Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Kaffemann skrev:
Jeg tror også denne teorien har noe for seg! Jeg tror hvertfall noe er i anmars da det registreres hyppige besøk av ufo for tiden. Flere observasjoner blir gjort av veldig store flygende objekter. Spennende å følge med alle media, som også serverer mye mer ufo-stoff nå enn tidligere.
Her tror jeg du selv kom med mye av forklaringen på at det tilsynelatende observeres flere "UFO's" nå (det jeg har uthevet).
Interessen for fenomenet har økt med årene, og da selvfølgelig også antall observasjoner av "noe". Er folk mer interessert, vil de også følge mer med.
MEN; det at flere mennesker rapporterer inn at de har observert noe uidentifisert er ikke noe sikkert tegn på annet enn at flere mennesker velger å tro noe. Objektene er fremdeles uidentifisert.
Antall ord: 134
When did ignorance become a point of view? -Dilbert