UFO, Kornsirkler & fenomenUfoer finnes ikke her er forklaringen

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Nightforce
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Okt 2008 19:18
16

Innlegg av Nightforce »

dere er like ille selv han sier hva han mener og tror, er ikke slikt at alt dere sier lyder sannsynnelig.... Synes han er morsom og stiller gode spørsmål!
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Nightforce:

Jeg er i utgangspungtet enig. Vi er her for å diskutere emner og si våre synspunkter.

Men jeg har sett de fleste av Dave100 tråder, og det går kun ut på hån og drittslenging.

Hadde han vert sakelig så hadde det hjulpet..?
Antall ord: 46
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Re: Ufoer finnes ikke her er forklaringen

Innlegg av GJest »

Dave100 skrev:UFOer, flyvende tallerkener, små grønne menn, romvesener, nazi-aliens, alt det der er bare tullball og populærkultur på lik linje med julenissen og tusser og troll.

Det at f.eks. det britiske forsvardepartementet har etterforsket UFO-observasjoner, betyr ikke at vi blir besøkt av superintelligente vesener fra Pluto. Det eneste det betyr er at folk har sett en UFO, eller uidentifisert flyvende objekt, og det kan være hva som helst. Kanskje myndighetene var redde for at det var snakk om sovjetiske spionfly.

Jeg tror at når en person ser en UFO kan det forklares med ett eller flere av de følgende stikkord:

- sinnslidelse
- søvnmangel
- narkotika
- alkohol
- løgn
- fugl
- innsekt
- snøblindhet
- snøball
- fly
- helikopter
- flyvefisk
- Kurt Nilsen

Alle de ovenfornevnte er mye, mye, mye mer sannsynlige enn at Johnny fra Bradford nettopp så Xarqon fra Zyxacx farte rundt i galaksecruiseren sin.
Morsom du.
Jeg skjønner du er relgiøs, og det respekterer jeg. Her kan du ta en titt om hva Vatikanet mener om UFO'er:

http://www.foxnews.com/story/0,2933,355400,00.html
Vatican: It's OK for Catholics to Believe in Aliens

Ellers, så kan du tenke på følgende fakta:

Det finnes over 4000 landing traces cases hvor UFO' har etterlatt seg fysiske bevis.
, Over 3500 militære og sivile fly pilot cases. (En av de kan du se i VG artikkel over)
, mange saker har uavhengige vitner, filming, og flere radar bekreftelser av objektet (ene). - Objekter er blitt tracka på radar til å bevege seg i 10.000 vis av kilomter i timen, for så å stoppe momentant og svinge rett til siden. Ellers hundrevis av godkjente UFO filmer og fotografer som er analysert av eksperter.

Et annet faktum er det veldokumentert fenomen CE-5. Som handler om interaktiv kommunikasjon ed objektene. - Altså en person ser en UFO, personen velger å bruke, lyd, lys (som f.eks billys, lommelykt) og til og med tanke. Hvor objektene har respondert enten med å blinke tilbake, eller bevege seg/respondere etter tanke.

En annen sak er at UFO'er har nøytralisert flere US missiler f.eks. Ikke bare en, men opptil 10 stykk.

Videre kan Møte på f.eks National Press Club i 2007 anbefales, hvor folk høyt oppe i systemet snakker om UFO saker fra rundt om i verden. (National press club møte i 2001, kan også anbefales)

http://www.youtube.com/watch?v=5oPxYzQFaMg

Offentlige dokumenter om UFO fenomenet er også veldig interessant. Vi har ikke enda, klare bevis på ET's. Men at objekter kan bevege seg i enorme hastigheter, og respondere på f.eks tanke, og nøytralisere våpen, er veldokumentert. (For en til å tenke litt)

Ellers har hundrevis, tusenvis, også samtidig, hatt UFO observasjon av tydelig "Craft" F.eks "black triangular craft" hvor de har sett tydelige detaljer. Noen kjente UFO bølger er:

The united kingdom wave i 1990, The mexico wave... Belgium wave.
Antall ord: 496

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Dave100 skrev:Helvete og andre skremselspropagandaer, alt det der er bare tullball og populærkultur på lik linje med julenissen og tusser og troll.

Jeg tror at når en person snakker om helvete o.l. fra bibelen kan det forklares med ett eller flere av de følgende stikkord:

- sinnslidelse
- søvnmangel
- narkotika
- alkohol
- løgn
- innsektstikk
- snøblindhet
- Bjørn Eidsvåg

Alle de ovenfornevnte er mye, mye, mye mer sannsynlige enn at helvete finnes og at dommedagstruslene i bibelen er sanne!
Antall ord: 84
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Moonstone skrev:Rexann91 skrev:

"Dave prøver bare å bli kjent her på Paranormal. Men den oppmerksomheten han får er tydeligvis bare negativ."

Ja, men det er vel selvforskylt?
Tror nok Dave100 allerede er godt kjent her.
Vi som har vært her en stund kjenner igjen mønstret..
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev: Ellers, så kan du tenke på følgende fakta:

Det finnes over 4000 landing traces cases hvor UFO' har etterlatt seg fysiske bevis.
Før du så modig kommer med slike fantastiske påstander igjen; hvor er disse fysiske bevisene, KB? Gjemt vekk av skyggeregjeringen?
Antall ord: 47
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Rexann91

Innlegg av Rexann91 »

Sol@ngelica skrev: Tror nok Dave100 allerede er godt kjent her.
Vi som har vært her en stund kjenner igjen mønstret..
Jeg har ikke vært her lenge men har sett Dave sine innlegg overalt og mener han burde sjerpe seg. Dette er en forum side om paranormale ting. Å skrive innlegg om at UFO'er og spøkelser ikke finnes uten noe bra forklaring er bare idiotisk i min mening.

Dave, sjerp deg er du snill, takk.

Og til Moonstone. Ja det er selvforskjylt som fortjent.
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Kimbara skrev:
KB skrev: Ellers, så kan du tenke på følgende fakta:

Før du så modig kommer med slike fantastiske påstander igjen; hvor er disse fysiske bevisene, KB? Gjemt vekk av skyggeregjeringen?
'

Før du kommer med dårlige vitser, burde du sette deg inn i UFO sakene.
fysiske bevis på Udentifiserte flygende objekter har landet kan være, f.eks Elektro magnetisk stråling, målinger gjort av jorden, landingsmerker som f.eks som tyder på at et tungt objekt har vært der. osv.

UFO - udentifisert objekt. fysiske beviser på landing, er slike ting som nevnt. ;)
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

KB skrev: Før du kommer med dårlige vitser, burde du sette deg inn i UFO sakene.
Dårlige vitser? Det er du som snakker om skyggeregjeringer og fysiske bevis...
fysiske bevis på Udentifiserte flygende objekter har landet kan være, f.eks Elektro magnetisk stråling, målinger gjort av jorden, landingsmerker som f.eks som tyder på at et tungt objekt har vært der. osv.
Det er da ikke bevis. Elektromagnetisk stråling finnes naturlig overalt på jorden. Merker etter tunge objekter kan også ha mange forklaringer annet enn UFO-landing. Dessuten tviler jeg sterkt på at det finnes flere tusen slike "mystiske" merker.

Selve begrepet "bevis på UFO-landing" er jo meningsløst. Det går ikke an å bevise at noe har landet når man ikke engang vet hva eller om noe har -landet-.
Antall ord: 140
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Kimbara skrev:
KB skrev: Før du kommer med dårlige vitser, burde du sette deg inn i UFO sakene.
Dårlige vitser? Det er du som snakker om skyggeregjeringer og fysiske bevis...
Det er da ikke bevis. Elektromagnetisk stråling finnes naturlig overalt på jorden. Merker etter tunge objekter kan også ha mange forklaringer annet enn UFO-landing. Dessuten tviler jeg sterkt på at det finnes flere tusen slike "mystiske" merker.

Selve begrepet "bevis på UFO-landing" er jo meningsløst. Det går ikke an å bevise at noe har landet når man ikke engang vet hva eller om noe har -landet-.
Vel det er du som vrir rundt setningene mine. DET er ikke særlig saklig...

Jeg vet ikke hvilken -forforståelse- du har på bevis. Du tenker kanskje fysisk gjenstand? - bevis her er dokumentasjon på at objekt har landet. Enten pga uavhengige vitner, filming og slike analyser av området hvor objektet har landet. (en for ikke på ET bestemt område dype merker i jorden, dersom ikke noe har landet der, slik kan måles).

Det er fulgt mulig å bevise at et objekt har landet, selv om en ikke vet hva objektet er...
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Kimbara..

Eg har en film på pcen min som er rundt 1 time pluss minus med mye fakta om Utenom jordiske fly. Med folk som står frem med bevis å slik.
Den er kjedlig fordi det er opptak fra en presse komferanse.
Men eg må ærlig si at eg ikke har funnet bevis over at presse komferansen har funnet sted.
Men den er informasjons rik å må innrømme at eg ikke har brukt serilig mye resurser for å finne denne pressekomferansen heller.
Om eg får lakt den på nett.
Hadde du vert intirisert å se hele filmen fra start til slutt?

Di prater ikke om korn sirkler men det er folk fra millitæret som legger frem historier av deres opplevelser. Det er også vanlige mennesker og folk som har vert blandt disse som har "jaget noe" som har flydd i full fart for så å pluttslig stoppe for så å snu på radar.

Hadde det vert av interesse?
Hatt den liggende på maskinen min i x antal år. Så hadde eg glemt den ut til eg fant den igjen i en mappe inni en mappe som igjen låg i en mappe som eg aldri er noe serlig i lenger (noe bacup greier fra ca 4år tilbake)
Antall ord: 206
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

Dj_Devil skrev:Kimbara..

Eg har en film på pcen min som er rundt 1 time pluss minus med mye fakta om Utenom jordiske fly. Med folk som står frem med bevis å slik.
Den er kjedlig fordi det er opptak fra en presse komferanse.
Men eg må ærlig si at eg ikke har funnet bevis over at presse komferansen har funnet sted.
Men den er informasjons rik å må innrømme at eg ikke har brukt serilig mye resurser for å finne denne pressekomferansen heller.
Om eg får lakt den på nett.
Hadde du vert intirisert å se hele filmen fra start til slutt?

Di prater ikke om korn sirkler men det er folk fra millitæret som legger frem historier av deres opplevelser. Det er også vanlige mennesker og folk som har vert blandt disse som har "jaget noe" som har flydd i full fart for så å pluttslig stoppe for så å snu på radar.

Hadde det vert av interesse?
Hatt den liggende på maskinen min i x antal år. Så hadde eg glemt den ut til eg fant den igjen i en mappe inni en mappe som igjen låg i en mappe som eg aldri er noe serlig i lenger (noe bacup greier fra ca 4år tilbake)
Den filmen du snakker om høres ut til å være en pressekonferanse i regi av Disclosure Project, og i såtilfelle er jeg ikke interessert. Jeg har sett nok av den gruppen og dens grunnlegger til å vite at de ikke har noe konkret å fare med.
Antall ord: 255
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

KB skrev: Vel det er du som vrir rundt setningene mine. DET er ikke særlig saklig...
Jeg stilte deg et spørsmål basert på ting du har sagt tidligere. At du syns det bærer preg av vitsefortelling går tilbake på deg selv.
Jeg vet ikke hvilken -forforståelse- du har på bevis. Du tenker kanskje fysisk gjenstand? - bevis her er dokumentasjon på at objekt har landet. Enten pga uavhengige vitner, filming og slike analyser av området hvor objektet har landet. (en for ikke på ET bestemt område dype merker i jorden, dersom ikke noe har landet der, slik kan måles).
Jeg kan være enig i at dype merker i jorden -kan- være et tegn på at noe har landet, men det finnes ikke 4000 slike spor.
Og som sagt er ikke elektromagnetisk stråling, eller radioaktiv stråling for den saks skyld, bevis på noe som helst i dette tilfellet.
Antall ord: 159
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Kimbara skrev:
Den filmen du snakker om høres ut til å være en pressekonferanse i regi av Disclosure Project, og i såtilfelle er jeg ikke interessert. Jeg har sett nok av den gruppen og dens grunnlegger til å vite at de ikke har noe konkret å fare med.
Skal finne ut om det er dem. Om det ikke er det.
Hadde det vert av interesse da?
Antall ord: 66
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

Dj_Devil skrev:
Skal finne ut om det er dem. Om det ikke er det.
Hadde det vert av interesse da?
Da kunne det vært interessant å tatt en kikk ja.
Antall ord: 31
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links