Det værste av alt var at en natt drømte jeg om farfar, (han har jeg aldri møt eller sett bildet av så viste ikke hvordan han såg ut) Så kom han i mot meg klemte meg å ble litt trist siden jeg ikke kjente han igjen i drømmen, og sa at han var glad i meg, skjønner ikke hvorfor jeg drømte det. Men en uke etter på var jeg hos tante og fikk se bildet av farfar og det var han som besøkte meg i drømme. Så drømte jeg at kjøkken dama på skolen min lekte med en brun puddel hund på et stort grønt jorde, og jeg gikk til henne å spørte om hun hadde hund, og hun sa nei, men når jeg sa litt mer hvordan hunden såg ut kom hun på at datteren hadde fått den hunden.
Men enda verre syns jeg at var når jeg drømte om faren til en god venn av meg. Faren hans har vært død i 20 år nå, så vet vennen min at jeg ser ting og hører ting. Men jeg drømte at jeg skulle få treffe familien hans, og når vi kom fram til et noe likt hage selskap, vennen min gikk fra meg, og jeg stod der alene og da kom en mann til meg, begynte snakke til meg og slikt. men merket at de rundt meg som moren hans, og resten av familien hans ikke snakket til den mannen som kom til meg. Og følte ikke helt at den mannen passet inn i familien helt, han hadde tilhørt den men ikke når jeg møte han. Så jeg ble usikker på hvem det kunne være så jeg satt meg ned med vennen min forklarte drømmen litt mer detaljert og at jeg ikke skjønte hvem han mannen var, så da spørte han meg om jeg kunne forklare litt hvordan han mannen såg ut å hvordan han var som person, jeg begynte forklare å såg på ansiktet til vennen min at han ble mer å mer rar, så når jeg var ferdig så spørte jeg hva som plaget han, og han sa: Det hørtes ut som pappa...
Hvorfor drømmer jeg om personen jeg ikke har noe med å gjøre og aldri truffet????
Håper noen kan hjelpe!!!