UFO, Kornsirkler & fenomenUtenomjordiske tilstede da Barack Obama ble sverget inn?

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 31 Okt 2005 10:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: Utenomjordiske tilstede da Barack Obama ble sverget inn?

Innlegg av jaha »

ludoburgero skrev:
jaha skrev:
ludoburgero skrev:Gud, så umenneskelig du er da, jaha.
Dette må da gå under personangrep? Du må søke om å bli bannet nå. Her jeg bor, så flyr spurvene i 800-1200 km/t
Ja, jeg skal melde meg selv etter at jeg har fått tid til å angre på hva jeg har gjort... og etter at det går opp for meg. For jeg var sinnssyk i gjerningsøyeblikket og er det enda.

Spurvene flyr i lysets hastighet her. Noen fortere også.
Derfor havner noen tilbake i tid. Man kan spørre seg om spurvenes opprinnelse derfor har opphav i fremtiden, og dermed ikke er en del av evolusjonen. Så derfor er det heller ikke så rart at halvparten av britene ikke tror på evolusjonsteorien:
http://www.dagbladet.no/2009/02/01/nyhe ... n/4641873/

Uansett, nå sporte vi litt av...
Altså, hvis det var en UFO som fløy der, så er jo det en mer logisk forklaring enn at det var en falk. Hvor ofte hører man at falker er sett i forhold til UFOer? Nemlig.
Neida, jeg har ikke så mye å tilføye denne saken, men har de et BEVIS for at det var en fugl?
Nei ingen bevis. Har noen BEVIS for at det var noe utenomjordisk?
Antall ord: 217
Don't be so open assed. Your poop falls out.

(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Utenomjordiske tilstede da Barack Obama ble sverget inn?

Innlegg av ludoburgero »

jaha skrev:
ludoburgero skrev:
jaha skrev:
Dette må da gå under personangrep? Du må søke om å bli bannet nå. Her jeg bor, så flyr spurvene i 800-1200 km/t
Ja, jeg skal melde meg selv etter at jeg har fått tid til å angre på hva jeg har gjort... og etter at det går opp for meg. For jeg var sinnssyk i gjerningsøyeblikket og er det enda.

Spurvene flyr i lysets hastighet her. Noen fortere også.
Derfor havner noen tilbake i tid. Man kan spørre seg om spurvenes opprinnelse derfor har opphav i fremtiden, og dermed ikke er en del av evolusjonen. Så derfor er det heller ikke så rart at halvparten av britene ikke tror på evolusjonsteorien:
http://www.dagbladet.no/2009/02/01/nyhe ... n/4641873/

Uansett, nå sporte vi litt av...
Altså, hvis det var en UFO som fløy der, så er jo det en mer logisk forklaring enn at det var en falk. Hvor ofte hører man at falker er sett i forhold til UFOer? Nemlig.
Neida, jeg har ikke så mye å tilføye denne saken, men har de et BEVIS for at det var en fugl?
Nei ingen bevis. Har noen BEVIS for at det var noe utenomjordisk?
Nei, ingen bevis på det heller. Med andre ord blir det for dumt å si at det var et utenomjordisk fartøy eller en fugl. Da blir det mest logiske å kalle det en UFO, inntil videre.
Antall ord: 245
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links