Jeg møtte en mann for litt siden, som jeg likte veldig godt. Vi har tilbrakt mye tid sammen, men konklusjonen ble at vi ikke passet sammen. Men etter jeg ble kjent med han forsto jeg at han bar på mye smerte i hjerte...og at det lukket han som menneske, selv om han er en bra mann. Da jeg skulle legge meg igår fikk jeg det for meg at jeg skulle legge en sten(trekantformet Malakitt) på hjertet mitt, holde hendene over som i en pyramide og be om hjelp til å sende han healing...Jeg vet ikke hvorfor denne ideen kom til meg..Det som skjedde var at jeg med ett kjente noe(føltes som en hånd) som la seg tungt over mellomgulvet mitt,,,ble litt redd først, men "visste" at jeg ikke måtte åpne øynene. Så følte jeg at lys ble trekt ned, og en ildkule kom frem i mitt indre..Den lyskulen sendte jeg til mannen. Og med ett var jeg i sengen hans..han sov...jeg holdt rundt han, og fyllte lys, som var i hendene mine, inn i hjertet hans..mens jeg tenkte at du må tørre å elske, og bli glad i noen..det var en rar, men virkelig opplevelse for meg....Hva tror dere??
Takknemlig for svar!!!