Denne tråden er beregnet som et samlested for meninger om hva UFO'er faktisk er. UFO står for Uidentifisert Flyvende Objekt og betyr ikke nødvendigvis at det er flyvende farkoster fra det ytre rom. Jeg foreslår at alle som poster her kun gjør det en gang hver slik at vi lettere ser hva hver enkelt person tror. Du kan godt legge ved et argument i posten som støtter din tro, men trenger ikke siden tråden ikke er ment for å bevise noe. Alle meninger er like viktige og skal respekteres.
Jeg begynner: Jeg tror noen av UFO'ene vi ser faktisk er flyvende skip fra andre steder med intelligente vesner i dem. Enten de kommer fra en annen planet, en annen tid eller en annen 'dimensjon' bruker jeg ordet utenomjordisk da det betyr 'noe' som ikke har sin opprinnelse fra vår planet. Andre objekter tror jeg er svært avanserte flyvende skip utviklet i hemmelighet av mennesker på Jorden.
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Hva tror dere UFO'er er ?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Mar 2009 02:11
- 16
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Re: Hva tror dere UFO'er er ?
Jeg tror det er mange mulige svar på fenomenene.
De kan være som du sier: Enten fysiske fra en anen planet, som er nyskjerrige eller har en eller anen agenda, eller fra en anen tid eller dimensjon.
Og de kan være menneskelagde farkoster, som blir testet.
Også trenger ikke alle UFOs å være fysiske farkoster heller, kanskje bare en"energi-skapning" i seg selv, som vi ser som en lysende kule. (Sånne har jeg sett 2 ganger selv)
Også kanskje mange lys er noe som kommer av atmosfæren eller noe Jordisk,naturlig som vi bare ikke helt vet hva er enda.
Også er sikkert maaange sightings misforståelser og juks..
De kan være som du sier: Enten fysiske fra en anen planet, som er nyskjerrige eller har en eller anen agenda, eller fra en anen tid eller dimensjon.
Og de kan være menneskelagde farkoster, som blir testet.
Også trenger ikke alle UFOs å være fysiske farkoster heller, kanskje bare en"energi-skapning" i seg selv, som vi ser som en lysende kule. (Sånne har jeg sett 2 ganger selv)
Også kanskje mange lys er noe som kommer av atmosfæren eller noe Jordisk,naturlig som vi bare ikke helt vet hva er enda.
Også er sikkert maaange sightings misforståelser og juks..
Antall ord: 114

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 20
- Blitt takket: 6 ganger
For å svare på hva jeg tror UFO'er er, må jeg først fortelle om de jeg vet hva er. Det er månen, stjerner, satelitter, fly, helikoptere, ballonger, kites, lyskastere, ja til og med gatelys, fyrtårn, fugler, og omtrent alt annet som beveger seg eller ikke beveger seg i luften.
Dessuten må jeg fortelle om de UFO-rapportene jeg vet årsaken til, slik som drøm, våkendrøm, hallusinasjon, fantasi, oppmerksomhetsbehov, selektiv hukommelse, ønske om å tilfredsstille andre, ønske om å lure andre, mulighet til å tjene penger og alle andre grunner folk har til å fortelle noe som ikke er helt sant.
I tillegg vet jeg at UFO'er er en kombinasjon av disse.
Dette dekker et så stort spekter av muligheter, at jeg tror nesten ikke det er behov for å tro så mye mer om UFO'er enn dette.
Dessuten må jeg fortelle om de UFO-rapportene jeg vet årsaken til, slik som drøm, våkendrøm, hallusinasjon, fantasi, oppmerksomhetsbehov, selektiv hukommelse, ønske om å tilfredsstille andre, ønske om å lure andre, mulighet til å tjene penger og alle andre grunner folk har til å fortelle noe som ikke er helt sant.
I tillegg vet jeg at UFO'er er en kombinasjon av disse.
Dette dekker et så stort spekter av muligheter, at jeg tror nesten ikke det er behov for å tro så mye mer om UFO'er enn dette.

Antall ord: 140
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Mai 2008 21:55
- 17
- Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
- Lokalisering: Goat-House
- Har takket: 343 ganger
- Blitt takket: 152 ganger
Men, nå er det jo veldig mange som har observert laaangt andre U.F.O.'er enn de nevnte årsaker da B.A..
Jeg personlig,(med naboer som vitne) observerte en lysende gjendstand i ganske så stor hastighet, i lav høyde, for så brått forandre retning på skrått oppover, for så igjen legge seg i flat retning, å det plutselig stoppet helt.... Den stod stille i vel 1-2 minutter kansje, før den akselerte i vill fart på skått opp mot himmelen, og vi kunne følge dens ferd, med øyne ei god stund, før den begynte å blinke en 3-4 ganger, for så "forsvinne"..
Nei, overhodet INGEN lyd..
Jeg har utelukket alle dine forslag du nevnte ovenfor.
Lyset: Lyse orange av farge, og ja, sånn middel sterkt lys..
Vi observerte denne gjenstand totalt 4 ganger, denne kvelden/natten.. Og, vi var endel mennesker som observerte dette samtidig...
2. gang vi så den, så var det som den "formaterte seg" til å bli til 3 lusende kuler i stede, for 1.
(da fløy) den som en "3 kant" formasjon....
Happe...
Jeg personlig,(med naboer som vitne) observerte en lysende gjendstand i ganske så stor hastighet, i lav høyde, for så brått forandre retning på skrått oppover, for så igjen legge seg i flat retning, å det plutselig stoppet helt.... Den stod stille i vel 1-2 minutter kansje, før den akselerte i vill fart på skått opp mot himmelen, og vi kunne følge dens ferd, med øyne ei god stund, før den begynte å blinke en 3-4 ganger, for så "forsvinne"..
Nei, overhodet INGEN lyd..
Jeg har utelukket alle dine forslag du nevnte ovenfor.
Lyset: Lyse orange av farge, og ja, sånn middel sterkt lys..
Vi observerte denne gjenstand totalt 4 ganger, denne kvelden/natten.. Og, vi var endel mennesker som observerte dette samtidig...
2. gang vi så den, så var det som den "formaterte seg" til å bli til 3 lusende kuler i stede, for 1.
(da fløy) den som en "3 kant" formasjon....
Happe...
Antall ord: 186
I'm not insane.; my mother had me tested.!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 21:18
- 18
- Kjønn (valgfri): oftopic
- Lokalisering: Urula
- Blitt takket: 185 ganger
mitt forrige inlegg ble slettet, så jeg legger inn et nytt
dette handler altså om identifiserte objekter, og ikke noe annetBA. skrev: For å svare på hva jeg tror UFO'er er, må jeg først fortelle om de jeg vet hva er. Det er månen, stjerner, satelitter, fly, helikoptere, ballonger, kites, lyskastere, ja til og med gatelys, fyrtårn, fugler, og omtrent alt annet som beveger seg eller ikke beveger seg i luften.
du er allvitende?BA. skrev: Dessuten må jeg fortelle om de UFO-rapportene jeg vet årsaken til, slik som drøm, våkendrøm, hallusinasjon, fantasi, oppmerksomhetsbehov, selektiv hukommelse, ønske om å tilfredsstille andre, ønske om å lure andre, mulighet til å tjene penger og alle andre grunner folk har til å fortelle noe som ikke er helt sant.
du er allvitende?BA. skrev:I tillegg vet jeg at UFO'er er en kombinasjon av disse.
objektivitet er braBA. skrev: Dette dekker et så stort spekter av muligheter, at jeg tror nesten ikke det er behov for å tro så mye mer om UFO'er enn dette.![]()
Antall ord: 178
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Jeg tror på muligheten av at det kan finnes intelligente vesener som er på besøk hos oss. Hvorfor aner jeg ikke, da jeg ikke kan se at si mennesker har så mye å lære bort. Bortsett kanskje fra selvhøytidelighet, selvdestruksjon og kaos
Jeg er veldig åpen for at det kan finnes intelligent liv i verdensrommet. Jeg er bare ikke så sikker på om jeg tror på intelligent liv på jorden
Men som trådstarter skriver her så betyr det jo Uidentifiserte Fremmede Objekter... Så noe ER det jo. Men vi vet ikke alltid hva.

Jeg er veldig åpen for at det kan finnes intelligent liv i verdensrommet. Jeg er bare ikke så sikker på om jeg tror på intelligent liv på jorden

Men som trådstarter skriver her så betyr det jo Uidentifiserte Fremmede Objekter... Så noe ER det jo. Men vi vet ikke alltid hva.

Antall ord: 96

Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Jan 2009 15:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 1 gang
Et fly. Av noe slag, som de har laget selv. Ellers har de bare tatt deler fra romsonder..
Antall ord: 18
Hide post links |