UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Hvorfor fremstilles aliens nakne?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2009 20:09
- 16
- Kjønn (valgfri): jente
Hvorfor fremstilles aliens nakne?
Har egentlig ofte lurt på hvorfor aliens/romvesener framstilles som nakne bestandig...??
Hvis de har klart å reist helt hit til vårt solsystem, burde de jo egentlig ha kommet mye lengre en oss innen teknologi...
Så hvorfor skulle de opptre nakne da.....???
Bare undres jeg....
Hvis de har klart å reist helt hit til vårt solsystem, burde de jo egentlig ha kommet mye lengre en oss innen teknologi...
Bare undres jeg....
Antall ord: 45
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Re: Hvorfor fremstilles aliens nakne?
Det kan jo være en form for drakt "de" bruker kanskje. Synes ikke "de" ser så nakne ut :mozilla_wink:
Antall ord: 21
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! 

Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 20
- Blitt takket: 2 ganger
Alle aliens er selvfølgelig mer utviklet enn oss, derfor har de en type skinn som klarer alt fra -50 til 100 grader.
Neida, jeg tror de ville framstått mer som mennesker med klær, og at det ikke blir like troverdig at skikkelsen er utenomjordisk. Slik aliens populært er blitt tegnet, ser de jo veldig ut som mennesker fra før, så det er jo kanskje rarere at de er blitt framstilt med samme kroppstype som et menneske enn at de blir framstilt uten klær.
Neida, jeg tror de ville framstått mer som mennesker med klær, og at det ikke blir like troverdig at skikkelsen er utenomjordisk. Slik aliens populært er blitt tegnet, ser de jo veldig ut som mennesker fra før, så det er jo kanskje rarere at de er blitt framstilt med samme kroppstype som et menneske enn at de blir framstilt uten klær.
Antall ord: 89
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Ikke ALLE aliens, mest de "Grå"Kathrin71 skrev:Har egentlig ofte lurt på hvorfor aliens/romvesener framstilles som nakne bestandig...??
Bare undres jeg....
Men nå ser det ut til at vi KUN har bilder av de Grå, så da er jo det det eneste vi vet om.
Om bildene i det hele tatt er virkelige, er jo opp til hver og enkelt å tro på.
Uansett så har det tradisjonelle bildet av de Grå festet seg i kulturen og i massebevisstheten vår her i Vesten, at de er nakne og.....grå....

Antall ord: 121

Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Jeg som trodde de var grønn...
Men jeg tenker som så, at her på jorden er nakenhet tabu om det ikke er privat på soverommet sitt. Kanskje ikke de vet at de er nakne?
Men jeg tenker som så, at her på jorden er nakenhet tabu om det ikke er privat på soverommet sitt. Kanskje ikke de vet at de er nakne?
Antall ord: 35
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2008 14:46
- 16
- Blitt takket: 3 ganger
Av det store mangfold dyr på jorden er vi de eneste som bruker klær. Dette for vi har erobret deler av kloden som egentlig ikke er beboelige for mennesket, slik vi er nå. Uten så mye hår. Er jo plasser på jorden der mennesket kunne gå naken hele døgnet. Men nå er jo nakenhet blitt en tabu greie også, så genetaliene er iallefall dekket, der også.
Om aliensene bor i et mer temperert miljø, eller om de bedre regulerer kroppstemperaturen uansett miljø vet jeg ikke. Men nakenhet er tross alt det mest naturlige.....
Om aliensene bor i et mer temperert miljø, eller om de bedre regulerer kroppstemperaturen uansett miljø vet jeg ikke. Men nakenhet er tross alt det mest naturlige.....
Antall ord: 96
Redfalk aka Jan-Olav
"Forstørrer min scrotum noen og mine baller nå henger borte fra min kropp som ser og føler seg god"
(http://img.nrk.no/img/464406.gif)
Dagene som kom og gikk, ikke visste jeg de var livet......
"Forstørrer min scrotum noen og mine baller nå henger borte fra min kropp som ser og føler seg god"
(http://img.nrk.no/img/464406.gif)
Dagene som kom og gikk, ikke visste jeg de var livet......

Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 20
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: I fjordstrøka innafor
- Har takket: 1453 ganger
- Blitt takket: 1747 ganger
- Kjønn:

Øynene er som solbrilleglass, og derfor større enn de egentlige øynene som vi ikke ser....
Trur jeg tralalala. . . .

A
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jul 2008 20:01
- 16
- Blitt takket: 4 ganger
Næmen så fint at de ikke trenger å skjule noe som henger og slenger, vi mennesker
reargerer jo med en gang, da slipper de ihvertfall blygsel.
reargerer jo med en gang, da slipper de ihvertfall blygsel.
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2009 20:09
- 16
- Kjønn (valgfri): jente
Hva mener du m "de grå" Moonstone....??
Antall ord: 7
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Mar 2009 20:55
- 16
- Kjønn (valgfri): Kjærring
I første fase av alien-hysteriet på 40- og 50-tallet ble disse skapningene beskrevet på mange - vidt forskjellige - måter utseendemessig i film og massemedia. Av en eller annen grunn er det nesten bare den grå (evt. grønne) "nakne" figuren med store øyne som har overlevd. Det var vel den som gjorde størst inntrykk på folk da?
Merkelig at de vakre blondine-aliensene ikke kom noe videre i vår kultur... ... :/
Merkelig at de vakre blondine-aliensene ikke kom noe videre i vår kultur... ... :/

Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Nov 2005 18:33
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 1 gang
Aliens er intelligente nok til å konstruere fartøyer som langt overgår det vi mennesker kan få til, men konseptet med klær har de tydeligvis ikke skjønt seg på enda. Kanskje de ikke er intelligente nok til å benytte en symaskin? 

Antall ord: 42
“I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.”
- Bill Hicks
- Bill Hicks
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
De klassiske Aliens. Nakne, grå hud, avlangt hode og store svarte øyne, nesten som det bilde Asbjørn har med i innlegget sitt over her.Kathrin71 skrev:Hva mener du m "de grå" Moonstone....??
Det er det klassiske bilde av en Alien, som er brent fast i massebevistheten og den Vestlige kulturen.
De sies å være følelses-kalde, mistet sin "menneskelighet", og driver eksperimenter på andre raser, som oss.
So the myth says..
Antall ord: 74

Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2007 20:48
- 17
- Har takket: 24 ganger
- Blitt takket: 78 ganger
Som hun her?dnotta skrev:I første fase av alien-hysteriet på 40- og 50-tallet ble disse skapningene beskrevet på mange - vidt forskjellige - måter utseendemessig i film og massemedia. Av en eller annen grunn er det nesten bare den grå (evt. grønne) "nakne" figuren med store øyne som har overlevd. Det var vel den som gjorde størst inntrykk på folk da?
http://www.futureofmankind.co.uk/Billy_ ... _color.jpg

Antall ord: 88
Hide post links |
Har også hørt flere rapporter fra mennesker som påstår de har hatt kontakt, som sier at de vesnene de har sett er "grå hudet" og er fullt med empati.Moonstone skrev:De klassiske Aliens. Nakne, grå hud, avlangt hode og store svarte øyne, nesten som det bilde Asbjørn har med i innlegget sitt over her.Kathrin71 skrev:Hva mener du m "de grå" Moonstone....??
Det er det klassiske bilde av en Alien, som er brent fast i massebevistheten og den Vestlige kulturen.
De sies å være følelses-kalde, mistet sin "menneskelighet", og driver eksperimenter på andre raser, som oss.
So the myth says..
http://www.youtube.com/watch?v=fPwN0vxaJRI
Antall ord: 115
Hide post links |
Ser ganske så kjønnsløse og kjedelige ut, ikke noe jeg ville ha dratt med hjem etter en kveld på byen.
Antall ord: 22
Hide post links |