Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Har så lyst å se noen filmer om dette emnet, har signs, men synes det blir for dumt når moviefolka skal få det til at aliens ser akkurat slik ut, det er vel ingen konkrete fakta på hvordan en alien ser ut?
Uansett, har noen sett en film av denne sjangeren, som har lyst å dele tittelen med meg så jeg har noe spennende å glane på i de sene vinterkveldene?
Gjerne litt thriller/skrekk, bare det ikke blir for tacky, som nevnt ovenfor...
Den nyeste ufo filmen er vell "The Day The Earth Stood Still". Selv synes jeg filmen ble litt for.. hmm, finner ikke ordet. Men den anbefales anyways siden matrix mannen Keanu Reeves er ET i filmen
humm... Såg en film for en lenge siden... Tror den het "Klodens kamp" eller noe. Den var litt kul syns jeg. Handler om at jorden blir invadert også noe sånt. Så handler det om en mann som
liksom skal unngå de og noe sånt. Den er faktisk ganske spennende en stund siden jeg har sett den nå så visst jeg tar feil ikke pirk xP
Antall ord: 68
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituallity .” Michael Ellner.
Men må også si meg enig i at <Alien> i Signs skuffa stort....
Submagi
Peace & Love
Antall ord: 49
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituallity .” Michael Ellner.
Tafsehunden skrev:Nå letet jeg jævlig lenge for å finne tittelen på denne fantastiske filmen jeg så for lenge siden. Beste filmen i den kategorien jeg har sett hvertfall. http://www.youtube.com/watch?v=91umuPYc6Nc
Ja haha, husker den,,, ga vel "Anal Probing" en helt ny mening.... :mozilla_laughing:
Submagi
Peace & Love
Antall ord: 53