Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Alt er fritt fram å tolke, men det er den første vidoen som virkelig fasinerer meg. hvis det er noen som har fiksa på den har de jobbet hardt og meget godt.
Mjaa...tror ikke de har fiksa på den, nødvendigvis. Men det at det er så utrolig dårlig og uklar kvalitet på bildene, gjør at det er lett å tro at det er mer der enn det egentlig er.
Altså, jeg utelukker ingenting, men jeg kjenner jeg blir mer mistenksom jo dårligere kvaliteten er.
så egentlig ikke noe spessielt i denne snurten, men hva øyne ser Så ut som om det bare var lyset som skinte i øynene hennes. hehe, irriterende musikk... :mozilla_smile:
Med den kvaliteten på videoen går det ikke an å studere noe som helst. For noe makkverk. Når begynte man å lage videoer for å dokumentere et fenomen med et mobilkamera?
Antall ord: 30
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
Det der var latterlig dårlig. Ikke skummelt i det hele tatt. En helt vanlig dame ikkeno annet. Med så dårlig kvalitet kan man lage en reptil film av hvem som helst.