siste Link er fra et Tv program vist i 19 88 ..... Den har mer likheter til Rakett Teorien .. Den i Tromsø var for "fin" til å være en rakett - og en dag etter en lik hendelse i Russland - For mange "tilfeldigheter" etter min smak.... du e like forutsigbar som alltid Kimbara, har begynt å stille klokka etter deg - og mener sikkert det samme om meg

fint med Dualitetens voktere..
Tiden får vise .. haarp er ikke det eneste som er bekymringsværdig for å si det sånn ... men siden vi er med på "the Good guys" 's Side så er alt Ok .. eller?
Poenget er at Haarp kan brukes til Helvetes mye rart!
- det er en mulighet for at det er Haarp .. kanskje ikke Meget sannsynlig sett fra "det" aspektet - men jeg ser den "betraktningen" da det var min første tanke om saken - Rakett - er jo en liten sjanse for det å - Men der har jeg sett så mange varianter og mange raketter gått bananas ser bare ut som rakett som spinner "ukontrolert" ...
Igjen .. Poenget er HAARP - Kan det brukes til å styre Været f.eks+?++ -
Mind Control? - den kan virke litt søkt men mange Tror det - ikke at det holder for å bevise noe - men hele historikken til HAARp stinker .. og i Teorien kan den gjøre en hel MASSE SinnSyke greier..
Så ok.. Kan vi glemme Lys fenomenet å Ta for oss HAARP istede? what 2 do.,. Foliehatt neste`?
igjen - om vi har slik teknologi - Hvorfor ikke bruke det til det gode, i åpenhet og Demokratisk - Vi lever jo i et Fritt Land - et Demokratisk land - hvorfor så mange hemmeligheter....`?
Nice MarioTesla vid D.Space

min første "viten" om TeslaKoilen var fra C&C RA Kraftige saker i det spillet ..
En av de første tingene jeg kom over i Nikola T historien- var Linken mellom hans forsøk å Tonguska "episoden/eksplosjonen" i sibir ... den er faar out men han var deffinitivt en mann forut sin tid - mange herlige oppfinnelser gjorde han.. En an side av den saken er at vi ikke har et Fornuftig svar på den saken - da den ene Teorien motbeviser den andre osv ...
Lik Krateret utenform mobay
http://www.philipcoppens.com/bestevidence.html (fant denne på et kjapt søk, da jeg ikke sitter på min maskin nå-)kan verken bevises eller motbevises slik "Saker" ses på idag ....
en annen ting med sistnevnte er en Beskrivelse av en eksplosjon samt en Krig i området for ca 50 000 år siden - VediC tekster : den teksten er datert 500 år før kristus.... ( ca ) det er gjort mange bemerkelsesverdige arkiologiske funn i området oxo ...
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying