jeg har akkurat fått intressen for spiritisme etter en tur med klassen til en gammel hytte som skolen eier langt oppe i skogen. noen av de lærerene som har vært oppe der har opplevd ting, blant annet min kontakt lærer som er der ganske ofte. han kunne fortelle om elever som hadde sett aniskter i et vindu fra loftet der INGEN bruker å være

jeg, noen andre kamerater og en lærer prøvde spiritisme oppe på loftet, der vi hadde mange lys, et glass opp ned og alfabete. alle tok fingertuppene sine oppe på glasset og "lederen" stilte spørsmål men vi fikk aldri noe svar. :mozilla_frown:
men jeg har alltid hatt stor inntresse for overnaturlige ting, og jeg er veldig nyserig på dette. så jeg har bestemt meg at jeg skal prøve det igjen, bare denne gangen på en "proffisjonell" måte.
jeg har lest mye om reglene, som jeg selfølgelig er villig til å følge :mozilla_wink:
men jeg føler meg fortsatt litt usikker, for jeg har ikke funnet noe som gir en god forklaring på alt.
jeg er redd for å gjøre feil og at det kan faktisk få følger

derfor er lurer jeg å om noen kan gi men en god forklaring eller en link som kan fortelle meg framgangsmåtene (1,2,3 osv) og alle reglene når du bruker oujia brett.
Takker for svar