UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Hva var det?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Okt 2008 14:45
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Hva var det?
Da jeg kjørte hjemover på motorveien fra jobb nettopp så jeg noe i lufta som lignet en veldig klar stjerne,men denne "stjernen" Kom i en sinnsyk hastighet rett over meg å forsvant lengre å lengre vekk,trodde det kanskje var et lys på et tårn i et fjell eller noe,men fant fort ut at det ikke var det da det plutselig svingte å satte kursen mot ullandhaugstårnet å plutselig ble vekke.. det var ihvertfall ikke et fly,et fly flyr ikke så fort,dessuten har det lys som blinker..dette var et skarpt klart lys.. Må si jeg bjynte å undre å nesten kjørte av veien..Hva kan det ha vært for noe mon tro? Å ikke nok med det,da jeg var komt hjem å skulle lete etter katten min som som oftest pleier å gjemme seg fordi hun vet hun skal ut,skjedde det noe merkelig.. jeg hadde lett over alt,forutenom under trappen,men der står det stæsja så mye ting at det er umulig å se noe uten lys..så jeg dro frem mobilen min å bjynte å lyse mot et bestemt sted,plutselig bjynner den å oppføre seg merkelig,den bjynte å blinke å skjermen ble hvit å vanlig,hvit å vanlig..merkelig tenkte jeg..nå feiler den noe..så tenkte jeg skulle teste dette her ut,å gikk rundt med den i hånda i hele leiligheten,ingenting skjedde,helt normal..så tok jeg den tilbake til plassen under trappa der jeg lyste tidligere,det samme skjedde igjen,å jeg trakk den tilbake,den ble normal igjen..jeg holdt den vekke en stund å den oppførte seg fint..Så prøvde jeg igjen,lyste innover trappa på samme plass,å igjen ble den merkelig,KUN når jeg lyste inn der,INGEN andre plasser,ikke når jeg trakk den tilbake en gang,da ble den normal.. merkelig tenkte jeg..Så jeg dro frem det som stod der å fant en lykt å lyste inn,jo der lå katten..Så rart..akkuratt som om den reagerte på at katten min lå der inne..jeg fatter ingenting.. Special cat 

Antall ord: 342
Når du innser at det aldri kan bli som det har vært,
kommer du deg videre i livet
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: Hva var det?
Stilige greier! 
Kanskje katten din var besatt av romvesener og prøvde å psyke ut mobilen din?
Neida...
Merkelig at du så det lyset på veien hjem da.
Du skulle ha filmet det med mobilen... eller, det er ikke alltid like bra å få til...
men så du om det fløy lavt eller høyt da?

Kanskje katten din var besatt av romvesener og prøvde å psyke ut mobilen din?

Neida...
Merkelig at du så det lyset på veien hjem da.
Du skulle ha filmet det med mobilen... eller, det er ikke alltid like bra å få til...
men så du om det fløy lavt eller høyt da?
Antall ord: 55
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Okt 2008 14:45
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Re: Hva var det?
Haha,besatt ja..må si jeg bjynte å lure
Det fløy vel i lik høyde som et fly når det nærmer seg flyplassen.. ikke så lett å dra frem mobilen å bjynne å filme på motorveien 

Antall ord: 36
Når du innser at det aldri kan bli som det har vært,
Hide post links |