Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
egil15 skrev:Du sa at du ikkje fekk mannen under ufoen til å stemme, derfor sa eg, har det noken sammenheng i hvilket miljø man ser hjelpern sin i!
Eg prøver å bli forstått, og eg finner ikkje på noke bare, eg vil ikkje vere som andre, men eg syns det er øy når eg først får ein opplevelse og så bare driter du i alt som har med meg og gjøre og prøver dermed å latterliggjre meg forde du ikkje tru på det eg seier
Raaaaage.
Det var det jeg ventet på, siste del av fasen.
Antall ord: 101
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.
Vet ikke om det var ironi eller ikke, men uansett så er jeg ikke synsk nei, men jeg liker å studere menneskets tanke gang og handlinger i forskjellige situasjoner, så jeg kan noe av det samme som de som er synske, gjette seg fram til det rette.
Og de fleste synske personer driver med Cold Reading, look it up.
Antall ord: 65
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.
egil15 skrev:Du sa at du ikkje fekk mannen under ufoen til å stemme, derfor sa eg, har det noken sammenheng i hvilket miljø man ser hjelpern sin i!
Eg prøver å bli forstått, og eg finner ikkje på noke bare, eg vil ikkje vere som andre, men eg syns det er øy når eg først får ein opplevelse og så bare driter du i alt som har med meg og gjøre og prøver dermed å latterliggjre meg forde du ikkje tru på det eg seier
du ... me driter ikke i det men ufo??hallo?? jo alle alder kan man se hjelpere eller ha synske evner.har ingenting med alder å gjør. men man skal ikke overdrive med informasjon heller eller tro alt man leser.man skal lære seg selv og.og prøve egne ting som passer best for deg. men du??? sett deg ned en kveld og prøv deg fram. men ikke overdriv....om du såg hjelperen din kan eg tro på og at dere snakkte sammen,men ikke det andre. sorry.. ja man skal ikke dømme andre som han eina gjør her fordi alle er ikke like men du legger opp til det selv med å latterigjør det du kanskje såg.
Antall ord: 214
Hate me or love me, but dont judge me before you know me!!!
chrishnoa skrev:synd at man må være gammel nok for å bli trodd også!
Takk
Kanskje eg såg han i "sammenheng" med ein UFO, men derfor spør eg om det har noke å sei?
Eg lyger faktsik ikkje, det var bare sånnd et skjedde :mozilla_surprised:
chrishnoa skrev:synd at man må være gammel nok for å bli trodd også!
Takk
Kanskje eg såg han i "sammenheng" med ein UFO, men derfor spør eg om det har noke å sei?
Eg lyger faktsik ikkje, det var bare sånnd et skjedde :mozilla_surprised:
hvorfor tror du at du såg ufo egentligen.tror ikke på deg ellers så hadde du havna i nyhetene og alt... kan vær noe annet du såg fordi viss du halv sov i sengen din så kossen kan du se det som skjer ute då? kom ufoen inn på rome ditt og sa `vi kommer i fred`?? sorry allså men må nesten komme med mer enn det viss det stemmer.
Antall ord: 123
Det var som om eg var i meditasjonstranse, helt fri for noen tanker, bare den ene tanken om hvor eg var og hva som var der! UFOen var bare i tanken sammen med hjelpern min, så hvorfor skulle eg havne i nyhetene for å sei ein UFO i tankane min :S
Det er ikkje sikkert at det ei gang var ein UFO, men eg seier det eg trur eg såg og eg trur eg såg ein UFO.
egil15 skrev:Det var som om eg var i meditasjonstranse, helt fri for noen tanker, bare den ene tanken om hvor eg var og hva som var der! UFOen var bare i tanken sammen med hjelpern min, så hvorfor skulle eg havne i nyhetene for å sei ein UFO i tankane min :S
Det er ikkje sikkert at det ei gang var ein UFO, men eg seier det eg trur eg såg og eg trur eg såg ein UFO.
Rart at folk misforsto deg her...
Vet ikke hva det kommer av annet enn at de som misforsto deg ikke har hatt slike opplevelser selv, og bare "tenker seg til" hvordan det "burde" være hvis det skal være "riktig".
Jeg begynte å meditere fast da jeg var 15. Og kan bekrefte at det er fullt mulig å ha indentitetskrise og likevel oppleve kommunikasjon med hjelperen sin uten at det er en del av identitetskrisa
egil15 skrev:Det var som om eg var i meditasjonstranse, helt fri for noen tanker, bare den ene tanken om hvor eg var og hva som var der! UFOen var bare i tanken sammen med hjelpern min, så hvorfor skulle eg havne i nyhetene for å sei ein UFO i tankane min :S
veit du hva.nå sjønner jeg deg veldi godt. det var denne måten du skulle ha forklart deg på.siden vi ikke var der så er det litt vanskeligt å forstå hva du meiner, men nå sjønner jeg det.... du nevnte aldri at dette var i hode ditt.virka som om du såg det i virkeligheten. men men alle kan missforstå av og til;)
Antall ord: 147
Jeg tror på deg, egil15. Synd du måtte bli angrepet på grunn av alderen din. Jeg vil derimot si meg enig med noen andre her med at det at du så en "UFO" var litt merkelig. Mest sannsynlig så du noe annet. Flyvende hjelpere under UFO'er er ikke et vanlig fenomen, selv ikke for oss som tror på litt.. overnaturlige ting. Mulig du så en slags lyskule. Altså av energi. Hvorfor, vet jeg ikke.
Du kan ta kontakt med hjelperen din uten noen hjelpemidler. Du trenger ikke telle ned fra et visst tall, bare spør rett ut i luften. Og ikke gi opp om det ikke skulle lykkes første gang.
Min hjelper viste seg for meg under en tyngre depresjon jeg hadde i fjord vinter, når livet rett og slett ikke var verdt å leve. Jeg rusa meg, hadde ikke livsgnist og alt var bare dritt .
Det var en av de få stundene jeg ikke var på noe (rett etter jobb) og jeg gikk som vanlig rundt i rotet mitt og deppa, la meg på sofaen og begynte å lage meg bong trekk.
Da så jeg noe i stua som forandret alt.
En høy skikkelse som var gråaktig og utydelig, høyere enn noe annet jeg har sett før. Ikke menneskelige trekk i det hele tatt, men alikevel følte jeg meg trygg. Fikk en gnist inne i meg og ting føltes plutselig bedre, som om jeg hadde støtte...
Etter dette har jeg vært rusfri, depresjonene har vært mye mildere, og jeg har følelsen av å bli passet på.
Jeg kan ikke garantere eller bevise at det faktisk var min hjelper, men jeg er ganske sikker på det, så mye dette synet hjalp meg der og da.
Trådstarter overdriver kanskje, men man kan se sine hjelpere på de merkeligste måter ^^
Antall ord: 203
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her