Hadde en veldig skremmende opplevelse/drøm i natt som jeg ikke riktig skjønner hva var. Det hele startet med at jeg følte et enormt ubehag, ikke som ubehag i form av smerte, men mer som et konstant ubehag i hele kroppen. Jeg både vred og snudde meg, men det ville ikke vekk. Jeg vekslet også hele tiden mellom å være våken/sove, altså en slags mellom tilstand. Husker ikke alt i detalj, men skriver det jeg husker. Jeg følte at noe/noen så på meg eller var bak meg (jeg lå på siden med ansiktet vendt mot veggen). Plutselig kjente jeg et par hender som tok tak i meg bakfra og ble værende, deretter lente denne noe/noen haken sin på skulderen/armen min. Jeg ble livredd, men repeterte for meg selv at det hele bare var en drøm og at jeg bare måtte prøve å våkne, men det hele virket så utrolig virkelig. Som sagt husker jeg ikke alt i detalj, men denne noe/noen begynte å hviske noen lyder/ord inn i øret mitt. Lå der bare helt stiv og livredd. Jeg husker ikke alt i detalj, men jeg tror personen (eller hva det var) forsvant. Jeg prøvde å rope om hjelp, men det var kun en slags lav hvisking som kom ut. Etterhvert forsvant ubehaget og det føltes ut som en slags befrielse. Jeg skrudde på lyset over sengen og bare satt der. Er lenge siden jeg har vært så redd, og ikke minst redd for å sovne igjen.
Jeg har hatt lignende drømmer/opplevelser tidligere hvor jeg har fått følelsen av at noe/noen drar meg ut av sengen slik at jeg faller ut, for deretter å dra meg langs gulvet. Har også da prøvd å rope om hjelp, men kun lav hvisking har kommet ut.
Vet at dette kanskje kan være ne slags søvnparalyse, men jag har opplevd søvnparalyse før og dette virker som om det er noe annet. For alt jeg vet er det sikkert bare en drøm, men det virker så utrolig ekte. Det er akkurat som jeg der og da ikke vet hva jeg skal tro. Jeg ønsker at det bare er en drøm, men samtidig så vet jeg jo at jeg ligger i sengen min, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Veldig skremmende!
Noen som vet hva dette kan være for noe, eller hva det betyr?