Vi to satt sammen oppe på rommet mitt ved bordet og hadde det helt mørkt med masse te lys rundt arket . Så holdt vi på en stund for det tar jo sin tid før glasset har gjort sitt. Og jeg bare satt der å snakka med vennen min også plutselig får jeg frysninger og gåsehud så plutselig ser jeg en svart skygge rett forand øya mine .. Og da ble jeg redd så jeg avslutta brått .. Og etter det så gikk jeg og vennen min ut med en til og da var vi ned på butikken også begynnte jeg plutselig å føle meg veldig veldig lei meg og sint, men jeg syns det var litt rart for jeg hadde jo ikke noe å være lei meg eller sint for. Så plutselig begynnte jeg å gråte uta for butikken sånn helt plutselig? Så ringte jeg mamma som jobber med det her så ho visste sikkert hva som skjedde. og det viste seg at når jeg så den skyggen hadde den kommet inn i meg og brukt min kropp og sjel til å gråte å vise følser . Men jeg ble litt redd for jeg visste ikke om det var noe godt eller ondt som brukte meg.. Så jeg sa det til de to vennene mine for de tror på det her . Og når vi var hjemme hos den ene vennen min frøs jeg hele tiden! også skulle jeg ta meg litt vann også ble jeg så forbanna fordi vannet ikke ble kaldt.. Litt rart , men det var fordi den sjela som brukte meg måtte få ut sinne på en måte. Så ringte jeg en annen god venn av meg for han er veldig interesert i sånnt og jeg er veldig glad i han så ville ha han der når jeg var redd. Han kom og han ble bekymra og redd selv ! Så alle vi 4 gikk inn i stua og så fikk jeg øye på et bilde i bokhylla demmes og på det bilde var det bilde av oldeforeldrene til morra og faren til vennen min. Og da falt jeg ned i gråt! jeg hylte også satt vi oss på soffaen og jeg gråt og gråt! Var egentlig litt rar følese for jeg gråt jo for noen andre. så gikk vi ned på rommet til vennen min og da la jeg meg på soffan og gråt, så gikk jeg bort i senga til vennen min for å se på bildene på veggen hans. Og da begynnte jeg å gråte igjenn så jeg krøp sammen med puta og gråt. Så hadde vennen min bilde av kjæresten min , eller han var kjæresten min når det skjedde, men ikke nå lenger :/ Så jeg fikk det bilde og holdt det tett inntil meg... Når jeg kom hjem så mamma på det med åndene som var i meg og det viste seg å være de oldeforeldrene til foreldra hans,det var derfor jeg gråt så ille når jeg så bilde av dem i hylla, For det var dem som brukte meg. Så det var heldigvis noe godt. Men den følesen var ekkelt og at jeg bare gråt og gråt uten å hvite hvorfor. Så jeg skal aldri mer ta spiritisme etter den opplevelsen. For hvem vet en gang får jeg kanskje noe fra den mørke siden på meg! Og det er noe jeg ikke vil! Jeg har denne gaven å se ånder og den skal jeg behandle orgentlig og ikke bruke den til missbruk ! For det er ikke alle som er så heldig som meg og mange andre som har fått denne gaven! Det er noe man må ta godt vare på! Så til alle dere andre som har denne gaven bruk den til nyttige ting og hvem vet kanskje man opplever mye spennende gjennom livet også! For ånder er mer enn bare ånder.