Under en ferietur rundt omkring i Møre og Romsdal nå nylig tok jeg en stopp ved en av de gamle bryggene som ligger langsmed hovedveien ca en mil før man kommer til Isfjorden, i retning mot Åndalsnes. Der ville jeg prøve fiskelykken og fant meg godt til rette ved en av bryggene. Klokka måtte vel nærme seg rundt 01-tiden, og jeg storkoste meg der jeg satt og prøvde overliste storfiskene, dog med liten hell. En god sommernatt med gradestokken på 16-tallet, med stille sjø og fin sikt mot Åndalsnes. Dette måtte foreviges tenkte jeg og tok fram mitt kamera, hvorpå jeg tok en del bilder. Stort sett greie bilder, proff er jeg ikke akkurat men jeg gjør da mitt beste. Finner jeg noe som etter min mening kan bli et bra motiv tar jeg gjerne 4-5 bilder av samme sted og vurderer hver enkelte og sletter de dårligste. Det gjorde jeg denne gangen og, men etter å ha sett over bildene på displayet på kameraet, som er forholdvis lite, var det et av bildene som skilte seg ut på en rar måte. De måtte legges inn på pc`n og der ble overraskelsen stor!!!

Ikke aner jeg hva dette er, men litt tøft var det og....kanskje litt creepy. Jeg trekker ingen forhastede slutninger, regner med at det kan ha en logisk forklaring.Men likevel da... Som det sees på bildet er det knallvær, skyfritt, tåkefritt...berre lekkert. Og jeg røyker ikke! Og ikke photoshop om noen lurer. Noen som har en ide om hva dette er? Jeg ser noe, andre som ser det samme? Unaturlig? Tilfeldigheter? Blinkskudd isåfall
3 bilder vises, en før, den aktuelle og den etter. Alle bildene er tatt med sekunders mellomrom.
Bare for nysgjerrighetens skyld, noen her som aner noe om de bryggene, dens historier osv? Var visstnok et grustak/asfaltverk i forbindelse med den brygga for mange år siden.