Jeg har veldig lyst til å finne andre med interesse for det paranormale som kunne tenke seg å utforske steder rundt omkring som har rykte på seg for å være hjemsøkt på en eller annen måte.
Hjemsøkte steder??
Du er klar over, at akkurat der du nå sitter å taster på tablaturet foran din Pc, er det i mange 100 år vært mennesklig aktivitet, og det er mye som skal til for at akkurat der du holder til, ikke skal være en og annen ånd som ennå ikke har funnet frem til "lyset".?
jepp, jeg er meget interesert... håper det kan bli noe av, hadde hvert veldig kult å faktisk dra ut å virkelig prøve å skaffe bevis^^
Desverre, så kan jeg formidle dette til dere småivrige eventyrere at det å fange opp bevis på det åndelige er svært så vannskelig, og om ikke helt umulig. Beklager, det er ikke meningen å bryte ned deres visjoner om et "Ghost-hunt" samarbeid i nær omerådet.
Men, jeg vil alikevel kunne ha muligheten for å dele med dere at denne åndelige dimensjon ikke er lett å "mane" frem.. Man bør kanskje inneha noe erfaring med det å håndtere ånder og Poltergeistere.
Har noen av dere dette?
Ikke for å "gruse" deres lille eventyr, men Åndeverde er ingen lek..
Kan jeg spørre om deres alder?
høres bra ut, er bare det spørsmålet, hvor grundig vi skal gjøre det, pesonlig vil jeg gjøre det så grundig som mulig. dvs. være på stedet kanskje så mye som 24timer^^ men det blir kanskje litt volsomt å starte med?
Nu er det jo slik at Ånder ikke fremmer sin matreie så fort en gjeng med unge ivrige personer er ute etter spenning, og opplevelser.
Jeg gir dere en advarsel om at Ånde-verden ikke er å leke med..
Det er IKKE som på film.
Beklager hvis jeg satte deres sinne i kok, da det ikke var meningen, annet enn å ymte frempå at det hinsidige er så veldig mye større enn dere selv antar, og er ikke å leke med..
MVH: Happe....