det er lett for dere å komme med sånnt nå,men dere hadde nokk lurt på det dere og heilt på begynnelsen.... som sakkt alle kan gjøre ein feil med å forstå noen som skriver sånn som han gutten her gjor....solavisfolket skrev:Haha, bra kommentar Jon Blund. Enig, så enig!
"Igår kveld, like før eg sovna så hadde eg et møte med den ene hjelpern min, tror eg da!
Han fløy like under en UFO"
Om man leser den og tenker litt selv, kommer det tydelig frem at dette ikke er noen som har sett en UFO og vil raportere til avisa. Personen snakker om hjelperen sin, og hvordan hjelperen fremsto... Skjønner ikke at det er så vanskelig...Pluss, innlegget ville vært "Jeg har sett en UFO!!!!!" om det var det, det var snakk om.
hehe. morroklumper
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Møte med den ene hjelpern min :D
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Sep 2008 10:37
- 16
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: haugesund
Antall ord: 145
Hate me or love me, but dont judge me before you know me!!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Sep 2008 22:25
- 16
Hehe. Vel, er nok ikke enig i det. Jeg leste jo den første kommentaren før jeg leste de under. Leste også opp kun den første for kjærsten min, som med en gang forsto at det ikke hadde med en "ekte" UFO å gjøre. Jaja, syns dere er morsomme jeg da.
Men igjen, til stakkarn som prøvde å fortelle noe med innlegget sitt;
Gratulerer masse og ikke la disse rare meningene her ødelegge for deg og videre kontakt med din/dine skytsengler. Kjempe spennende saker, helt klart.
Sender deg en liten klem også, og håper ikke du har mistet motet av kommentarene her
Gratulerer masse og ikke la disse rare meningene her ødelegge for deg og videre kontakt med din/dine skytsengler. Kjempe spennende saker, helt klart.

Sender deg en liten klem også, og håper ikke du har mistet motet av kommentarene her

Antall ord: 107
....farlig vakker....
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Sep 2008 10:37
- 16
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: haugesund
Re:
nå får du gi deg..jeg har sakt unnskyld for at jeg missforsto han og at det var bra for han....så hold komentarene dine for deg selv.du lager bare uro og det er ingen vits i. alle kan gjør feilsolavisfolket skrev:Hehe. Vel, er nok ikke enig i det. Jeg leste jo den første kommentaren før jeg leste de under. Leste også opp kun den første for kjærsten min, som med en gang forsto at det ikke hadde med en "ekte" UFO å gjøre. Jaja, syns dere er morsomme jeg da.
Antall ord: 153
Hate me or love me, but dont judge me before you know me!!!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Sep 2008 22:25
- 16
Re: Møte med den ene hjelpern min :D
Oki oki, skal ikke si noe mer 
Skrev det jeg mente, og står for det. Men vil ikke lage uro, bortkasta tid å krangle her. Hehe. Mente bare jeg ikke var enig i at det var lett å gjøre feil på den, men jeg kunne jo gjort feil på noe som hadde vært opplagt for deg.
Legger den død, og ønsker en fortsatt god helg
Hilsen så fyllesyk at hodet spinner i 200km....

Skrev det jeg mente, og står for det. Men vil ikke lage uro, bortkasta tid å krangle her. Hehe. Mente bare jeg ikke var enig i at det var lett å gjøre feil på den, men jeg kunne jo gjort feil på noe som hadde vært opplagt for deg.

Hilsen så fyllesyk at hodet spinner i 200km....
Antall ord: 75
....farlig vakker....
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Jul 2008 13:19
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
kunne ikke noen andre fortelle om sitt møte med hjelperen sin?
(forutsatt at noen andre har hatt det da.) :mozilla_wink:

Antall ord: 22
What does man love more than life,
fear morer than death or mortal strife,
What the poor have, the rich require,
And what contented man desire,
What misers spend, and spendthrifts save,
And all man carry to the grave?
Nothing.
fear morer than death or mortal strife,
What the poor have, the rich require,
And what contented man desire,
What misers spend, and spendthrifts save,
And all man carry to the grave?
Nothing.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Jul 2008 13:19
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
ikke det? jaja. 

Antall ord: 3
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2008 19:45
- 16
- Kjønn (valgfri): Ung mann
- Lokalisering: Earth
Egil15, skaff deg foreksempel en pendel og eksperimenter! Det er nok underbevisstheten som styrer pendelen men det sies at hjelpere kan ta over.
Jeg selv begynte å få mange ufo observasjoner for noen måneder siden, i ettertid har det roet seg. Men nå legger folk merke til at det er noe rundt meg, det spøker liksom rundt meg. Flere folk føler dem virkelig godt, noen ser dem. Ikke vet jeg men føler det kan være hjelperene, Yes.
Jeg leker med tanken at disse hjelperene kan være multidimensjonale åndevesener, som faktisk har mer kontakt med de lysende ufoene enn vi selv har.
Jeg selv begynte å få mange ufo observasjoner for noen måneder siden, i ettertid har det roet seg. Men nå legger folk merke til at det er noe rundt meg, det spøker liksom rundt meg. Flere folk føler dem virkelig godt, noen ser dem. Ikke vet jeg men føler det kan være hjelperene, Yes.

Jeg leker med tanken at disse hjelperene kan være multidimensjonale åndevesener, som faktisk har mer kontakt med de lysende ufoene enn vi selv har.

Antall ord: 106
Hide post links |