HappeTittenTooYouNow skrev:Hei.. Jeg har oxo hatt kneskade fra mange år med fotball.
Min fastlege, sendte meg til Røntgen, og da ble det påvist menniskskade, nå et halvt år i etter operasjonen, er jeg på bedringens vei. Så du, kan forlange at det blir gjort et røntgen på deg..
uææ, operasjon??

uff.. men må man ikke gå til lege ett visst antall ganger FØR man blir henvist til røngten? det måtte jeg når jeg hadde problem med magen.. var plaget med hyppige oppkast.. (var ikke gravid akkuratt da).
det verste var at vi har en arvelig "feil" som går i familien, hvor min far og søster er født uten den "klaffen" mellom spiserøret og magesekken. Noe som min søster er operert for. og dette forklarte jeg legen min gang på gang, men hun hørte ikke etter!!!
etter masse blodprøver og ikke noe svar ble jeg sendt til ultralyd av magen.
Hvor det viste seg at man kan ikke se sånt på ultralyd, men man MÅ ned i magen med et kamera for å påvise at jeg er født uten denne klaffen...
Så de fant jo da (selvfølgelig) ingen ting på ultralyden... Og da var jeg så sint og lei av leger og blodprøver at jeg gav opp og konkluderte med at jeg var sikkert født uten denne klaffen..
så som du sikkert skjønner er jeg møkk lei leger som kommer til kort og tar blodprøver i hytt og pine som ikke viser noe som helst.. jeg stoler rett og slett ikke på leger mer.. de har ikke gjort noe nytting for meg ihvertfall...
*Mennesket er det eneste dyr som kan rødme. Og som har grunn til det...*