UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Hvem sier at
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2008 21:58
- 16
Hvem sier at
UFOene kommer fra en ANNEN PLANET? Hvorfor kan det ikke være topp hemmelige fly du som aldri har sett offentligheten?
Antall ord: 21
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
Re: Hvem sier at
UFO = Uidentifisert Flygende ObjektDave100 skrev:UFOene kommer fra en ANNEN PLANET? Hvorfor kan det ikke være topp hemmelige fly du som aldri har sett offentligheten?
som sagt ingen vet hvor de kommer fra, men sannsynlig er det kanskje ett topphemmelig fly som blir testa fra Area 51 basen. De har jo påstått att de har bygd ufoer, men har aldri fått testa dem (det er trossalt totalt bullshitt). Bygger man UFO'er så vill man altså TESTE dem.
Men om du tegner 2 rundinger på ett ark, så bretter arke i 2 så vill du se att d villa blitt en snarvei fra den ene planeten til den andre (ormehull eller sortehull). så om de er fra en anna galakse/planet hadde det bare vært ganske kult egentlig.
Så igrunn trur jeg på begge mine versoner av dette!
Antall ord: 144
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 18
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Den opprinnelige dominerende teorien har igjenom tidene vert att UFO er ikke kommer fra andre planeter, men fra andre makter her på jorden.Dave100 skrev:UFOene kommer fra en ANNEN PLANET? Hvorfor kan det ikke være topp hemmelige fly du som aldri har sett offentligheten?
Under den andre verdenskrig økte rapporter av flygende disker osv. voldomt. Amerikanerene trodde luftwaffe hadde utvikklet nye spionfly som var runde, og dette satte fart i alliert utvikkling av overvåkingsfly og satelitter.
Nå hadde faktisk nazistene sånne programmer, men de hadde ikke flyvedyktige "talerkener".
Under den kalde krigen mellom øst og vest ble nesten allt rart på himmelen tatt for å være noe Russisk hemmelig. Noe var det også. Spionballonger f.eks.
I dag ser det litt annerledes ut, for det er ikke ett sånn krampeaktig kappløp om hemmelig teknologi mellom stormakter. Men man vet b.la att stealth bombeflyet ble tatt for å være ufo flere ganger under hemmelige prøvetokt. Det kan se ut som en disk om man ser det fra siden.
Antall ord: 175
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 18
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
De utviklet en flygende tallerken, og testet den. De slo det dog raskt fra seg på grunn av fartøyets elendige manøvrerbarhet. Den kom seg vel ca. 10 - 20 meter over bakken, og den var forferdelig vinglete.Mr.Mulder skrev: som sagt ingen vet hvor de kommer fra, men sannsynlig er det kanskje ett topphemmelig fly som blir testa fra Area 51 basen. De har jo påstått att de har bygd ufoer, men har aldri fått testa dem (det er trossalt totalt bullshitt). Bygger man UFO'er så vill man altså TESTE dem.
Fasongen på et slikt fartøy er elendig med tanke på aerodynamikk og fart.
Antall ord: 111
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
Jeg personlig trur ikke det skulle vært umulig og lage noe slikt som endeli endag vill fly skikkelig bra. Men de som oppfant UFO'er er iallefall 3 steg lenger unna vår utvikling.Kimbara skrev: De utviklet en flygende tallerken, og testet den. De slo det dog raskt fra seg på grunn av fartøyets elendige manøvrerbarhet. Den kom seg vel ca. 10 - 20 meter over bakken, og den var forferdelig vinglete.
Fasongen på et slikt fartøy er elendig med tanke på aerodynamikk og fart.
Så om kanskje 200 år, så flyver vi i slike saker.
Antall ord: 100
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2008 19:45
- 16
- Kjønn (valgfri): Ung mann
- Lokalisering: Earth
Pågrunn av de observasjonene jeg har hatt så må jeg konkludere med at noen ufo observasjoner ikke er menneskeskapt. De popper opp på himmelen som lys, lyser opp og flyr i formasjoner eller gjør noe høyt usedvanlig. Forsvinner på sekundet og popper opp igjen. Disse er ikke menneskapt.Dave100 skrev:UFOene kommer fra en ANNEN PLANET? Hvorfor kan det ikke være topp hemmelige fly du som aldri har sett offentligheten?
Det er mye som tyder på at herskerene og militæret verden over holder ufo temaet hemmelig. Pågrunn av makt? Ja. Man må huske på at landene/religionene (VI) her i verden er ganske fiendtlige/aggresive, såklart slik teknologi blir holdt hemmelig.
Jeg skjønner at det er vankelig å tro. Man må se for å tro/vite.
Anbefaler deg "Out Of The Blue" dokumentaren:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1937701731
Antall ord: 146
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Hvor ufos kommer ifra vet man jo ikke,de første antagelsene man kom med synes jeg virket mest sannsynlig - ifra høyt utviklede sivilisasjoner,men alle muligheter er til stede.
Hvis man kjenner litt til ufo historie,blir det litt vanskelig å forklare alle ufos som "topp hemmelige fly" når disse fenomenene ble rapportert helt tilbake til så tidlig som under annen verdenskrig,etterfulgt av Kenneth Arnold sin observasjon i 1947 og etterhvert mange tusen observasjoner.
Hvor langt fremme teknologisk man var dengang med såkalte "militære eksperimenter" vet ikke jeg,men hvis vi tenker på vår første månelanding i 1969...
Manøveringen til disse objektene som har blitt observert kan også være mildt sagt en utfordring for den menneskelige fysikk,noe som tilsier en framskreden teknologi som ligger lysår foran oss...
Hvis man kjenner litt til ufo historie,blir det litt vanskelig å forklare alle ufos som "topp hemmelige fly" når disse fenomenene ble rapportert helt tilbake til så tidlig som under annen verdenskrig,etterfulgt av Kenneth Arnold sin observasjon i 1947 og etterhvert mange tusen observasjoner.
Hvor langt fremme teknologisk man var dengang med såkalte "militære eksperimenter" vet ikke jeg,men hvis vi tenker på vår første månelanding i 1969...
Manøveringen til disse objektene som har blitt observert kan også være mildt sagt en utfordring for den menneskelige fysikk,noe som tilsier en framskreden teknologi som ligger lysår foran oss...
Antall ord: 139
Hide post links |