zind skrev:Wow, kunne ønske jeg hadde den type drøm på repeat!
Jeg aner ikke hva dette betyr, men jeg googla og klistra inn et par drømmetydninger her. Er det lucide drømmer, der du er våken i drømmen og kan styre ting selv?
"Telekinesis
To dream that you are telekinetic represents a higher level of awareness and consciousness. You are not utilizing your full potential and need to start putting your stored energy levels and mental abilities to use. In other words, you need to put your thoughts into action. For some, dreams of telekinetic powers may indicate your latent paranormal abilities."
"To dream that you have the power of telekinesis symbolizes your ability to be more fully aware of yourself and your abilities. You can see which of your unused talents can be parlayed into a new way to approach life. It may also be an indication that you have paranormal powers that you have not yet used."
hmm.. ok, takk for hjelpa

Det er som regel ikke lucide drømmer...
Det var en gang da, da jeg oppdaget at jeg drømte, fordi jeg skjønte at det måtte være en drøm siden jeg kunne telekinese

, men våkna da ganske kjapt.
Har hatt lucide drømmer før, som ikke har handlet om telekinese, men de tok ofte raskt slutt. Men husker at de var ekstremt tydelige, og det jeg så og følte virket helt virkelig selv om jeg visste at jeg drømte. Er veldig spesielt... for du kan ikke kjenne at du ligger i sengen eller at du har sovet før du våkner.