La meg først si at dette ikke er en lek, skal dere bruke Ouija så sørg for at dere tar det alvorlig, hvis dere vil fnise og ha litt skrekk morro lei en skrekkfilm. Ouija er interesant men metoden og Åndene må vises respekt. Nå til spørsmålene deres.
1. Hvordan starter vi en sånn seanse på en trygg måte?
Jeg vil anbefale at dere ser for dere at dere er omgitt av en boble av hvitt lys, forestill dere at inne i denne boblen kan ikke noe negativt komme. Visualiser at boblen vokser til å til slutt omfatte hele huset. Jeg vil også anbefale dere at dere snakker sammen om hva dere vil spørre om og er trygge på hverandre før dere starter.
2. Hvordan avslutter vi seansen på en trygg måte?
Takk Åndene for at de snakket med dere, enten dere føler at dere fikk kontakt eller ikke. Så se for dere at dere lukker en dør over brettet. Pakk det sammen og legg det bort. Nå gjø en beskyttelse på dere selv. Gjør samme øvelse som jeg fortalte dere om over men se for dere at den rensende hvite boblen som bare tilater godhet å være inne i seg pakker seg rundt hver enkelt av dere og blir en del av huden deres. år dere har gjort dette så anbefaler jeg at dere spiser litt, helst noe sundt men hva som helst går greit, dette hjelper til å orde dere og er bra å gjøre etter Åndelig arbeid.
3. Hva er greit å spørre om hvis vi får kontakt, og hva er det vi absolutt ikke må spørre om?
Dere kan spørre om stort sett hva som helst men ikke ta alle svar som god fisk, skriv dem opp men ikke regn med at alt stemmer, dere aner ikke noe om motivasjonene til Åndene dere snakker med. Dere bør ikke spørre om noe dere ikke har lyst til å vite, som for eksempel har foreldrene mine noen sinne vert utro, når kommer jeg til å dø og så videre, bare ikke gå dit. I tilegg bør spørsmål være sakelige, dette har med respekt å gjøre, ikke spørr om fjollete ting. Tenk deg om noen stoppet deg på gaten og bare spurte deg om tull, da hadde du blitt ganske irritert ganske fort. Still sakelige spørsmål om ting som ikke er skremmende og som du virkelig ønsker å vite. I tilegg alt etter som din egen moral kan det være lurt å undgå spørsmål som krenker andre folk sitt privatliv.
4. Noen som har noen spennende historier om dette? fortell??
Jeg har opplevd en del ting men jeg tror jeg skal ta det i en annen tråd for å holde svarene mine her sånn nogen lunde til saken. Jeg har fått kontakt med Ånder via Ouija og det er alltid spennende.
5. Kan det være farlig?
Alt kan være farlig, men sansyneligheten for at noe mer negativt enn at dere blir redde eller får litt uro i huset er usansynelig. Men ja det er Ånder der ute som er mektige nok til å skade dere skikkelig, men de fleste av disse er ikke interesert i, og jeg mener ikke noe misrespekt her, skolejenter som driver med Ouija brett. En ting som kan være farlig imidlertid er om dere tror blindt på Åndene så kan dere hvis dere får kontakt med en negativ en bli snudd mot deres venner. Ånden kan si at veninnen deres røver å stjele kjæresten din og andre slike ting uten at det stemmer, men så sant dere tar all informasjon dere får med en klype salt er sansyneligheten for at dere havner i fare med Ouija veldig, veldig lav.
6. Kan det få noen konsekvenser bortsett fra at vi blir redde? I såfall, hvilkene?
Hvilke konsekvenser kan det ha å ta kontakt med noen som helst, Ånd eller fysisk? Selvfølgelig kan Ouija ha konsekvenser, alle ting har konsekvenser og det er umulig å gi dere en liste over dem alle. Dere kan ende opp med en Ånd i huset, dere kan bli tappet for energi dere kan få en dyp Åndelig opplevelse som forandrer dere for alltid det er så mange ting som kan skje, men Ouija brett kommer ikke med en bivirknings liste, dette er snakk om et redskap for komunikasjon med andre vesener med alt det kan bringe med seg på godt og på vondt.