UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ WE and everything else <1min to read>
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Feb 2007 21:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norra Skandinavien
- Blitt takket: 1 gang
WE and everything else <1min to read>
UPPDATERINGAR (when the moment is right)
Cykler styr vår indirekta utveckling.
För oss människor är ibland väntan lång. Vi hoppas och hoppas genom seklernas gång.
Vid vår sida har vi andra livsformer som också väntar. Deras uppgift är att bevaka systemet och verka för en global spridning av lugn. Allt detta sker i kärlekens tecken. Vi ser det ibland som mirakulösa räddningar eller plötsligt tillfrisknande efter en svår sjukdom. Andra ser vackra korncirkel ute på våra åkrar.
Under resans gång skapas olika sekter, grupper föreningar som alla individuellt tolkar gamla skrifter och skriver sin egen profetia. Problemet genom tiderna har varit människor som haft ”onda” avsikter vid sina sammankomster. Man påverkar inte bara varandra utan även andra livsformer. Vi vet alla hur farligt nära ont och gott står. Titta bara på helt vanliga människor som blir utsatta för terror, misshandel eller tvingas ofrivilligt gå in i krig. Förändras inte dessa människor då.
Det finns många cykler som styr men den största har en cykel av 3600 år. För att förstå samband måste vi människor vara uthålliga. Oftast så glömmer vi genom seklerna eller blir så påverkade av politiker och media att vi efter en tid inte tror längre. Dessutom finns det gruppsamlingar som medvetet försöker förvränga den sanna bilden av vårt liv solsystem och universum.
Det som kommer att ske med början år 2012 kommer att få en väldigt stor betydelse för vår fortsatta utveckling. Vår egen sol avslutar sin egen cykel och börjar på ett nytt. I samband med det blir aktiviteterna så stora att ett överskott av c:a 30% energi kommer att finnas till hands. Samtidigt tyder vissa tecken på att vår egen planet kommer att skifta poler. Allt detta tillsammans utgör underlaget för den stora reningen av vår farkost (solsystemet) och därmed även Tellus. En renande energi form kommer att lägga sig runt hela vår planet där en komplett rening kommer att ske i alla dess former. Effekterna utav detta kommer ej att kunna misstolkas. Upplysningen kommer att bli total även för skeptiska forskare och människor i övrigt. I och med handlingen kommer även insikten. Det gäller även människor som använder triangelkoder och sifferkombinationer som 33, 666 och 13. Och det spelar ingen roll om man bor i Rom, London eller Washington. Alla kommer att förstå.
Det finns ett viktigt datum nämnda år som kommer att få stor betydelse för vår historia och det är 21/12 tiden mellan 01:12 och 01:13.
21 första december är den 355 dagen på året detta år (ej skottår). Om du sedan delar 355 med 113 får du ett svaret 3,1415929 vilket är nära nog för en faktor som är väl känd. Talet 112 finns som ett globalt nödnummer i samtliga mobila telefoner och även i vissa nationella tele nät.
Vi får se vad som händer men jag hoppas även att vi till slut får reda på sanningen om jättar, coneheads, dinosaurier m.m. Sanningen om vi till slut får den kommer att omkullkasta hela evolutions teorin.
Vi har alla samma förfader
Pi……forever
----------------------------------------------------------------------------------------------------
THE LAW OF LOVE IN THE UNIVERSE
1986 CYCLE / HALLEYS KOMET
1990 SUN CYCLE
1991 CONNECTION
1992 THE RING
1993 INSIGHT 1
1994 INSIGHT 2∞
1995 <>
1996 <> HALE-BOPP / SYSTEM OBSERVED
1997 ∞ HALE-BOPP / SYSTEM INTACT
1998 <> SYSTEM U-T-D
1999 PREPARATION TIME
2000 INSIGHT 3
2001 KEYTIME / SUN CYCLE / CHILBOLTON PREPARATION
2002 <> ---------------------------------CLEANING PERIOD 1992 - 2012
2003 <> ---------------------------------OF MAYA / INCA
2004 <>
2005 DA VINCI CODE
2006 ∞
2007 FIRE THE GRID....... GAIA
2008 <>
2009 PREPERATION
2010 <>
2011 <>
2012 COMPLETE / SUN CYCLE / END OF CLEANING PERIOD / CHILBOLTON FINISH
0001 FIRST DAY STARSHIP / TRAVELLER / INSIGHT/
1991 Symbol from God
1992 Symbol of rings, symbol for religion
2012 The year of change
Key time, looking for the through
Da Vinci, symbol of V
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
För oss människor är ibland väntan lång. Vi hoppas och hoppas genom seklernas gång.
Vid vår sida har vi andra livsformer som också väntar. Deras uppgift är att bevaka systemet och verka för en global spridning av lugn. Allt detta sker i kärlekens tecken. Vi ser det ibland som mirakulösa räddningar eller plötsligt tillfrisknande efter en svår sjukdom. Andra ser vackra korncirkel ute på våra åkrar.
Under resans gång skapas olika sekter, grupper föreningar som alla individuellt tolkar gamla skrifter och skriver sin egen profetia. Problemet genom tiderna har varit människor som haft ”onda” avsikter vid sina sammankomster. Man påverkar inte bara varandra utan även andra livsformer. Vi vet alla hur farligt nära ont och gott står. Titta bara på helt vanliga människor som blir utsatta för terror, misshandel eller tvingas ofrivilligt gå in i krig. Förändras inte dessa människor då.
Det finns många cykler som styr men den största har en cykel av 3600 år. För att förstå samband måste vi människor vara uthålliga. Oftast så glömmer vi genom seklerna eller blir så påverkade av politiker och media att vi efter en tid inte tror längre. Dessutom finns det gruppsamlingar som medvetet försöker förvränga den sanna bilden av vårt liv solsystem och universum.
Det som kommer att ske med början år 2012 kommer att få en väldigt stor betydelse för vår fortsatta utveckling. Vår egen sol avslutar sin egen cykel och börjar på ett nytt. I samband med det blir aktiviteterna så stora att ett överskott av c:a 30% energi kommer att finnas till hands. Samtidigt tyder vissa tecken på att vår egen planet kommer att skifta poler. Allt detta tillsammans utgör underlaget för den stora reningen av vår farkost (solsystemet) och därmed även Tellus. En renande energi form kommer att lägga sig runt hela vår planet där en komplett rening kommer att ske i alla dess former. Effekterna utav detta kommer ej att kunna misstolkas. Upplysningen kommer att bli total även för skeptiska forskare och människor i övrigt. I och med handlingen kommer även insikten. Det gäller även människor som använder triangelkoder och sifferkombinationer som 33, 666 och 13. Och det spelar ingen roll om man bor i Rom, London eller Washington. Alla kommer att förstå.
Det finns ett viktigt datum nämnda år som kommer att få stor betydelse för vår historia och det är 21/12 tiden mellan 01:12 och 01:13.
21 första december är den 355 dagen på året detta år (ej skottår). Om du sedan delar 355 med 113 får du ett svaret 3,1415929 vilket är nära nog för en faktor som är väl känd. Talet 112 finns som ett globalt nödnummer i samtliga mobila telefoner och även i vissa nationella tele nät.
Vi får se vad som händer men jag hoppas även att vi till slut får reda på sanningen om jättar, coneheads, dinosaurier m.m. Sanningen om vi till slut får den kommer att omkullkasta hela evolutions teorin.
Pi……forever
----------------------------------------------------------------------------------------------------
1990 SUN CYCLE
1991 CONNECTION
1992 THE RING
1993 INSIGHT 1
1994 INSIGHT 2∞
1995 <>
1998 <> SYSTEM U-T-D
1999 PREPARATION TIME
2000 INSIGHT 3
2004 <>
2005 DA VINCI CODE
2006 ∞
2008 <>
2009 PREPERATION
2010 <>
2011 <>
1991 Symbol from God
2012 The year of change
Da Vinci, symbol of V
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Antall ord: 707
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Se nå!
Lag en generator, så skal jeg koke opp noen ord her, som virker interessante ut, så kan vi plassere dem inn i generatoren, så kanskje det ser ut som om det er et visst logisk mønster i teksten etterpå. Her er stikkord som kan brukes på samme måte:
Triangelkoden, renselsesprosessen, opphøyd bevissthet, himmelobjektivene, psykosomatisk forenelse med naturen, dynamisk sjel-respons-kropp, krystaller, Samlingen, GAIA, hovedstedene, 119-78, Tallet 18, Oktavion, Jupiter, Neptun, Tellus, interstellasjon, konstellasjon, astrologisk, kvantemekanisk, den såkalte "12-strengs DNA'en", den såkalte "Vinkjelleren", guden Zanthius, profeten Mawollah, de 9 landemerkene... etc. etc. etc.
Lag en generator, så skal jeg koke opp noen ord her, som virker interessante ut, så kan vi plassere dem inn i generatoren, så kanskje det ser ut som om det er et visst logisk mønster i teksten etterpå. Her er stikkord som kan brukes på samme måte:
Triangelkoden, renselsesprosessen, opphøyd bevissthet, himmelobjektivene, psykosomatisk forenelse med naturen, dynamisk sjel-respons-kropp, krystaller, Samlingen, GAIA, hovedstedene, 119-78, Tallet 18, Oktavion, Jupiter, Neptun, Tellus, interstellasjon, konstellasjon, astrologisk, kvantemekanisk, den såkalte "12-strengs DNA'en", den såkalte "Vinkjelleren", guden Zanthius, profeten Mawollah, de 9 landemerkene... etc. etc. etc.
Antall ord: 103
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 17
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Jeg var forvirret. Nå er jeg forvirret x 2.
Gjorde et forsøk, da
Gjorde et forsøk, da

Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Jeg begynner av og til å lure på om det er det som er formålet med disse trådene.TheMartine skrev:Jeg var forvirret. Nå er jeg forvirret x 2.
Gjorde et forsøk, da
De dukker jo opp overalt. Er det et forsøk på å være så kryptisk som mulig?
Synes helt ærlig det bare er svada, jeg.
Som om det skal være "litt mystisk, og så skal man sitte igjen og undre og fortolke helt til man får en mening utav det likevel". Nei, nå er jeg kanskje litt vel krass.
Uansett, jeg synes det er reinspikka tullprat.
Antall ord: 103
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Du pleier å være flinkere til å tolke sånne kryptiske innlegg enn meg, så hvis du også synes det var tullprat, kan jeg jo innrømme at jeg ikke skjønte en drit av det. Uten å være dum 

Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Du er slett ikke dum, uansett. Jeg bare later som jeg klarer å tolke dem.TheMartine skrev:Du pleier å være flinkere til å tolke sånne kryptiske innlegg enn meg, så hvis du også synes det var tullprat, kan jeg jo innrømme at jeg ikke skjønte en drit av det. Uten å være dum
Aner ikke hvorfor du tror jeg er flink til det heller, men glad hvis du tror det

*fornøyd*
Jeg irriterer meg over de lange innleggene som forsvant idag.
Veldig. Noen var til deg, noen var til zind.
Og så opprettet jeg en ny tråd for første gang på ei stund,
om filmklassikere. Var bare et lite spørsmål da, men likevel...
Oppgitt og demotivert. Sukk, etc.
Antall ord: 125
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Tullegutt! Du må ikke avsløre deg selv, når jeg tror du er kløktigere enn du egentlig er
Ja, det er veldig demotiverende at innleggene har blitt borte. Jeg mistet helt lysten til å skrive noe som helst her i dag, men så fant jeg noe som provoserte meg, så var jeg i gang igjen. Blir jo litt nysgjerrig på hva du skrev, men man kan jo alltids klamre seg til håpet om at innleggene kommer tilbake

Ja, det er veldig demotiverende at innleggene har blitt borte. Jeg mistet helt lysten til å skrive noe som helst her i dag, men så fant jeg noe som provoserte meg, så var jeg i gang igjen. Blir jo litt nysgjerrig på hva du skrev, men man kan jo alltids klamre seg til håpet om at innleggene kommer tilbake

Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Ja, nå er jeg avslørt. Av meg selv.
Men jeg får nok en annen anledning til å lure deg igjen!
Du er heldig som fant noe provoserende.
Jeg ble bare tafatt. Og så syntes jeg ikke det var noe å lese om på forumet ikveld.
Og nå er jeg så trøtt at jeg legger meg heller.
Men jeg får nok en annen anledning til å lure deg igjen!

Du er heldig som fant noe provoserende.

Jeg ble bare tafatt. Og så syntes jeg ikke det var noe å lese om på forumet ikveld.
Og nå er jeg så trøtt at jeg legger meg heller.
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Det er ikke ofte du klarer å lure meg (eller vil), så jeg gleder meg til å se deg forsøke
Finner alltid noe som provoserer meg jeg, vet du. Er jo en sinnatagg! Men ja, det er lite som skjer her i kveld. Mye fjas. Jeg liker å fjase litt, jeg da
...men skal ikke dømme deg om du kapitulerer

Finner alltid noe som provoserer meg jeg, vet du. Er jo en sinnatagg! Men ja, det er lite som skjer her i kveld. Mye fjas. Jeg liker å fjase litt, jeg da

...men skal ikke dømme deg om du kapitulerer

Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Re: WE and everything else <1min to read>
Hva er dette egentlig, oppdateringer på hva?First Day skrev:UPPDATERINGAR (when the moment is right)
Pi……forever
1990 SUN CYCLE
1991 CONNECTION
1992 THE RING
1993 INSIGHT 1
1994 INSIGHT 2∞
1995 <>
1998 <> SYSTEM U-T-D
1999 PREPARATION TIME
2000 INSIGHT 3
2004 <>
2005 DA VINCI CODE
2006 ∞
2008 <>
2009 PREPERATION
2010 <>
2011 <>
1991 Symbol from God
2012 The year of change
Da Vinci, symbol of V
Antall ord: 717
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 20
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Sol@ngelica skrev:Har vært en trøtt kveld her ja.

Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
ludoburgero skrev:Se nå!
Hej
Hoppa över law of the universe och läs endast texten ovanför.
Antall ord: 119
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Nei, First Day.First Day skrev: Hej
Innimellom synes jeg du skriver noe bra, men dette synes jeg er som å peke på en sølepytt og kalle det tidenes største kunstverk, og omdiskutere alle detaljene rundt sølepytten. Det gir liksom akkurat så mye mening som en legger i det, selv om det fremdeles bare er en sølepytt. Man kan besmykke det med så mange ord man bare vil, og man kan snakke om at den sølepytten er unik, for det er den jo, men likevel... fremdeles bare en sølepytt.
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Re:
ludoburgero skrev:Nei, First Day.First Day skrev: Hej
Innimellom synes jeg du skriver noe bra, men dette synes jeg er som å peke på en sølepytt og kalle det tidenes største kunstverk, og omdiskutere alle detaljene rundt sølepytten. Det gir liksom akkurat så mye mening som en legger i det, selv om det fremdeles bare er en sølepytt. Man kan besmykke det med så mange ord man bare vil, og man kan snakke om at den sølepytten er unik, for det er den jo, men likevel... fremdeles bare en sølepytt.
Det verkar som du inte tror något speciellt kommer att hända.
Det jag skrivit är dock ett led i en riktning som är gynnsam för alla. Något annat utöver det är i egentlig mening inte nödvändig. Alla kommer att förstå. "Det enda" som behövs är en enda stor rening. Nåväl, du verkar inte kunna ta det till dig.
Kan du svara på det här : vad vill du ska hända ?.........ska vi människor göra allt själva.......eller önskar du hjälp ?
Om hjälp finns att tillgå, vad svarar du då 3/4 av den globala befolkningen som bara väntar och väntar ?
"en god vän sa till mig, den energi jag lagrar måste räcka till ett rådande lugn i kärlekens tecken".

kommer tid kommer råd (i sinom tid kommer du att förstå)
Dom raderna jag skrivit som underlag för den här tråden är den samlade bild och dom nödvändiga stabiliseringsåtgärder som är viktiga för hela vår existens.
Det dröjer länge till nästa gång.......om du förstår..............
ps du skriver också bra inlägg Ds
Antall ord: 322
Hide post links |