Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Samme her, det var irriterende, tåken lå tjukt i to døgn her og klarnet først nå i går kveld. Og da var det ingenting å se iallefall..
Men de bildene var helt nydelige, Satsuki
Det eneste problemet for oss her sørpå, er jo at det (som vanlig) ser ut til å bli tjukt av skyer
Hrmf... Typisk!!
Hvis det er noen trøst så griner Knut Jørgen Røed Ødegaard tårer av blod hver gang det skjer.
Det er som å se et barn glede seg til jul hver gang han snakker om events, og så tipper jeg at det vi ikke får se, bak fasadene, så er det som å se et barn blir frarøvet bamsen sin hver gang det feiler.
Som vanlig regner det på vestlandet, sånn ordentlig også idag. Så vi får vel ikke sett noe her heller
Antall ord: 137
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hæ? Ser du det??
Snodig.. Uansett; artig at det ble så tydelig på bildene, for det var ganske "tamt" når vi så det. Bare litt lyst, liksom. Men kameraet greide å fange opp grønnfargen. Varselet sier at det vil holde på en stund til, spørs om jeg må ut igjen..
For de som vil holde seg oppdatert (litt mer nøyaktig/ raskere oppdatering enn f.eks Storm) http://www.swpc.noaa.gov/pmap/index.html
Antall ord: 77
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her