dette er noe som har plaget meg en stund nå. hvet ikke om det ligger noe i det
eller om det bare har klikka for meg

men hva og hvor mye av det paranomale og religion osv er det som egentlig er sant?
hva om du hadde fra du var bitte liten baby aldri ble fortalt om relegion, spøkelser, gud osv
osv. hva hadde du trodd på da?
du hadde ikke viss om himmelen eller hælvette. jada det er forskning med resultater på dette og historier og andre tester og det som skal til, men du hvet jo ikke om denne GUD faktisk eksister/har eksistert eller om dette bare er noe en landsby fant ut for 10000 år siden at: hei du, nå skriver vi en masse bullshit og lurer alle som blir født i fremtiden til og tro på noe syke greier vi finner på..
eneste jeg har klart og forholde meg til er alt om universet og at ting har en mening. det har aldri gitt meg noe grunn til og gå i kirka og prate til en ukjent person på et kors eller sette meg ned på et teppe til visse tidspunker på dagen og be fra en rull av skinn eller hva det er som det en gang ble skrevet noen krusseduller på..
hva skjer egentlig når du dør? fortsetter vi i en slag sove modus og drømmer? eller slutter vi og eksistere? at vi kommer til himmelen eller hælvette er bare noe som har gått i generasjon i generasjon helt tilbake til apen ble menneske.
jeg tror i grunn at vi våkner til et annet liv kansje og eller annen værden igjen, men der kommer da fortellinger og og tro fra relegion igjen som har blitt planta i hue på oss.
jeg har troen på at vi har en sjel, men igjen så lurer jeg da på hvor denne "sjelen" kommer fra? sitter det mange milliarder på et lager i "himmelen" eller et annet sted og venter på og bli brukt?
jeg vil tro at det er mer sannhet i vitenskapen enn relegion.
asså, en mystisk person/ kraft kaldt gud skapte ikke jorden på 6-7 dager.
halloo?? vi snakker the big bang theory og ikke noe annet!
det virker kansje absurd og tro at alt har en mening og at universer styrer alt, men igjen og tro på dette gjør vel også dette til en relegion gjør det ikke?
det er vel mye man kan si om dette egentlig, men vil ikke la det ikke bli for langt lese stoff heller.
mange andre her inne har sikkert de samme meningen eller noe lignende som meg.
andre vil sikkert lage diskusjon av dette.
og det er sikkert flere tråder her om det, men shit au.
takk for meg vartfall og takk for at du gadd og lese