir en ro i sjelen, så da er vel hensikten oppnådd?
Antall ord: 41
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
ja men tankene mine liger høgt oppe på å finne en annen løsning.ansikte hans er nesten som brennt i hode mitt og det er ikke kjekkt. så nesten som om eg skal finne ut hvem det er før bilde går vekk fra hode.viss du sjønner heheHecate skrev:Har opplevd liknende mange ganger, men jeg vil ikke trekke forhastede konklusjoner. Mye tyder likevel på at det uansett hvem eller hva det er, så er det noe som gir en ro i sjelen, så da er vel hensikten oppnådd?
Antall ord: 95
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Ok..hvilken løsning passer deg best? Det virker som om du allerede har gjort deg opp en mening om hvem eller hva dette er, så er det en bekreftelse på den du vil ha? Jeg bare spør....
Noen ganger, før en sovner, så hører en stemmer og ser bilder av mennesker en ikke kjenner. Jeg har det slik ganske ofte og jeg vet ikke hva det kommer av. Jeg antar at det er inntrykk hjernen min har mottatt i løpet av dagen uten at jeg har registrert det. Så når arbeidsminnet stilner, så begynner hjernen å systematisere.....
En annen teori er at jeg er psykisk syk og har syns og hørsleshallusinasjoner...
Den teorien som hadde vært mest paranormal og kul , er jo om jeg er pålogga den kollektive bevisstheten og tar inn "alt."
Du kan forsøke å tune deg inn på "bildet" og be om mer info, får du fler bilder eller navn, så kan det hende at du finner løsningen din.

Noen ganger, før en sovner, så hører en stemmer og ser bilder av mennesker en ikke kjenner. Jeg har det slik ganske ofte og jeg vet ikke hva det kommer av. Jeg antar at det er inntrykk hjernen min har mottatt i løpet av dagen uten at jeg har registrert det. Så når arbeidsminnet stilner, så begynner hjernen å systematisere.....
En annen teori er at jeg er psykisk syk og har syns og hørsleshallusinasjoner...

Den teorien som hadde vært mest paranormal og kul , er jo om jeg er pålogga den kollektive bevisstheten og tar inn "alt."

Du kan forsøke å tune deg inn på "bildet" og be om mer info, får du fler bilder eller navn, så kan det hende at du finner løsningen din.
Antall ord: 172
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mai 2008 20:02
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så
- Lokalisering: Oslo
Og hvordan tuner man inn? Blir det samme som fokus under meditasjon?
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
aaa sjønner hva du meiner hehe.skal prøve på det.Hecate skrev:Ok..hvilken løsning passer deg best? Det virker som om du allerede har gjort deg opp en mening om hvem eller hva dette er, så er det en bekreftelse på den du vil ha? Jeg bare spør....
En annen teori er at jeg er psykisk syk og har syns og hørsleshallusinasjoner...![]()
Den teorien som hadde vært mest paranormal og kul , er jo om jeg er pålogga den kollektive bevisstheten og tar inn "alt."![]()
Antall ord: 186
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
ja du tømmer hode ditt med alt og konsentrerer deg om ein ting.den du vil kontakte.men husk å be hjelperene dine om å lage en mur med kjærlighet som beskytter deg før du begynner.mye ondskap der ute som lurer seg fram.sillymehe skrev:Og hvordan tuner man inn? Blir det samme som fokus under meditasjon?
Antall ord: 59
Hide post links |
Hvorfor ondskap, kvar kjæm ondskapen fra?
Er det satan som skaper den?
Eller er ondskap noke som folk innbiller seg?
Det er jo egentlig et ganske stort diskusjonstema

Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
ja du har rett.det er en stor diskusjonstema.som er vanskeligt å svare på.siden alle har forskjelige meininger på denne saken tror eg. det fint ånder som ikke vil folk skal vite mer om deres verden og vil stoppe det. finns masse mer og, men vanskeligt å forklare det;)egil15 skrev:Hvorfor ondskap, kvar kjæm ondskapen fra?
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Jeg blir alltid litt fasinert av sånne teorier.monicc skrev:ja du har rett.det er en stor diskusjonstema.som er vanskeligt å svare på.siden alle har forskjelige meininger på denne saken tror eg. det fint ånder som ikke vil folk skal vite mer om deres verden og vil stoppe det. finns masse mer og, men vanskeligt å forklare det;)egil15 skrev:Hvorfor ondskap, kvar kjæm ondskapen fra?
Er det din egen mening, eller er detnoen som lærer bort
sånt??
Uansett hva en tror rundt dette med ondskap så har jeg aldri opplevd
eller hørt om noen som får besøk eller forstyrres av noe de oppfatter
som ondt om ikke de selv er redd for det eller fokuserer på det.
Å beskytte seg vil si at en fokuserer på negativitet.
Antall ord: 157
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
når eg og ei vennine snakkte med ein som hjelper oss (i åndeverden) for å utvikla oss mer så fekk me beskjed at di`onde`åndene følte med hva me driver med men den muren me lagte rundt oss holdt di langt vekke fra oss og huse.så hjelperer seier ifra når di som ikke er så snille er der og føller med hva man gjør fordi di liker det ikke... som sakkt .litt vanskeligt å forklare det.alle opplever ting forskjeligt.kaja43 skrev:Jeg blir alltid litt fasinert av sånne teorier.monicc skrev:ja du har rett.det er en stor diskusjonstema.som er vanskeligt å svare på.siden alle har forskjelige meininger på denne saken tror eg. det fint ånder som ikke vil folk skal vite mer om deres verden og vil stoppe det. finns masse mer og, men vanskeligt å forklare det;)egil15 skrev:Hvorfor ondskap, kvar kjæm ondskapen fra?
sånt??
Antall ord: 244
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2005 17:17
- 20
- Lokalisering: Hjemme <3
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 31 ganger
Min oppfatning av slik er at:kaja43 skrev:Jeg blir alltid litt fasinert av sånne teorier.monicc skrev:ja du har rett.det er en stor diskusjonstema.som er vanskeligt å svare på.siden alle har forskjelige meininger på denne saken tror eg. det fint ånder som ikke vil folk skal vite mer om deres verden og vil stoppe det. finns masse mer og, men vanskeligt å forklare det;)egil15 skrev:Hvorfor ondskap, kvar kjæm ondskapen fra?
sånt??
I stedet for å sitte helt åpen når jeg skal kommunisere med med åndene, så fokuserer jeg på noe som gjør med glad og får fram kjærlighet i meg. Noen jeg er glad i for eksempel, kan også være følelser for hjelperne mine. Når jeg så åpner meg for kommunikasjon, så fokuserer jeg på gode følelser og føler meg i veldig godt humør.
Slik oppfatter jeg det som å beskytte seg. Slik kan ingen som vil "ha det litt gøy" med meg, kan komme til, fordi jeg ikke tillater at noen dårlige ting skal skje med meg når jeg er i så godt humør.
Antall ord: 281
~ Don't feed the internet trolls ~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
det var genialt sakt synes jeg;) kunne nesten ikke ha sakt det bedre selv.Medi skrev:Min oppfatning av slik er at:kaja43 skrev:Jeg blir alltid litt fasinert av sånne teorier.monicc skrev:ja du har rett.det er en stor diskusjonstema.som er vanskeligt å svare på.siden alle har forskjelige meininger på denne saken tror eg. det fint ånder som ikke vil folk skal vite mer om deres verden og vil stoppe det. finns masse mer og, men vanskeligt å forklare det;)egil15 skrev:Hvorfor ondskap, kvar kjæm ondskapen fra?
sånt??
I stedet for å sitte helt åpen når jeg skal kommunisere med med åndene, så fokuserer jeg på noe som gjør med glad og får fram kjærlighet i meg. Noen jeg er glad i for eksempel, kan også være følelser for hjelperne mine. Når jeg så åpner meg for kommunikasjon, så fokuserer jeg på gode følelser og føler meg i veldig godt humør.
Slik oppfatter jeg det som å beskytte seg. Slik kan ingen som vil "ha det litt gøy" med meg, kan komme til, fordi jeg ikke tillater at noen dårlige ting skal skje med meg når jeg er i så godt humør.
Antall ord: 297
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Nov 2007 02:10
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tønsberg
- Blitt takket: 1 gang
Ingen kan bryte seg inn i vår bevissthet. Om vi visste hvor mektige vi egentlig er, gjennom våre valg og beslutninger, så ville vi aldri behøvd å være redde. Vi har også en enormt skapelsekraft i oss.
Egentlig er både mørke og lyse vesener bare til for å hjelpe oss i den erfaringen vi velger som mennesker. Begge sidene er nødvendige og ikke bedre eller dårligere. Men det avhenger av hva vi velger.
De fleste er der at de velger gode erfaringer.
Når man fokuserer på kjærlighet og godt, holder man igang dynamikken mellom lys og mørke. Men det er også en annen måte å sentrere seg selv. Stå i sin egen kraft, og sin egen trygghet. Vær klar over at samme hva det er, så kreves det fra vår side dype valg, for at noen skal ha muligheten til komme inn.
Mye av det vi kaller mørke makter, kommer bare inn for å leke. På samme tid, vil både lyse og mørke makter bli dratt til oss, om vi gir dem energi. akkurat som det finnes mennesker som suger andre for energi, eller lever på andre oppmerksomhet og foring. Så finnes det også slike identiteter rent psykisk i vår indre verden. Og til slutt, i verden bortenfor. Så det hele handler om, er det noen som oppmuntrer, styrker og viser oss respekt, eller er det noen som forer på oss og vil ha oppmerksomhet og tilbedelse.
Det finnes energi overgrep på alle nivåer i alle verdener. Og det er det vi må skille mellom. Ikke om det er gode eller onde. For akkurat som det finnes mennesker som er mer eller mindre gode, så er det også slik med vesener. De er ikke bare det ene, eller andre. Og selv djevelen har en viktig jobb i den store sammenhengen.
Slik ser jeg det i hvertfall.
Egentlig er både mørke og lyse vesener bare til for å hjelpe oss i den erfaringen vi velger som mennesker. Begge sidene er nødvendige og ikke bedre eller dårligere. Men det avhenger av hva vi velger.
De fleste er der at de velger gode erfaringer.
Når man fokuserer på kjærlighet og godt, holder man igang dynamikken mellom lys og mørke. Men det er også en annen måte å sentrere seg selv. Stå i sin egen kraft, og sin egen trygghet. Vær klar over at samme hva det er, så kreves det fra vår side dype valg, for at noen skal ha muligheten til komme inn.
Mye av det vi kaller mørke makter, kommer bare inn for å leke. På samme tid, vil både lyse og mørke makter bli dratt til oss, om vi gir dem energi. akkurat som det finnes mennesker som suger andre for energi, eller lever på andre oppmerksomhet og foring. Så finnes det også slike identiteter rent psykisk i vår indre verden. Og til slutt, i verden bortenfor. Så det hele handler om, er det noen som oppmuntrer, styrker og viser oss respekt, eller er det noen som forer på oss og vil ha oppmerksomhet og tilbedelse.
Det finnes energi overgrep på alle nivåer i alle verdener. Og det er det vi må skille mellom. Ikke om det er gode eller onde. For akkurat som det finnes mennesker som er mer eller mindre gode, så er det også slik med vesener. De er ikke bare det ene, eller andre. Og selv djevelen har en viktig jobb i den store sammenhengen.
Slik ser jeg det i hvertfall.
Antall ord: 321
I choose the easy button.
Hide post links |