Teleport er absolutt en teori her..
vi har jo selv mestret teleport, men bare over korte avstander..
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Ja... Hehe... Se her ;-)
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: Ja... Hehe... Se her ;-)
Hvis de har besøkt oss har de mer avansert teknologi enn oss.
Jeg vil frykte de som har det, for den vi har er avansert nok.
Ikke at jeg vet om deres motiver, men bare tanken gjør meg ihvertfall ikke trygg.
På den annen side, kanskje de har lært av sine egne feil.
Det har jo ikke vi. Haha.
Ikke at jeg vet om deres motiver, men bare tanken gjør meg ihvertfall ikke trygg.
Antall ord: 62
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 18
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
"Avansert nok"? I forhold til hva?ludoburgero skrev:Hvis de har besøkt oss har de mer avansert teknologi enn oss.
Nei, "vi" har jo ikke lært noe som helst av historien. "Vi" har ikke lært at det ikke er lurt å benytte seg av atomvåpen, eller å forsøke å utrydde folkeslag f.eks.Ikke at jeg vet om deres motiver, men bare tanken gjør meg ihvertfall ikke trygg.
Antall ord: 104
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
I forhold til potensielle farer, som f.eks. atomvåpen som du nevner nedenfor her.Kimbara skrev:"Avansert nok"? I forhold til hva?ludoburgero skrev:Hvis de har besøkt oss har de mer avansert teknologi enn oss.
Samtidig har vi miniatyriske droner som kan skyte rundt seg 360 grader, stillestående i luften, som kan sendes inn i et hvilket som helst område og benytte seg av bevegelsessensorer.
Vi kan også sende stråler som brenner opp folk fra innsiden via satelitter.
Hvem som helst kan spores når som helst, ekstra lett blir det når alle skaffer seg GPS.
Vi har avansert teknologi som kan misbrukes, men også brukes fornuftig.
Problemet oppstår om de som ønsker å opprettholde orden over menneskemassene i forbindelse med økonomiske interesser får en finger med i spillet. Og de fleste politikere er vel det.
Nei, til tross for din sarkasme; vi har faktisk ikke det, tydeligvis.Nei, "vi" har jo ikke lært noe som helst av historien. "Vi" har ikke lært at det ikke er lurt å benytte seg av atomvåpen, eller å forsøke å utrydde folkeslag f.eks.
Antall ord: 204
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 18
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Pussig - da er det jo merkelig at det fremdeles eksisterer noe som heter "etterlysning"...ludoburgero skrev: Hvem som helst kan spores når som helst, ekstra lett blir det når alle skaffer seg GPS.
Grunnen til min sarkasme er at du forenklet det hele så latterlig mye. Selvfølgelig har "vi" lært av historien, men verden består av mange mennesker med hver sin måte å tenke på - altså er det åpent for at historien kan "gjenta seg".Nei, til tross for din sarkasme; vi har faktisk ikke det, tydeligvis.Nei, "vi" har jo ikke lært noe som helst av historien. "Vi" har ikke lært at det ikke er lurt å benytte seg av atomvåpen, eller å forsøke å utrydde folkeslag f.eks.
Antall ord: 126
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Jeg snakker om hva som lar seg gjøres. Potensialet.Kimbara skrev:Pussig - da er det jo merkelig at det fremdeles eksisterer noe som heter "etterlysning"...ludoburgero skrev: Hvem som helst kan spores når som helst, ekstra lett blir det når alle skaffer seg GPS.
Ikke de faktiske omgivelser slik de er per idag.
Historien gjentar seg alltid, og de med mest makt til å utrette disse ting har nettopp mest makt fordi de er maktsyke og sosiopatiske og vet hvordan å tilegne seg den makta.Grunnen til min sarkasme er at du forenklet det hele så latterlig mye. Selvfølgelig har "vi" lært av historien, men verden består av mange mennesker med hver sin måte å tenke på - altså er det åpent for at historien kan "gjenta seg".
Det er dømt til å være slik, og det er uunngåelig, med andre ord.
Antall ord: 147
Hide post links |