Fant en annen artikkel på ITpro: http://itpro.no/art/13175.html Vet ikke hvor pålitelig denne webroboten er, men den nevner at "noe" skal snart vise seg over større byer og avsløre regjeringer. Her er også noe stæsj: http://altnett.ning.com/forum/topic/sho ... c%3A182115
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Dette bør vi alle gjøre den 14 oktober 2008.
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 2 ganger
Antall ord: 72
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2008 07:55
- 16
Ja, nå venter jeg spent på å se om det er no ufoer som dukker opp :mozilla_wink:
Antall ord: 17
Hytex, Krita og Mira 

Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2008 17:17
- 16
- Kjønn (valgfri): grei mann :-)
- Lokalisering: Saltrød
tviler på UFO
Tviler fryktelig sterkt på at det i det hele tatt dukker opp noen UFO i dag, er skeptisk til det ufo greiene jeg. Vis meg en ufo som ikke er på tv/ video, så skal jeg kanskje tro på det.
Antall ord: 40
MANU og AC /DC FAN
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mai 2008 21:11
- 16
jaja, ser ikke ut som om det har skjedd noe..Eller har illuminati truet all media i verden ? I kiiid..jeg håper virkelig det skjer...men men, sånne ting har forsåvidt en tendens til å skjære seg. Bare se på han der Prophet Yahew eller wtf
Men men, det kan jo være at det er for tidlig enda. Klokka er bare 17:24 norsk tid
så vi får fortsette å krysse fingrene:P
Men men, det kan jo være at det er for tidlig enda. Klokka er bare 17:24 norsk tid
så vi får fortsette å krysse fingrene:P
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Kommer nok snart ett brødhue som har kanalisert, at tiden ikke var inne.
Rimelig vanlig fra den kanten

Antall ord: 19
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2007 17:53
- 17
- Lokalisering: Østlandet
If you may or may not have noticed, the shapes on Google Earth have moved....
Husk at det ennå er tidlig morgen i USA, så mye kan ennå skje.. :mozilla_cool:
Husk at det ennå er tidlig morgen i USA, så mye kan ennå skje.. :mozilla_cool:
Sist redigert av Kråka på 14 Okt 2008 21:52, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 31
Hide post links |
Garantert!skeptikeren skrev:Kommer nok snart ett brødhue som har kanalisert, at tiden ikke var inne.
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mai 2008 02:54
- 16
- Lokalisering: Karmøy.
Husk det er enda mange timer igjen av den 14 otober, det er usa sin tid vi må gå etter folkens. Ventet i spenning i hele dag jeg, kommer kansje noe på nyhetene etter hvert, hvem vet. 

Antall ord: 37
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 18
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
pøh, vi får se på d...
Antall ord: 8

Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jul 2008 20:01
- 16
- Blitt takket: 4 ganger
Skjønner egentlig ikke helt hvorfor de skal henge rundt i atmosfæren i 3 dager som en slags forbannet eureka erklæring... jeg er 100% overbevist om at aliens fins, men jeg tror definitivt ikke på dette kanaliseringsvåset.
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2007 15:33
- 18
- Lokalisering: Oslo
De kommer i morgen...http://www.2012evolution.com/podcasts/brad-update.mp3
Antall ord: 12
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Feb 2008 16:50
- 17
åja selg alt du eier å bli med på intergalaktisk reise! Jeez det er mange naut her i verden!
Antall ord: 18
Hide post links |
Ja dette er bare tull.
Jeg tror også på ufo fenomenet, og har sett ufo selv. Slik at slike "stunt" som dette er bare irriterende.
I tillegg, finnes det kanskje også krefter som står bak slike rykter nettopp for å latterliggjøre fenomenet ytterligere. F.eks så finnes det retninger "ashtar commando" osv som bare er -BS, som er basert på at en stemme brøt seg inn på en engelsk radio en gang. Hele grunnlaget er bare hoax, ettersom det finnes informasjon fra f.eks disclosure project at i militære har de "psychotronics" og plf's. Førstenevnte kan manipulere drømmer til folk, og få folk til å tro a de snakker med gud, et's eller hvem det skal være... Plf står for Programmed Biological lifeform, som det kalles i militære, og erArtificial intelligence som er designet til å ligne på "the greys og "reptillians".
Så sånn sett har du et gigantisk manipulasjons appart til de -type- menneske som er mest "noisy". Det blir bare trist...
Jeg tror også på ufo fenomenet, og har sett ufo selv. Slik at slike "stunt" som dette er bare irriterende.
I tillegg, finnes det kanskje også krefter som står bak slike rykter nettopp for å latterliggjøre fenomenet ytterligere. F.eks så finnes det retninger "ashtar commando" osv som bare er -BS, som er basert på at en stemme brøt seg inn på en engelsk radio en gang. Hele grunnlaget er bare hoax, ettersom det finnes informasjon fra f.eks disclosure project at i militære har de "psychotronics" og plf's. Førstenevnte kan manipulere drømmer til folk, og få folk til å tro a de snakker med gud, et's eller hvem det skal være... Plf står for Programmed Biological lifeform, som det kalles i militære, og erArtificial intelligence som er designet til å ligne på "the greys og "reptillians".
Så sånn sett har du et gigantisk manipulasjons appart til de -type- menneske som er mest "noisy". Det blir bare trist...
Antall ord: 172
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Ja de hadde vist ringt tidligere i dag og sagt at de ble noe forsinket. De skulle prøve å rekke frem til i morgen tidlig, men kunne ikke love noe sikkert. De hadde kjørt feil og havnet i et helt annet solsystem. Ikke sitt oppe å vent, vi kommer når vi kommer, var besjeden.dagnass skrev:De kommer i morgen...http://www.2012evolution.com/podcasts/brad-update.mp3
Antall ord: 69
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |