Drømmer, NDO & ut av kroppenDrøm: Obama blir drept?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
geysirland
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2008 16:48
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag
Blitt takket: 4 ganger

Drøm: Obama blir drept?

Innlegg av geysirland »

Jeg drømte i natt at obama ble drept. Kjente på håpløsheten jeg kjente da. For jeg har tro på obama. Jeg tenkte på kona og ungene...Hva med helsereformen hans, guantanamo etc... Midt opp i alt var israel iblandet. Først tenkte jeg at nå mista de en beskytter. Men så tenker jeg at alle presidenter i usa beskytter israel. Det andre som slo meg var med dette drapet kom det frem hvor langt opp i systemet i usa israel styrer.

I hvertfall var israel innblandet på en eller annen måte. Ser enda for meg den blå david stjerna.

Flere som har drømt noe lignende?
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Chronii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2008 18:27
16
Kjønn (valgfri): Mann

Re: Drøm: Obama blir drept?

Innlegg av Chronii »

Nei.

Håper virkelig dette bare var en vanlig drøm, for Obama har jeg stor tro på.
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Drøm: Obama blir drept?

Innlegg av GJEST »

Det finnes nok mange som har drømt sånt noe, eller tenkt tanken.
Iallefall var det det første jeg tenkte, da han ble valgt, at, herregud, det kommer sikkert en eller annen og dreper han etter hvert, i protest på at han er første svarte osvosv.

Men det ser jo ut til å gå bra, heldigvis.
Vi får håpe du ikke er sanndrømt vdr dette :)
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links