UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ britiske forsvaret har frigitt hemmelige ufo dokumenter
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
britiske forsvaret har frigitt hemmelige ufo dokumenter
Antall ord: 8
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Nov 2007 02:10
- 17
- Lokalisering: Tønsberg
- Blitt takket: 1 gang
You just beat me to it.
Når endelig offesielle myndigheter vedgår ufo, så er vel snart diskusjonen om deres eksistens over, eller.....
Når endelig offesielle myndigheter vedgår ufo, så er vel snart diskusjonen om deres eksistens over, eller.....
Antall ord: 24
I choose the easy button.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Feb 2008 21:38
- 17
- Kjønn (valgfri): :)
- Lokalisering: Norway
jeg la ut denne ufo linken først 

Antall ord: 8
It has happen before, it will happen again ( Deep Impact )
Hide post links |
Jeg skjønner hva du mener. Vi som f.eks har sett ufo synes det er irriterende hvor lite oppmerksomhet dette for på et seriøst nivå. Ettersom mange har sett klare strukturer og detaljer på kjøretøyet.Shania skrev:You just beat me to it.
Men her er iallfall en link om de tidligere hemmelige FN møtene, som har vært i New York. Angående UFO og liv på andre planeter.
http://exopolitics.org/Exo-Comment-80.htm .
- Jeg har sagt det før men sier det igjen, så tror jeg UFO informasjonen må komme "gradvis" slik som en ser i media nå for tiden. Med tiden vil dette øke bare mer og mer. Slik at folk kan få en slags "fordøyelse" prosess. Da med tanke på verdens makt strukturer, relgionene og alle implikasjonene "disclosure" vil medføre.
Antall ord: 161
Hide post links |
Jeg personlig tror på UFOer, og at det er noe mer der ute, så det er nok sant
Ikke fordi jeg tror på det, men fordi at Britiske Myndigheter lyver vel ikke?

Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
De lyver ikkeDagros skrev:Jeg personlig tror på UFOer, og at det er noe mer der ute, så det er nok sant![]()

Antall ord: 37
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
UFO infromasjon kommer det til å komme bare mer og mer av i media fremover. jeg tror det skal fungere som en slags "fordøyelses" prosess, før offentlig disclosure.
Her skriver dagens VG også om caser:
http://www.vg.no/nyheter/utrolige-histo ... tid=521336
- Passasjerfly i nesten-krasj med UFO
Her skriver dagens VG også om caser:
http://www.vg.no/nyheter/utrolige-histo ... tid=521336
- Passasjerfly i nesten-krasj med UFO
Antall ord: 51
Hide post links |
UFOer finnes, og det er bevist opptil flere ganger. Jeg tror på det, og de som ikke tror på det, er nok bare redde for å treffe noe som er utenom deres område når det gjelder ting man kjenner og ikke. Nei, vi kommer nok til å få besøk av UFO(er) ei eller annen gang, det sies jo at de allerede har vært her... :mozilla_cool:
Avanserte kornsirkler er IKKE laget av folk med tau og planker :mozilla_wink:
Avanserte kornsirkler er IKKE laget av folk med tau og planker :mozilla_wink:
Antall ord: 82
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
UFOer er ikke besøk fra andre planeter, men rett og slett våre superintelligente etterkommere som besøker oss fra fremtiden! :mozilla_wink: Det er derfor vi ser så mye UFOer uten å finne bevis på intelligent liv i verdensrommet. De kommer gjennom tidshull og forsvinner gjennom der etterpå. Så blir de borteborte og vi sitter igjen med ørti spørsmål og teorier.
Så det såh.
Så det såh.
Antall ord: 68
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Jeg ser nå i ettertid at du har lagt ut denne som en av flere linker i et av dine tidligere innlegg i en annen tråd,men ikke som en tråd åpner alene.bjoern1982msn skrev:jeg la ut denne ufo linken først
Hvis du hadde brukt den som en tråd åpner før meg,hadde jeg bedt om unnskyldning for å ha kopiert tråden din. :mozilla_wink:
Antall ord: 71
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Nei vi vet ikke hvor disse uidentifiserte fartøyene kommer fra,eller hva det er,men å påstå de er etterkommere fra fremtiden blir for meg bare fri fantasi hentet fra science fiction litteraturen.Svartepus skrev:UFOer er ikke besøk fra andre planeter, men rett og slett våre superintelligente etterkommere som besøker oss fra fremtiden! :mozilla_wink: Det er derfor vi ser så mye UFOer uten å finne bevis på intelligent liv i verdensrommet. De kommer gjennom tidshull og forsvinner gjennom der etterpå. Så blir de borteborte og vi sitter igjen med ørti spørsmål og teorier.
Så det såh.
Å finne bevis for liv i verdensrommet er ikke en enkel oppgave,det er en veldig liten del av vår egen galakse vi til nå har utforsket,så muligheten for fremmed liv er absolutt til stede.Det kan være opptil 300 milliarder stjerner bare i vår egen galakse!
Antall ord: 154
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 18
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Re: britiske forsvaret har frigitt hemmelige ufo dokumenter
Alle lands myndigheter har ufo filer.
Også Norge.
Det handler jo om å få kontroll på hva som flyver over Nasjonalt luftområde.
Ufo betyr ikke " flygende talerken fra en annen planet".
Det betyr bare en gjenstand som ikke er det er klarlagt hva er.
Derfor har de fleste Ufo tilfeller en ganske naturlig forklaring når man ser inn i saken.
Alle regjeringer vil att folk hjelper til med å følge med på hva som flyr over himmelen vår.
Det kan være uregistrerte småfly, hjemmelagede raketter osv. Dette vil myndighetenene vite.
En av grunnene er att det har hendt att flygende missiler f.eks har krysset luftrommet vårt og satt flytrafikken i stor fare. Det har skjedd uhell med Russiske f.eks.
Men man kan ikke kjefte på Russerene om slikt, når det viser seg att det var en full Hedemarking som testet en hjemmelaget rakett på 5 meter ladet med hjemmebrent, som fløy over Oslo og inn i Sverige.
Derfor vil myndighetene vite om allt som skal sveve der oppe og derfor må du varsle flytårn etc. om du skal ta deg en tur i hangglideren f.eks.
Ett av problemene er att i alle land vill det være forsvaret (fly forsvaret) som sitter og vil vite hva som skjer i himmelen vår. Det er dem som har helikopter og jagerfly å sette på vingene om det er noe som ikke er registrert som beveger seg der oppe.
Millitær kultur er jo tuftet på hemmelighold og å ordne opp helst uten noen klønette sivilister på banen.
Der det er hemmelighold blir det mytemaking og konspirasjonsteorier.
Bare se på Roswell USA fra 1947.
Dermed er det også sånn at millitæret ser på uløste mystiske ufo gåter som sine til å løse og jeg og du har ikke noe med det å gjøre.
Det er synd i de tilfellene der det er god grunn til å tro att man har sett noe som faktisk ikke er hverken fly eller annet som lar seg dokumentere.
Også Norge.
Det handler jo om å få kontroll på hva som flyver over Nasjonalt luftområde.
Ufo betyr ikke " flygende talerken fra en annen planet".
Det betyr bare en gjenstand som ikke er det er klarlagt hva er.
Derfor har de fleste Ufo tilfeller en ganske naturlig forklaring når man ser inn i saken.
Alle regjeringer vil att folk hjelper til med å følge med på hva som flyr over himmelen vår.
Det kan være uregistrerte småfly, hjemmelagede raketter osv. Dette vil myndighetenene vite.
En av grunnene er att det har hendt att flygende missiler f.eks har krysset luftrommet vårt og satt flytrafikken i stor fare. Det har skjedd uhell med Russiske f.eks.
Men man kan ikke kjefte på Russerene om slikt, når det viser seg att det var en full Hedemarking som testet en hjemmelaget rakett på 5 meter ladet med hjemmebrent, som fløy over Oslo og inn i Sverige.
Derfor vil myndighetene vite om allt som skal sveve der oppe og derfor må du varsle flytårn etc. om du skal ta deg en tur i hangglideren f.eks.
Ett av problemene er att i alle land vill det være forsvaret (fly forsvaret) som sitter og vil vite hva som skjer i himmelen vår. Det er dem som har helikopter og jagerfly å sette på vingene om det er noe som ikke er registrert som beveger seg der oppe.
Millitær kultur er jo tuftet på hemmelighold og å ordne opp helst uten noen klønette sivilister på banen.
Der det er hemmelighold blir det mytemaking og konspirasjonsteorier.
Bare se på Roswell USA fra 1947.
Dermed er det også sånn at millitæret ser på uløste mystiske ufo gåter som sine til å løse og jeg og du har ikke noe med det å gjøre.
Det er synd i de tilfellene der det er god grunn til å tro att man har sett noe som faktisk ikke er hverken fly eller annet som lar seg dokumentere.
Antall ord: 345
Hide post links |