Nei ingen bevis. Har noen BEVIS for at det var noe utenomjordisk?ludoburgero skrev:Ja, jeg skal melde meg selv etter at jeg har fått tid til å angre på hva jeg har gjort... og etter at det går opp for meg. For jeg var sinnssyk i gjerningsøyeblikket og er det enda.jaha skrev:Dette må da gå under personangrep? Du må søke om å bli bannet nå. Her jeg bor, så flyr spurvene i 800-1200 km/tludoburgero skrev:Gud, så umenneskelig du er da, jaha.
Spurvene flyr i lysets hastighet her. Noen fortere også.
Derfor havner noen tilbake i tid. Man kan spørre seg om spurvenes opprinnelse derfor har opphav i fremtiden, og dermed ikke er en del av evolusjonen. Så derfor er det heller ikke så rart at halvparten av britene ikke tror på evolusjonsteorien:
http://www.dagbladet.no/2009/02/01/nyhe ... n/4641873/
Uansett, nå sporte vi litt av...
Altså, hvis det var en UFO som fløy der, så er jo det en mer logisk forklaring enn at det var en falk. Hvor ofte hører man at falker er sett i forhold til UFOer? Nemlig.
Neida, jeg har ikke så mye å tilføye denne saken, men har de et BEVIS for at det var en fugl?
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Utenomjordiske tilstede da Barack Obama ble sverget inn?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 31 Okt 2005 10:18
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Re: Utenomjordiske tilstede da Barack Obama ble sverget inn?
Antall ord: 217
Don't be so open assed. Your poop falls out.
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: Utenomjordiske tilstede da Barack Obama ble sverget inn?
Nei, ingen bevis på det heller. Med andre ord blir det for dumt å si at det var et utenomjordisk fartøy eller en fugl. Da blir det mest logiske å kalle det en UFO, inntil videre.jaha skrev:Nei ingen bevis. Har noen BEVIS for at det var noe utenomjordisk?ludoburgero skrev:Ja, jeg skal melde meg selv etter at jeg har fått tid til å angre på hva jeg har gjort... og etter at det går opp for meg. For jeg var sinnssyk i gjerningsøyeblikket og er det enda.jaha skrev:
Dette må da gå under personangrep? Du må søke om å bli bannet nå. Her jeg bor, så flyr spurvene i 800-1200 km/t
Spurvene flyr i lysets hastighet her. Noen fortere også.
Derfor havner noen tilbake i tid. Man kan spørre seg om spurvenes opprinnelse derfor har opphav i fremtiden, og dermed ikke er en del av evolusjonen. Så derfor er det heller ikke så rart at halvparten av britene ikke tror på evolusjonsteorien:
http://www.dagbladet.no/2009/02/01/nyhe ... n/4641873/
Uansett, nå sporte vi litt av...
Altså, hvis det var en UFO som fløy der, så er jo det en mer logisk forklaring enn at det var en falk. Hvor ofte hører man at falker er sett i forhold til UFOer? Nemlig.
Neida, jeg har ikke så mye å tilføye denne saken, men har de et BEVIS for at det var en fugl?
Antall ord: 245
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |