Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
HappeTittenTooYouNow skrev:
Forskjellen på deg Slim. og Martine:
Martine har personlighet, og er GODT likt...
Og, du..??!!
Hvoorr eer diin peeroonnligghet henaa?
anneet eenn, aa bruuke bobbeldobbelbokstaverbokstaver??
slimdoktor skrev:Jeg respekterer din mening om at TheMartine har en personlighet. Men jeg deler ikke ditt syn der. Og de dobble bokstavene har sin aaarsak. TheMartine er sikkert grei nok hun, men hun skal bare se til aa holde opp med sin kverulering mot meg. Finner det ikke irriterende, men svaert dumt.
Men hvis ikke jeg kverulerer med deg, så vil noen andre gjøre det. Og hvis ingen kverulerer med deg, vil du ikke få noen svar lenger =/
slimdoktor skrev:Men da kan jeg jo bare skrive med meg selv. hva Les hva denne traaden handler om da THEmm....saa skriv heller om temaet :mozilla_surprised:
You startet it..
Hva med å oppheve ten Engelske tastaturet, the are ikke soo vannskelig you see..
slimdoktor skrev:Men da kan jeg jo bare skrive med meg selv. hva Les hva denne traaden handler om da THEmm....saa skriv heller om temaet :mozilla_surprised: