lolah skrev:Hei alle sammen. er helt ny her inne, er så glad for å ha funnet et forum å dele erfaringer med.. jeg har endel av paranormale erfaringer...
men først vil jeg spørre dere om noe som skremmer vannet av meg...
Jeg drømte for litt siden at venninden min hadde mediumer hjemme hos seg for å fjærne ende energier ect.. hun kom løpende ut fra huset, og bort til der hver jeg sto å sa til meg at hennes avdøde bror fortalte henne at jeg skulle dø i bilkræsj i trettiårene !!!!
Jeg opplevde også litt forut for dette at jeg så en kiste der det sto 33 eller 34 på !!!!
Jeg vil føye til at det har vært endel død rundt meg i det siste.. jeg har mistet noen som har stått meg nær, har sett forl svinne bort å nesten fått litt dødsangst...
Jeg pleier å "møte" min avdøde bestemor i drømmene.. de gangene det skjer bruser og prikker det i hele kroppen så sterkt at jeg våkner.. dette skjedde ikke denne gangen.. så kanskje er det oppspinn ??
Er det noen som kan forklare meg dette?? noen med noe lignende erfaringer... synes dette er kjempe ekkelt !! fyller jo 30 år i neste mnd...
Dette høres ut som frykt for å dø.
Og slik frykt viser seg gjerne via drømmer, - fordi da er den våkne kritiske delen av oss ute av funksjon.
Og mer man tenker på dette, jo mer blir frykten forsterket, - rett og slett en vond sirkel.
Jeg tror nemlig at vi ikke får vite dagen vi skal dø, heller ikke året, - før vi er oppe i situasjonen vi skal dø av.
En bilulykke vil derfor komme veldig plutselig, mens å dø av sykdom kan ta tid, og da kan man gjerne vite en tid før man dør at nå har sykdommen kommet så langt at det bare er en vei.
Men, - selv i slike tilfeller kan man ikke være sikker...
Et gammelt ordtak sier at "den drukner ikke som henges skal" , - altså at dødsårsaken ofte kan være noe annet enn det man først trodde.
Jeg tror dette er en såkalt "selvforsterkende profeti" - hvor frykten og tankene forsterker seg selv. Og det hele kommer av at man er redd for å dø. Noe nesten alle mennesker er.
Råd: Vær normalt forsiktig i trafikken, - se deg for når du går over veien, osv.
med andre ord, bruk sunn fornuft.
Så tenker jeg du når både 40 og femti og....hvem vet, kansje 100 ?
Du nevner og at du møter din bestemor i drømme, og får en egen feeling av det.
Dette kan være besøk fra henne, - isåfall be om å få det bekreftet med en hendelse på dagtid, - f.ex en fugl som oppfører seg meget uvanlig - virker uredd... eller noe du selv tenker ut.
Bare for å nevne det : bibelen forteller at Gud vet hvor mange hår man har på hodet ( eller noe slikt ), og den forteller og at kun Gud vet når dagen kommer....
A