Nå skal jeg fortelle om noe som hente meg for to dager siden.
Jeg har bestandig vært ganske åpen for det paranormale , og jeg har visst siden jeg var 8 år at jeg kan gå ut av kroppen.
Men så slutta jeg med det helt til for 5 år siden, da kom jeg på hvordan jeg framkaller den følelsen ...
Og så har jeg ikke gjort det på lenge igjen .
Helt til :
I forrigårs så lå jeg og dama i senga , og da tenkte jeg at jeg skulle prøve .
Etter jeg hadde sovet i 5 timer ca , så tenkte jeg at nå er tiden inne for å eksperimentere ...
Det begynner bestandig med at jeg slapper av i hele kroppen og venter på en pipelyd , begynner veldig svakt men blir sterkere, sterkere og STERKERE !!
Så finner jeg meg selv i vektløs tilstand nesten , og ser meg og dama i senga .. jeg sover og hun står oppreist ... men det er ikke i samme rom som vi ligger på ekte ...???? hvorfor ikke ?? og det er heller ikke samme seng ... ??
Og jeg er annerledes på håret enn no ... men det er IKKE drøm , det er ut av kroppen .. så hvorfor er det ikke i samme tidsepoke eller plass ... skjønner jeg ikke ...
Og i den tilstanden så spør jeg dama mi om et personlig spørsmål , og da ser hun på meg råstygt ... og sier noe helt skrudd ... og da blir jeg redd og drar tilbake til mitt jordlige jeg .. Livredd!! Hvorfor ???
Så etter den episoden så begynner jeg å drømme , og for en drøm!!
Jeg drømmer om at jeg er i huset til mor og far ... og jeg er i en helt annen tidsepoke !! og det er jul ! og jeg skal liksom poengtere at jeg må si noe veldig viktig .. og det er at jeg kommer i fra 2010 !! som er langt i fram i tid i forhold til dem ! og spøker med dem om at da kan vi gjøre ting bare med tankene .. rydde i huset osv .. oxo gjør jeg det ... viser dem at alt går med tankene

Oxo vet jeg ikke helt hva som skjer ... men etter ei lita stund så sitter jeg å prater med familien sin avdøde hund , og den er på et mye høyere nivå enn meg så hver gang jeg skal si noe intelligent , så stopper hunden meg med et bitt i armen , bare lett .. ikke noe vondt ... oxo sier hunden noe som er mye mer intelligent .

Så forsvinner den hunden , og så tar jeg kontakt med en annen av de avdøde hundene våre og nesten det samme hender da og ... helt skrudd....
Hva betyr dette tro??
SÅ SKJER DET JEG IKKE VIL SKAL SKJE :
Når jeg våkner så står det en mørk - kledd mann foran meg og jeg får lyst til å rope drithøyt!!!!
for jeg er helt skrekkslagen , og lys våken og han bare står der og kikker på meg og er like skremt over å se meg ser det ut som .. men så viser det seg at han er kliss lik en kompis av meg og da tenker jeg .... det er vel ikke noe å være redd for han .... men han skal jo ikke være her!!!! kan det hende at " spøkelse " forandret utseendet sitt til en kompis så jeg ikke skulle bli redd ???
Dette er den merkeligste natta jeg overhodet har opplevd!!
Noen som vet hva alt dette betyr ...