Den kvelden var jeg med hjem til han, han skulle kjøre div. festfolk hit og dit og jeg følte meg ikke bra den kvelden, var rar i magen kjentes ut som jeg hadde feber, kaldsvetta og følte en type kulde som når man har feber, men jeg hadde visst ikke feber.
Denne natten så drømte jeg at det var grønt rundt meg, det var vinter, tror vi kjørte bil? Jeg fikk en tlf og fikk høre at beste hadde kommet på sykehus, jeg ble fra meg i drømmen og våknet ikke lenge etter.
Da jeg hadde stått opp gikk jeg i dusjen, når jeg kom tilbake hadde mamma ringt meg, jeg ringte tilbake, stusset litt på hva det nå enn var, hun sa bare at jeg måtte komme så fort som mulig, ''men hva er det?'' sa jeg flere ganger, hun ville ikke si noe, men hun sa så at beste hadde havnet på sykehus, men at det ikke var noen fare, jeg satt på sengekanten og gråt en god stund og var så redd, så redd, fikk reist kort tid etterpå med vått hår og vått ansikt.
Underveis prøvde jeg å ringe mormor, fikk endelig tak i henne og jeg spurte om det gikk bra, da hadde det verst tenkelige hendt, beste hadde forlatt oss...
Nei og nei tenkte jeg, dette har jeg jo drømt!
Så, da lurte jeg på om dette kunne være bare et tilfelle, eller om det ligger noe annet i det på noen måte? Om han selv har prøvd å si ifra, eller hva det er..?
Selv trodde jeg mer på at det fantes noe før, jeg håper enda at det finnes mer enn livet på jorden selv om jeg ikke vet hva jeg skal tro, så derfor søker jeg hit for å høre om noen kan gi meg respons på dette?