Media:
Når det gjelder media,- ser jeg tydelig at det blir mer og mer omtaler av det paranormale, enn hva det tidligere har vært.
Før så vi ett og annet innlegg, men da bare med kjente personer, som Anna Elisabeth Westerlund, - Marcello Haugen, og noen få til. Disse artiklene ble ofte skrevet med en undertone av humor...
Idag tar faktisk mange journalister dette mere seriøst, selv om det fremdeles er mange som fremdeles må ha "den humoristiske" biten med seg.
Engler:
Engler eller lysvesen som de også blir kalt, - vi er også "engler" i den forstand at sjelen vår er nettopp det.
Auraen er en utstråling fra kroppen, som kommer fra nettopp denne energien i oss, selv om den på en måte blir filtrert igjennom kroppen, og dermed også forandrer seg når noe er galt ( som sykdom).
2012:
Datoen 21/12 2012 er som Prinsessen nevnte kun en dato.
Den markerer "midten" av forvandlingsprosessen fra fiskenes tidsalder, som vi fremdeles er i, - og frem til vannmannens tidsalder ( age of Aquarius ) .
Se på det som en nyttårsaften, - vi vet at denne "natten" kl 24 er det nyttår, - et punkt i vår kalender.
Vi merker at natten kommer allerede tidlig om ettermiddagen, og det blir mørkere og mørkere frem til midnatt.
Deretter vil det enda gå en tid før det lysner av dag. Men midnatt blir kl 23.59.59 -> 00.00.01 .
Slik er datoen 21/12-2012 også "midnatt" - og overgangen mellom tidsaldre vil fortsette... akkurat som natten en nyttårsaften.
Denne "ettermiddagen når det begynner å mørkne" - har for tidsalderens betydning vart siden tidlig 1950 tallet, - og vil vare til ca 2080 - om den faktisk ikke varer enda lengre.
Det som gjør at vi nå har en slik "oppvåkning" nå innen det paranormale, er at det er nå det er som "mørkest" om natta - dvs det er nå den grafiske kurven gjør størst utslag. Toppen er 21/12-2012.
Til slutt vil jeg påpeke at å påstå at det paranormale bare er noe "damegreier" - så er det feil.
Det ER en overvekt av damer som har åpnet seg for dette, - men damer er og kjent for å vise mer av sine følelser enn menn.
Men jeg vet at det er mange menn rundt om , - som sier "jeg er også sånn" - når ikke andre hører på

Flott programserie, selv om jeg ikke er enig i alt som blir sagt....

mvh Asbjørn
( ps; lagt inn på facebook http://www.facebook.com/topic.php?uid=2 ... opic=20181 )