Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Aha, trodde du hadde sitert meg jeg, men jeg har kanskje sitert noen andre...
Kunne jo hende jeg hadde liret ifra meg en av mine "spådommer" eller noe igjen...
Antall ord: 30
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
(btw, hvordan får man vist videoen i posten? Jeg klikker på youtubeknappen her og stter inn linken men det virker ikke)
Du tar det som står etter v= (video = en eller annen kode), klipper ut denne... som i dette tilfellet var 4_TzIUlaQok - og så markerer du den koden og trykker på "youtube-knappen".
Eventuelt skriver youtube innimellom disse tegnene selv: [ youtube ] og avslutter med [ /youtube ] (uten mellomrommene).
Antall ord: 131
Hva med en liten sån hint funksjon som en kan trykke på der oppe for å få forklart hvordan man gjør det (og hvordan man bruker de andre funksjonene), de fleste sliter jo med det inntil en annen bruker forklarer hvordan man gjør det. Nå vet jeg ikke en gang om det lar seg gjøre men jeg vet at jeg har savnet det selv. Det blir litt tungvindt å mase seg frem hver gang en vil prøve seg på noe nytt.
Antall ord: 84
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
Når satan, nei staten, og massemediene (privat eide) og alle som har en finger og to borti Stoltenberg/Rockefeller/FHI (koblingen er ikke tøys, altså!) vil ha deg til å putte noe i kroppen...
Da stiller jeg meg skeptisk.
Jeg synes det er rart å se hvor mange som ga etter for presset.
Som vanlig kan vi alltid se den vanlige formularen som vi gjør i slike "krisetilfeller".
Problem - Reaction - Solution.
Et problem dukker opp, reaksjonene skapes/kommer (og opinionen formes), og så kommer løsningen.
Antall ord: 87
Hmm, såpass. Synes det er litt skummelt med vaksiner jeg, en vet jo aldri om en reagerer på de eller ei.
"I Europa og det er estimert at minst 27,6 millioner pasienter er vaksinert."
Ergo er det mange som tenker som deg.. selv om sikkert ikke alle av europas 700 millioner mennesker har fått tilbudet om vaksine engang er det alikavel en beskjeden mengde totalt sett som er vaksinerte.
Antall ord: 99
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
ludoburgero skrev:Når satan, nei staten, og massemediene (privat eide) og alle som har en finger og to borti Stoltenberg/Rockefeller/FHI (koblingen er ikke tøys, altså!) vil ha deg til å putte noe i kroppen...
Da stiller jeg meg skeptisk.
Jeg synes det er rart å se hvor mange som ga etter for presset.
Som vanlig kan vi alltid se den vanlige formularen som vi gjør i slike "krisetilfeller".
Problem - Reaction - Solution.
Et problem dukker opp, reaksjonene skapes/kommer (og opinionen formes), og så kommer løsningen.
Jeg var en av de som lot meg overtale og fikk med meg andre i familien som stod på gjerdet. Nå føler jeg meg skikkelig skyldig =/
(Takk for hjelpen med videoen og forklaringen forresten)
Antall ord: 124
As long as people believe in absurdities they will continue to commit atrocities. Voltaire