Så er det kanskje litt søkt, da... men det sies jo mye om at mainstreamen er den beste plass å hjernevaske folk. Det er helt klart logisk ihvertfall, for hvem vil vel ikke ta utbytte i en så stor mediestrøm som å nå ut til alles TV-apparater - eventuelt stereoanlegg?
Se hvordan teknologien helst vil sette oss foran TV-apparatene våre, hvordan mennesker isolerer seg i sin egen lille verden med musikk på ørene med iPodene og mp3-spillerne sine.
Er alt bare tilfeldigheter, eller er det et produkt av forbrukermentaliteten mer eller mindre prakket på oss av de som ønsker å selge? Er det noen med skjulte agendaer i bildet her som ser potensialet i å selge oss budskapene med på kjøpet? Ja, det tror jeg så sannelig!
Hvorfor ikke? Er jeg paranoid bare fordi jeg er åpen for tanken? Neppe.
Uansett, jeg forsøker å forholde meg objektiv til dette, men det jeg mener er litt søkt er den artikkelen jeg nå skal vise dere. Forøvrig - studer den med en klype salt - og du vil se at den faktisk er ganske logisk resonnerende og analytisk ovenfor musikken (og musikkvideoen) som er omtalt; nemlig Rihanna - Umbrella!
Visste du (eller mora di) at Rihanna med denne sangen forutser finanskrisen og forsøker å friste med forlokkende lefling og uskyldig flørting/forføring med Djevelen himself?
Nei? OMG, du er sååå 2008...
Sjekk ut! Det er din plikt.
Vern dine barn mot Rihanna.

http://vigilantcitizen.com/?p=175