Som sagt, er det flere trekk i Greer's personlighet jeg finner urovekkende og stiller store spørsmålstegn ved hans dømmekraft.Men hvis du plukker personen "Greer" ut av dette bildet, sitter du fortsatt igjen med alle de - tilsynelatende - sannferdige vitnene han identifiserte, og de fortjener, etter min mening, å bli tatt alvorlig.En "robust" høring i Kongressen hadde fått det avklart - en gang for alle - om det bare er snakk om "crooks & liars".Kimbara skrev:Greer har også lovet at teknologien for å produsere nullpunktsenergi skulle vises fram for noen år siden - hvilket ikke skjedde.
Mannen har holdt på med lovnader og påstander siden 1997 (såvidt det er meg bekjent), men har aldri kunnet vise noe som helst. Men han tjener gode penger på bla.a. salg av bøker og "UFO-ekskursjoner".
Det jeg er interessert i er hvordan enkelte av dere kan finne denne mannen pålitelig på noen som helst måte?
Og for the record; Jeg - Cosmic Ejaculator - så faktisk et par "objekter" i løpet av mine tre (3) CSETI ekspedisjoner som virkelig fikk meg til å "lure".Ingen flyvende tallerkener (dessverre), men jeg observerte ved flere anledninger "sprø" lysfenomen med uvanlige bevegelsesmønster.Vet fortsatt ikke hva disse var.
Ett av objektene jeg så ligner veldig på den store orange "ballen" i videoen under;
www.youtube.com/watch?v=XfIefZpVUEo