Jeg ser fortsatt ikke poenget, jeg.
Og for å være helt ærlig, hadde jeg foretrukket engelsk fremfor svensk, men det er bare en personlig preferanse.
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ WE and everything else <1min to read>
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 17
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Feb 2007 21:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norra Skandinavien
- Blitt takket: 1 gang
Re: WE and everything else <1min to read>
TheMartine skrev:Jeg ser fortsatt ikke poenget, jeg.
Og for å være helt ærlig, hadde jeg foretrukket engelsk fremfor svensk, men det er bare en personlig preferanse.
Du får gärna ställa delfrågor.....svarar så gott jag kan. :mozilla_smile:
Antall ord: 43
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: Re:
Det er en helt annen sak.First Day skrev:Det verkar som du inte tror något speciellt kommer att hända.
Jeg tror ikke 2012 er noe mer spesielt enn akkurat 2009. Eller 2017.
For meg er det egentlig bare et årstall. Jeg vet det skjer en del katastrofer i verden akkurat nå, men det har det også alltid gjort, og historien repeterer seg.
Det som er mest bekymringsverdig er grådighet, overbefolkning, forurensning.
Distansering og misforståelser, intoleranse og utfordringer kommunikasjonsmessig.
Egosentrisme og for lite erkjennelse av kjærlighet, kanskje snarere fornektelse.
Frykt for selvinnsikt, lettere å leve i et statusjag og forveksle selvrealisering med dette.
Intimitetsfrykt og mangel på elementære behov som omsorg og forståelse og respekt.
Å koble alt opp mot 2012 er også et sensasjonsjag og er ikke det hakk bedre enn den type manipulasjon og spekulasjon alle mediene driver med for tiden.
Det blir tabloid og appellererer ikke til annet enn folks dumhet og ønsketenkning.
Enda mer distansering fra virkeligheten. Og så blir virkeligheten så fjern at denne "ønskeverden" også blir erstattet med virkeligheten selv. Slik som med statusjag vs. selvrealisering.
Og det skjer. Allerede nå. Og sakte men sikkert har det skjedd lenge.
Når vil det ta en ende? Det vet vi ikke. Kanskje i 2012. Og kanskje imorgen.
Kanskje i 4012 også.
Jeg tar det til meg. Men du kan snakke klarere, så forstår jeg bedre.Det jag skrivit är dock ett led i en riktning som är gynnsam för alla. Något annat utöver det är i egentlig mening inte nödvändig. Alla kommer att förstå. "Det enda" som behövs är en enda stor rening. Nåväl, du verkar inte kunna ta det till dig.
Jeg forsøkte å forstå deg. Det går frem i at jeg sier jeg ikke forsto deg.
Hva jeg vil skal hende?Kan du svara på det här : vad vill du ska hända ?.........ska vi människor göra allt själva.......eller önskar du hjälp ?
At de ansvarlige for at grådighet og pengebegjær fremdeles ses på som helt legitimt, skal stilles ovenfor konsekvenser av hva de har gjort, og at ikke flere uskyldige skal måtte bøte for deres perversjon og korrupsjon. Vi mennesker må hjelpe hverandre. Vi kan verken klare det alene eller vente på hjelp. Vi må bryte løs fra apatien som har et jerngrep rundt oss.
Det begynner med å kaste TVen i søppelet.
Neste steg er å kutte telefonledningen på kontoret på jobben.
Danse i gatene, kysse hverandre i regnet. Osv.
Hvilken hjelp trenger vi?Om hjälp finns att tillgå, vad svarar du då 3/4 av den globala befolkningen som bara väntar och väntar ?
På mange måter har vi det kjempefint idag. Det handler bare om å verne om sine rettigheter og dele på godene, tenke mer på hverandre og mindre på seg selv.
Ikke bruke så mye mer enn det vi har behov for. Unne oss luksus og velvære kan vi også gjøre, men vi har fått et feil bilde av hva som virkelig er velvære og luksus.
Velværen kommer også innenfra, for å bruke reklamens teite retorikk og heller gi den dens opprinnelige mening. Culture jamming, mener jeg er et fenomen som hjelper oss på vei mot noe av dette. Det er et viktig ledd i endring av holdninger. En slags de-hjernevaskning av befolkningen. Jeg liker det.
Ja, du har en klok venn. Kjærligheten fremfor alt."en god vän sa till mig, den energi jag lagrar måste räcka till ett rådande lugn i kärlekens tecken".![]()
Jeg sier heller at alt skjer til sin tid. Jeg vet ikke så mye om fri vilje eller skjebnen.kommer tid kommer råd (i sinom tid kommer du att förstå)
Begge er fantastiske konsepter og idéer.
Jo, takk for det.Dom raderna jag skrivit som underlag för den här tråden är den samlade bild och dom nödvändiga stabiliseringsåtgärder som är viktiga för hela vår existens.
Det dröjer länge till nästa gång.......om du förstår..............
ps du skriver också bra inlägg Ds
Men jeg får følelsen av at du liker å være kryptisk og hemmelighetsfull noen ganger.
Akkurat nå ser jeg ikke meningen, og det er bare det jeg sier.
Men nå redegjorde du ihvertfall en god del, og jeg sitter igjen med følelsen av å forstå litt mer.
Antall ord: 764
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Feb 2007 21:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norra Skandinavien
- Blitt takket: 1 gang
Re: WE and everything else <1min to read>
Bäste ludoburgero
När jag läser vad du skriver i den här tråden och i många andra trådar ser jag ett mönster som ger återspeglingar i NWO. Har själv varit intresserad av detta och forskat en del. Men jag har slutat helt eftersom det bryter ner min innre harmoni. Har dock delgett dett jag funnit till andra som har kraft och intresse att på djupet kontrollera sanningshalten.
"det finns både goda och dåliga människor på den här planeten. En del anser sig stå över andra och är penning respektive makt hungriga."
Mänskligheten har en brokig historia.
När jag läser vad du skriver i den här tråden och i många andra trådar ser jag ett mönster som ger återspeglingar i NWO. Har själv varit intresserad av detta och forskat en del. Men jag har slutat helt eftersom det bryter ner min innre harmoni. Har dock delgett dett jag funnit till andra som har kraft och intresse att på djupet kontrollera sanningshalten.
"det finns både goda och dåliga människor på den här planeten. En del anser sig stå över andra och är penning respektive makt hungriga."
Mänskligheten har en brokig historia.
Antall ord: 109
The substans of your thoughts is the key.
Hide post links |