Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Da vil jeg bare få lov til å presentere meg selv som den nye moderatoren for dette underforumet.
Jeg påtok meg moderatorjobben fordi jeg ønsker et forum det skal være både interessant og gøy å diskutere i. Er selv ikke så aktiv på diskusjonsfronten om dagen, men kommer til å delta i det jeg finner interessant når jeg har tid.
For de av dere som kjenner meg som en skeptiker på mange områder; dere trenger ikke bekymre dere - jeg bedriver ikke sensur eller moderering for egen vinning Jeg forsøker å være rettferdig, og konsentrerer meg om personangrep, spamming og usakligheter (hvilket jeg selvsagt kommer til å bruke skjønn på, men samtidig har lav smerteterskel).
Si ifra til meg dersom det dukker opp noe dere reagerer på i dette underforumet, så skal jeg se på saken.
God diskusjon videre!
Antall ord: 146
When did ignorance become a point of view? -Dilbert
Burde man ikke valgt noen som kan noe om det aktuelle emnet?
Antall ord: 12
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975
Hehe. Heldigvis skal ikke moderatoren i meg diskutere - kun moderere. Graden av kunnskap om emnet vil virke varierende ut ifra hvilken "side" i saken man står på
Antall ord: 28
Kimbara skrev:Graden av kunnskap om emnet vil virke varierende ut ifra hvilken "side" i saken man står på
Vel...OK,si meg da - ærede moderator - hvor mange bøker har du lest om UFO fenomenet? Og kom gjerne med anbefalinger, jeg er som du vet helt grønn...
Antall ord: 50
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975
Jeg har ikke noe tall på bøkene jeg har lest. Har lest noen gjennom årenes løp, uten at jeg har noen direkte anbefalinger (da jeg ikke husker titlene).
Leser mest om emnet på nettet (gratis!).
Antall ord: 37
velkommen skal du være kimbara blant moderatorne...
som kimbara sier.
man må ikke ha kunnskap for ufoer for å være moderator for å pass på at det ikke blir skitkasting eller personangrep.
Kimbara skrev:Jeg har ikke noe tall på bøkene jeg har lest. Har lest noen gjennom årenes løp, uten at jeg har noen direkte anbefalinger (da jeg ikke husker titlene).
Hmm....ehm...hrrhg....OK...
Mod's EDIT:
Slikt er gøy (og ja, jeg liker også Captain Beefheart), men slås ned på i diskusjonssammenheng ---->Joe Simonton er ikke spesielt imponert, men han takker deg for den gode pannekake oppskriften....Er du tørst? Jeg har vann...
Antall ord: 86
Dj_Devil skrev:man må ikke ha kunnskap for ufoer for å være moderator for å pass på at det ikke blir skitkasting eller personangrep.
Betyr dette at jeg kan ha en fremtid som konfliktløser i Midt-Østen? Kast dem på sjøen hele gjengen!!
Antall ord: 45
Dj_Devil skrev:man må ikke ha kunnskap for ufoer for å være moderator for å pass på at det ikke blir skitkasting eller personangrep.
Betyr dette at jeg kan ha en fremtid som konfliktløser i Midt-Østen? Kast dem på sjøen hele gjengen!!
Oppstår det krangler på forumet, er ikke moderators oppgave å megle partene imellom - bare fjerne eller hindre personangrep og usakligheter. Forhåpentligvis går det an å diskutere uten å krangle
Antall ord: 77
Kimbara skrev:Jeg har ikke noe tall på bøkene jeg har lest. Har lest noen gjennom årenes løp, uten at jeg har noen direkte anbefalinger (da jeg ikke husker titlene).
Hmm....ehm...hrrhg....OK...
Mod's EDIT:
Slikt er gøy (og ja, jeg liker også Captain Beefheart), men slås ned på i diskusjonssammenheng ---->Joe Simonton er ikke spesielt imponert, men han takker deg for den gode pannekake oppskriften....Er du tørst? Jeg har vann...
Det var det jeg visste - du er en papir tiger,Kimbara! Jeg har ingen respekt for selvutnevnte "UFO moderatorer" som ikke kjenner Joe!
Antall ord: 112