Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Lurer på hva folket mener om disse bildene, som jeg kanskje får lagt inn....det er mitt 1. forsøk, så vær tålmodige. hehe. Hm, bildene åpner seg ikke automatisk, ser det ut til, så dere får klikke på linkene.
Antall ord: 44
Det finnes mer mellom himmel og jord, enn jeg kan forklare
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Fatboy skrev:Mulig det ikke er helt reint her, men støvkorn på rundt 10 cm, skal ltt til å få til gitt.
Ingen sier de er 10 cm store. Støvkornene er et sted mellom kameraet og ungen. At du bruker blitz gjør at de reflekterer blitzlyset tilbake, og da får du slike ringer. Bare slå av blitzen.
Jeg vet ikke om jeg kan stole så mye på orber mer. Det er så mangen som har sakt det er tull. Men har dere opplevd noe spesielt da?
P.S:Han var søt på det første bilde med engle vinger
Antall ord: 43
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Rosalind skrev:Jeg vet ikke om jeg kan stole så mye på orber mer. Det er så mangen som har sakt det er tull. Men har dere opplevd noe spesielt da?
P.S:Han var søt på det første bilde med engle vinger
Ja han er søt. Det skal han ha. Ja, her har vi opplevd alt ifra flyvende lokk til lyder, og elektriske leker som lever sitt eget liv. Så jeg vil påstå at vi aldri er helt aleine her.
Antall ord: 85
Det finnes mer mellom himmel og jord, enn jeg kan forklare