ja jeg innrømmer at jeg var ikke heilt sikker på hva du skulle med en ufoen din,men med ein gang du skreiv at du såg det i hode så sjønnte jeg det.var sikkert skikkelig spennende for deg, blei du redd eller glad?egil15 skrev:Takk til alle de som støtter meg
UFOen kan eheller ikkje eg forklare den bare var der liksom, og det kan godt hende at det var en energikule av et eller annet slag
Følte at folk forstod meg mykje bedre nå, det var deilig
Og du med den høye skikkesen i stua, han hadde jo ikkje menneskelige trekk, det blir på samme diskusjon som UFOen min
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Møte med den ene hjelpern min :D
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Sep 2008 10:37
- 16
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: haugesund
Antall ord: 118
Hate me or love me, but dont judge me before you know me!!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- 16
så spennende da.bra at det hjelpte deg på rett vei igjen.stolt over deg uansett om jeg ikke kjenner deg;)vidarjak skrev:Jeg har sett min hjelper...
Min hjelper viste seg for meg under en tyngre depresjon jeg hadde i fjord vinter, når livet rett og slett ikke var verdt å leve. Jeg rusa meg, hadde ikke livsgnist og alt var bare dritt .
Det var en av de få stundene jeg ikke var på noe (rett etter jobb) og jeg gikk som vanlig rundt i rotet mitt og deppa, la meg på sofaen og begynte å lage meg bong trekk.
Da så jeg noe i stua som forandret alt.
En høy skikkelse som var gråaktig og utydelig, høyere enn noe annet jeg har sett før. Ikke menneskelige trekk i det hele tatt, men alikevel følte jeg meg trygg. Fikk en gnist inne i meg og ting føltes plutselig bedre, som om jeg hadde støtte...
Etter dette har jeg vært rusfri, depresjonene har vært mye mildere, og jeg har følelsen av å bli passet på.
Jeg kan ikke garantere eller bevise at det faktisk var min hjelper, men jeg er ganske sikker på det, så mye dette synet hjalp meg der og da.
Trådstarter overdriver kanskje, men man kan se sine hjelpere på de merkeligste måter ^^
Antall ord: 226
Hide post links |
Eg følte ingenting egmonicc skrev:ja jeg innrømmer at jeg var ikke heilt sikker på hva du skulle med en ufoen din,men med ein gang du skreiv at du såg det i hode så sjønnte jeg det.var sikkert skikkelig spennende for deg, blei du redd eller glad?egil15 skrev:Takk til alle de som støtter meg
UFOen kan eheller ikkje eg forklare den bare var der liksom, og det kan godt hende at det var en energikule av et eller annet slag
Følte at folk forstod meg mykje bedre nå, det var deilig
Og du med den høye skikkesen i stua, han hadde jo ikkje menneskelige trekk, det blir på samme diskusjon som UFOen min

Bare trygg på at det ikkje var noke farlig

Antall ord: 134
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 15 Aug 2004 20:55
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: hedmark
den følelse er en veldig fin følelse ^^
lykke til videre
lykke til videre

Antall ord: 12
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jun 2007 00:28
- 17
- Lokalisering: Lillehammer
UFO - Uidentifiserbart flygende objekt. IKKE rar marsboer med antenner og store øyne. Bildet mange har av UFO er 100% feil. Kanskje det var en UFO i tankene dine, kanskje ikke. Er uansett bra du klarte og oppnå kontakt, tror bare de fleste her skulle ønske du kunne utdype litt mer:) Er f.eks ikke før nå at jeg forsto dette skjedde i tankene dine og ikke mens du lå ute og sov i hagen=P men men, misunnelig på deg.. Jeg ser dem aldri, hører dem aldri osv, selv om jeg VET de er der. Sånt kjens jo antar jeg. Men ville veldig gjerne sett noe..egil15 skrev:Det var som om eg var i meditasjonstranse, helt fri for noen tanker, bare den ene tanken om hvor eg var og hva som var der! UFOen var bare i tanken sammen med hjelpern min, så hvorfor skulle eg havne i nyhetene for å sei ein UFO i tankane min :S
Det er ikkje sikkert at det ei gang var ein UFO, men eg seier det eg trur eg såg og eg trur eg såg ein UFO.
Antall ord: 189
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 19
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
du blir liksom litt for sur til å virke seriøs
Antall ord: 10
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Jeg synes du skal stole på opplevelsen din jeg.
Ta vare på den som noe fint. Og det kan godt
ha vært at de viste UFOen for å gi deg en pekepinn
på hvor de kom fra.
At andre får se sjeler som mennesker og slektninger
er ofte forde de ikke ville godtatt det på en annen måte.
Og det at en UFO måtte ha blitt observert av mange om den
var der fysisk er ikke riktig. Jeg har opplevd flere ganger
at både disse og andre eteriske ting er til stede i en gruppe
hvor noen ser de og andre ikke.
Når dere mener at enten er det der, da ser alle det, og da kan vi
fotografere det er kun en enkel menneskelig tankegang som
ikke er riktig.
Ta vare på den som noe fint. Og det kan godt
ha vært at de viste UFOen for å gi deg en pekepinn
på hvor de kom fra.
At andre får se sjeler som mennesker og slektninger
er ofte forde de ikke ville godtatt det på en annen måte.
Og det at en UFO måtte ha blitt observert av mange om den
var der fysisk er ikke riktig. Jeg har opplevd flere ganger
at både disse og andre eteriske ting er til stede i en gruppe
hvor noen ser de og andre ikke.
Når dere mener at enten er det der, da ser alle det, og da kan vi
fotografere det er kun en enkel menneskelig tankegang som
ikke er riktig.
Antall ord: 135
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Sep 2008 22:25
- 16
Hjelpe meg så mye rart.. Lo godt når jeg leste disse innleggene her! 
Har selv møtt min hjelper to ganger. En gang under meditasjon og en gang rett før jeg sovna som du beskriver.
Trodde forresten ikke du hadde sett en "virkelig ufo" av det du skrev.
Vil si Gratulerer masse, det er utrolig morro å møte og få støtte fra sin skytsengel

Har selv møtt min hjelper to ganger. En gang under meditasjon og en gang rett før jeg sovna som du beskriver.
Vil si Gratulerer masse, det er utrolig morro å møte og få støtte fra sin skytsengel

Antall ord: 67
....farlig vakker....
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Ja de er morsomt det der hvordan folk tar det trådstarter sier så bokstavelig selv om det er tydelig forklart mange ganger at det bare var indre bilde.solavisfolket skrev:Hjelpe meg så mye rart.. Lo godt når jeg leste disse innleggene her!
Tenk om folk skulle reagert sånn på drømmer? "Jasså, så du drømte du kunne fly!? Pøh! Det tror jeg ikke noe på! Fly du lizzom, ja sææærlig! Bevis det!"
Antall ord: 132
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
hvor står det at det var indre bilde han snakkte om da??uten den siste gangen han forklarte det bedre og sa at alt var i hode sitt... se hvordan han skreiv heilt fyst .ingenting som sies at det var det indre han snakkte om.jon blund skrev:Ja de er morsomt det der hvordan folk tar det trådstarter sier så bokstavelig selv om det er tydelig forklart mange ganger at det bare var indre bilde.solavisfolket skrev:Hjelpe meg så mye rart.. Lo godt når jeg leste disse innleggene her!
Tenk om folk skulle reagert sånn på drømmer? "Jasså, så du drømte du kunne fly!? Pøh! Det tror jeg ikke noe på! Fly du lizzom, ja sææærlig! Bevis det!"
Antall ord: 181
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Egentlig kommer det tydelig fram allerede i første innlegget. Det er så selvfølgelig at det er helt rart å tro noe annet.monicc skrev:hvor står det at det var indre bilde han snakkte om da??uten den siste gangen han forklarte det bedre og sa at alt var i hode sitt... se hvordan han skreiv heilt fyst .ingenting som sies at det var det indre han snakkte om.
Antall ord: 71
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
du... det er noen som seier di har sett ufoer så hvorfor skulle vi ikke ha trodd han ellers då.. ja etter min meining så tror jeg ikke på ufo før jeg får se det selv..men den måten han forklarte ting på var heilt feil.så ikke tenk at alle kunne se hva han meiner at det er rart at noen ikke sjønnte han... alle ser ting forskjelligt..jon blund skrev:Egentlig kommer det tydelig fram allerede i første innlegget. Det er så selvfølgelig at det er helt rart å tro noe annet.monicc skrev:hvor står det at det var indre bilde han snakkte om da??uten den siste gangen han forklarte det bedre og sa at alt var i hode sitt... se hvordan han skreiv heilt fyst .ingenting som sies at det var det indre han snakkte om.
Antall ord: 147
Hide post links |
Hva tror du er rappotert mest av? UFO observasjoner eller kontakt med hjelperen sin?monicc skrev:
du ... me driter ikke i det men ufo??hallo?? jo alle alder kan man se hjelpere eller ha synske evner.har ingenting med alder å gjør. men man skal ikke overdrive med informasjon heller eller tro alt man leser.man skal lære seg selv og.og prøve egne ting som passer best for deg. men du??? sett deg ned en kveld og prøv deg fram. men ikke overdriv....om du såg hjelperen din kan eg tro på og at dere snakkte sammen,men ikke det andre. sorry.. ja man skal ikke dømme andre som han eina gjør her fordi alle er ikke like men du legger opp til det selv med å latterigjør det du kanskje såg.
Mye informasjon kommer igjennom "lucid dreaming", "indre bilder" (Remote viewing f.eks) og Astral reiser som kan bli feiltolket som "drøm/fantasi". De fleste skjønner selv hva som er drøm(fantasi), og hva som er "noe annet".
Jeg ser ikke noe motsetninger mellom UFO og hjelper, desverre. Begge, de som manøvrer objektet, - og hjelpere er spirituelle og intelligente.
Antall ord: 202
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
du..me snakker om han som starta detta ikke hvem som snakker om ufo eller hjelperer,me snakker om at han skulle ha forklart seg bedre og at alle kan ikke vite hva han tenker på eller hva han meiner når han skriver (hjelper som svever under en ufo)og så ikke seier mer om det. jeg meiner at hjelperer er mer sannsynnelig enn ufoer,sikkert fordi det er det jeg tror på. men hvem vett ,hva som finnes der ute.det får tiden vise...KB skrev:Hva tror du er rappotert mest av? UFO observasjoner eller kontakt med hjelperen sin?monicc skrev:
du ... me driter ikke i det men ufo??hallo?? jo alle alder kan man se hjelpere eller ha synske evner.har ingenting med alder å gjør. men man skal ikke overdrive med informasjon heller eller tro alt man leser.man skal lære seg selv og.og prøve egne ting som passer best for deg. men du??? sett deg ned en kveld og prøv deg fram. men ikke overdriv....om du såg hjelperen din kan eg tro på og at dere snakkte sammen,men ikke det andre. sorry.. ja man skal ikke dømme andre som han eina gjør her fordi alle er ikke like men du legger opp til det selv med å latterigjør det du kanskje såg.
Mye informasjon kommer igjennom "lucid dreaming", "indre bilder" (Remote viewing f.eks) og Astral reiser som kan bli feiltolket som "drøm/fantasi". De fleste skjønner selv hva som er drøm(fantasi), og hva som er "noe annet".
Jeg ser ikke noe motsetninger mellom UFO og hjelper, desverre. Begge, de som manøvrer objektet, - og hjelpere er spirituelle og intelligente.
Antall ord: 291
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Sep 2008 22:25
- 16
Haha, bra kommentar Jon Blund. Enig, så enig! 
"Igår kveld, like før eg sovna så hadde eg et møte med den ene hjelpern min, tror eg da!
Han fløy like under en UFO
"
Om man leser den og tenker litt selv, kommer det tydelig frem at dette ikke er noen som har sett en UFO og vil raportere til avisa. Personen snakker om hjelperen sin, og hvordan hjelperen fremsto... Skjønner ikke at det er så vanskelig...
Pluss, innlegget ville vært "Jeg har sett en UFO!!!!!" om det var det, det var snakk om.
hehe. morroklumper

"Igår kveld, like før eg sovna så hadde eg et møte med den ene hjelpern min, tror eg da!
Han fløy like under en UFO

Om man leser den og tenker litt selv, kommer det tydelig frem at dette ikke er noen som har sett en UFO og vil raportere til avisa. Personen snakker om hjelperen sin, og hvordan hjelperen fremsto... Skjønner ikke at det er så vanskelig...

hehe. morroklumper

Antall ord: 101
....farlig vakker....
Hide post links |