Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSt. Michael - trenger informasjon

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Kræsj
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Mai 2008 21:11
16

St. Michael - trenger informasjon

Innlegg av Kræsj »

jeg har fått veldig klare beskjeder fra Michael at han er med meg, bak meg rundt meg over meg :P Jeg vet ikke om han er guiden, hjelpern min eller hva men det spiller ikke så mye rolle. Han er ihvertfall med meg, og det jeg lurer på er om det finnes noen her som har litt peiling på dette som kan hjelpe meg med litt informasjon om han, evt. vet av noen gode sider jeg kan lese litt på..jeg har lest litt på wikipedia, men følte ikke helt alt det som stod der, pluss det var liksom ikke så mye info om hvem han er og hva han står for

på forhånd, takk

hvis noen er interessert i å høre hvordan jeg har kommet i kontakt med han, så må dere bare si ifra:)
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
20
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: I fjordstrøka innafor
Har takket: 1453 ganger
Blitt takket: 1747 ganger
Kjønn:

Re: St. Michael - trenger informasjon

Innlegg av Asbjørn »

Sjekk Erkeengelen Michael . . .

http://www.google.no/#hl=no&source=hp&q ... e-s%C3%B8k

Tror du finner endel info der...

Ps ; Michael er til assistanse for alle.....

A
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kræsj
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Mai 2008 21:11
16

Innlegg av Kræsj »

takk skal du ha

det kan godt være at han er her for alle, det vet ikke jeg noe om...men, han har ihvertfall tatt veldig kontakt med meg i det siste, og jeg vil gjerne finne ut hvorfor..

hvis han er her for alle, så bør han vel også si ifra til folk at han er her og ? det er ikke akkurat sånn at folk som er skeptiske til alt dette med engler, hjelpere etc. bare vet at han finnes og er her for dem..
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jampy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Aug 2007 11:56
17
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Jampy »

Dette navnet vekker minner...

Fikk vite av en venn i fjor at hun trodde den ene ånden jeg pleide å se for noen år siden var ond, noe som gjorde meg beskymret. Visste ikke om jeg helt trodde på ondskap, men hvor mye visste jeg om den "andre" verden?
Sendte en e-post til en klarsynt jeg kjennte og spurte henne om hvordan jeg kunne stoppe han hvis han var ond. Fikk som svar at jeg måtte følge hjerte mitt, bare jeg visste om han var ond eller ikke og at jeg kunne be om Michaels beskyttelse. Flaut nok fikk det siste hun skrev meg til å smile fordi jeg trodde ikke på engler i det hele tatt. Uansett så gjorde jeg som hun sa. Like før jeg la meg ba jeg om hans beskyttelse (våget ikke å si erkeengel fordi jeg har alltid trodd at det var de som var falne engler, så lite vet jeg om engler... Jeg visste ikke en gang hvem Michael var før en jeg var på et intervju i London like etter med en parapsykolog fra Oxford universitetet og han forklarte meg hvem det var..).
Men uansett så ba jeg han om beskyttelse for jeg var virkelig bekymret og senere på natten våknet jeg opp med å se en person som virkelig lyste stå ved min seng. Følte ikke noe frykt eller noe. Han bare sto der og smilte før han forsvant.
Det er noe av det rareste jeg har vært med på... Om det var en drøm eller om det hele tatt var St. Michael vet jeg ikke.
På vei til jobb dagen etter sendte jeg hun klarsynte en beklagelse for at jeg hadde ledd da hun ba meg be om St. Michaels beskyttelse og at jeg lovet at jeg skulle være mer åpen mot ting :mozilla_laughing:

Så tusen takk for linken, Asbjørn. Skal lese litt mer om han selv om jeg ikke vet om det var han jeg så :mozilla_wink:
Antall ord: 338

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Nov 2007 20:48
17
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 78 ganger

Innlegg av Chimera »

Hmmm..... Den erkeengelen eller profeten var veldig i vinden for en stund siden på andre nettfora som har tørka inn når det gjelder interesse. Dette virker som spam. En slektning av Matreya :666
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
20
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: I fjordstrøka innafor
Har takket: 1453 ganger
Blitt takket: 1747 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Chimera skrev:Hmmm..... Den erkeengelen eller profeten var veldig i vinden for en stund siden på andre nettfora som har tørka inn når det gjelder interesse. Dette virker som spam. En slektning av Matreya :666
Var nå heller dette innlegget her som er spam, da... ;) hehe

Vi deler ikke samme mening...

A
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Nov 2007 20:48
17
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 78 ganger

Innlegg av Chimera »

En liten forklaring: De nettfora jeg mente var nyhetsgrupper på usenet som jeg var innom for noen år siden (nå for tida er usenet omtrent dødt/totalt nedspamma) Der dukka det opp en god del "Messsage from Michael" meldinger fra personer som ikke deltok i diskusjonene, men bare pøste det ut over flere nyhetsgrupper. Dette var også noe som kjennetegnet denne Matreiya menigheten og tilhengere av diverse guruer. Det er hovedgrunnen til at jeg blir litt skeptisk når noen kommer med budskap fra nevnte erkeengel.... :mozilla_smile:

Forøvrig Asbjørn, hvis jeg skreiv noen merkelige/upassende innlegg i natt, så står du fritt til å fjerne de.
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jampy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Aug 2007 11:56
17
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Jampy »

Det er nok veldig mange oppdiktede historier ute å går, men det er ikke alltid at personen som har laget episoden vet det selv. Hvis man vil noe kjempe mye f.eks å se denne St. Michael så kan man etterhvert tro at man har sett han. Minnet til oss mennesker er ikke så klar som vi tror. Streken mellom virkelighet og fantasi er utrolig tynn. Dette er noe man lærer i psykologi og det er nesten skremmende å tenke på hvor liten virkeligheten egentlig er.
Kanskje dette er saken i noen av tilfellene?

Jeg for min del har begynt å tro at det jeg så den natten bare var at min hjerne forsatt drømte når jeg var våken.
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links