Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Heksepusen skrev:Fikk høre av min gode mann her i dag at mine kjære ringblomste har begynt å spire så bilder kommer når jeg er på bena igjen.
Ringblomst er en fin og praktisk blomst
skrev litt om den i tråden til Dagros
"Ringblomst
På sår: Legg ett kompress fuktet med saften fra denne blomsten over såret.
dette har en betennelsesdempende virkning og får sår til å gro raskere, det sies at små sår lukker seg nesten øyeblikkelig. den stimulerer gjennomblødningen i huden og motvirker til en viss grad at det danner seg arr."
Noen som kan anbefale ei nettside med informasjon om diverse urter og planter som kan brukes som/til medisin ? Gjerne te og
ludoburgero skrev:Å, jeg har jo også malurt!
Kanskje jeg skulle prøve å dyrke den, lage min egen absinth, bli forfatter, hallusinere, tjene masse penger, høre klassisk musikk, flytte til London, gå i skumle og mørke bakgater, kjøpe meg hest og kjerre, gå med frakk og skjerf og en tøff lue, snakke dannet engelsk.
Eller dyrke litt basilikum.
Det har jeg også kjøpt. Godt på pizzaen.
Jeg kan informere om at karsen min har nådd nye høyder der den står gjemt bak tomme ølbokser på kjøleskapet. Husker såvidt å vanne den når jeg likevel er i de trakter, så er litt halvvissen. Lurer på om jeg bare skal hoppe i det, og spise den i morgen. Har forøvrig sådd den oppå noe dopapir. Siden dette ble en kjempesuksess, og ikke trengte så mye arbeid fra min side, skal jeg så resten av posen i morgen, på en giga-talerken. Må kanskje bruke en hel dorull.
Ps. dere dyrkefreaks burde absolutt prøve farmtown på facebook. Teit og avhengighetskapende.
Antall ord: 109
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Det er godt å lage te av stjerneanis og litt sukker/stevia, Kræsj
Ellers har jeg ingen absinth foreløpig, men sier ifra.
Vil forresten meddele at kamomillen vi plantet her om dagen har begynt å spire!
Det var nok takket være samboerens grønne hender.
For jeg har ikke holdt dem like mye med selskap, og det var jo strengt tatt hun som plantet det...
Antall ord: 66
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Vi må ta bilder etter at vi har vært på østlandet, for dit bærer det ikveld
Først skal vi i selskap hos tanten min, så er det til Telemark.
Ludos første 17. mai hjemmefra. Kjempeskummelt.
Synd å høre med tobakken din. Virginiatobakken min har jeg gitt bort.
Men for alt jeg vet er den ikke plantet engang...
Antall ord: 61
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her