Jeg tror mye kommer gratis med drivhus... Som sagt har jeg aldri vært i besittelse av grønne fingre, men nå gror det som bare det!
Dessuten har jeg omsider forstått nytteverdien ved å gjødsle!! Hjelper å gi små grønnsaks-spirer litt mat
Agurkplanter er forresten ordentlig morsomme! De er jo i slekt med gresskar, og de vokser så du ser det fra dag til dag. Tålmodighet er mangelvare her i gården også, så det er viktig med kjappe resultater!! :mozilla_cool:
Ellers så... Plantasjen har mye fint...
Prøvde meg på gressløk her i våres "For den er så villig" (villig my ass)
Da en hel pose med frø resulterte i ÈN ENESTE enslig JÆ**A grønn spire som sto der for seg selv,
heiv jeg hele skiten til skogs og kjøpte ferdig.
Greit nok at gressløk sprer seg med årene, men med dette tempoet hadde vi vel ikke hatt til eggerøra før langt oppi pensjonsalderen.
Kjenner faktisk at jeg blir litt grinete bare av å tenke på det
Men for å veie opp for nederlaget, kan jeg skryte av at hagen er full av både epler, blå og gule plommer, solbær og stikkelsbær, og det etter at jeg her i våres gikk berserk med saks og sag. (Epletreet hadde vel ikke vært beskåret de siste tredve årene, og så ut deretter)
Jeg kan i utgangspunktet nada om frukttrær og bærbusker, så de ble frisert på magefølelse og intuisjon. Ser ut som det fungerte fint
Lilja-klem