Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Hei jeg er veldig fersk på forumet her, men har et sp.mål ang hva som skjer på den andre siden. Jeg er muligens helt på jordet og det er sikkert et teit sp.mål men det betyr mye for meg å få vite det. For 3 år siden døde sønnen min, han ble bare 6 dager gammel. Det jeg lurer på: Er han da 3 år på den andre siden??
Håper på svar
Antall ord: 78
Snúðu andlitinu að sólinni og leggðu skuggann þér að baki…
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Din sønn er mest sannsynelig reinkarnert til et videre liv.
Når man faller ifra så tidlig, så blir de mest sannsynlig videreført til i et annet liv ganske så kjapt.
Hei
Hmmm javel, SÅ om jeg hadde prøvd å få kontakt med ham ville jeg ikke fått noe kontakt da eller??
Vi bor forresten 20 min fra hverandre :mozilla_laughing:
Antall ord: 31
Heike skrev:Hei
Hmmm javel, SÅ om jeg hadde prøvd å få kontakt med ham ville jeg ikke fått noe kontakt da eller??
Vi bor forresten 20 min fra hverandre :mozilla_laughing:
Hmm, siden tid ifølge teorien ikke eksisterer på den andre siden, så kan du jo faktisk få kontakt med han, selvom han har reinkarnert.
Men ta det med ro. Energi blir går aldri til spille, universet bare resirkulerer den, så han har det uansett bra
[quote="HappeTittenTooYouNow"]Tror nok ikke det er av noens intreesse å prøve å ta kontakt med han.
Jøss det var koselig sagt av deg. Jeg har da ikke bedt noen om å gjøre det heller, og om du noen gang mister et barn så kan det jo bli spennende å se om du kunne tenkt deg å vite litt mer om hvordan h*n har det.
Du kan klage over at jeg er "hårsår" om du vil det, men det er faktisk ting men verken skriver eller sier.
Antall ord: 88
Oi, beklager.
Var ikke sånt ment.
Han er nok ikke tilstede for en kontakt.
Han er garantert videreført, til et annet liv.
Jeg har STOR respekt for de som har "mistet" noen.
Beklager igjen, var ikke meningen å formulere meg galt.
Det jeg mente var at ditt 6 dager gamle barn, helt sikkert er videre, og at dine eller hans hjelpere ikke hadde funnet det intresant å oppnå en kontakt, da han helt sikkert er i et liv pr. dags dato..
Herlighet folkens....
Først og fremst, forferdelig trist å høre om sønnen din.
Selvfølgelig kan du ta kontakt med han. Snakk med ham når du føler for det, er tiden inne, vil du kanskje finne noen som kan gi en beskjed tilbake til deg fra ham. Han kan vise seg som en treåring eller en seksåring, men husk at vi har egentlig ikke de menneskelige uttrykkene på den andre siden. Det er bare noe som gjelder for vår oppfattelse i 3D. Vi er ikke i stand til å forstå hva vi egentlig er som mennesker. Derfor viser vi oss som det som er gjenkjennelig og kjært.
Du kan prøve å tune han inn selv ved å fylle hjertet ditt med all den kjærligheten du har for ham og se han for ditt indre, led fokuset mot ham og kanskje han kommer til deg. Et lite vindpust, en varm følelse som skyller gjennom deg, noen som stryker deg så hårene reiser seg...eller kanskje du kommer på noe som var helt spesielt for ham...som et lite hint om at han fortsatt er med deg. For det er han. Alle som har vært her på jorden, er her så lenge denne jorden eksisterer. Det har noe med akashen å gjøre. Og når en inkarnerer, så er det sjelen, selve essensen av de virkelig er. Det spiller ingen rolle om han er inkarnert videre, aspektene ved din sønn eksisterer fortsatt i akashen og i hans sjel.
Ønsker deg lykke til og fred. God bless!
Antall ord: 264
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Hei!
Vil først få henge meg på jeg også,og si at det var forferdelig trist med sønnen din,og at jeg føler med deg!
Mange fine svar til deg over her,så er det sagt.Og legg merke til om du får et eller annet tegn fra ham.
Ingen kan dessverre gi deg et svar på hvordan ting foroner seg på den andre siden,men jeg svarer ut ifra min personlige tro,og den går ut på at han har det godt! Han har mange sammen seg der,som passer på ham.Medlemmer/venner av familien som er gått over til den andre siden før ham.
Snakk til ham enten du vasker hus eller ligger for å sove,og se hva som skjer.Kanskje får du et tegn fra ham.Jeg har oppplevd slikt selv,så det må være mulig.
Ønsker deg aå mye lykke til videre :mozilla_smile: