Gjennom sjamanisme har jeg opplevd meg selv i parallelle verdner... det verste var da jeg trodde denne verden var en "drøm".. hvor ting ikke sto så bra til i den verden jeg kom til for å si d mildt...
Fikk meg en god oppvekker da... kunne ikke vente med å dra til familien da jeg kom til hektene og turen fra fjellet var fantastisk.. alt i nytt lys og sola skinte

Så d jeg sitter igjen av intrykk er at alle valg vi tar er også valg som går i forskjellige rettninger.. så min tanke om d er at absolutt alle mulige forskjellige varianter av valg en har mulighet til å ta blir gjort i disse uenderlige paralleller...

Så kommer du til energi nivåer? hvor høyt d går? d samme kan vel implementers.. men når at kommer til 0 pungtet så er bare alt ett og alt henger i hop og er egentlig ikke mer en ingenting og alt? de gangene jeg har vært i d øvre og rotet så er ting så intenst... tiden opphører fullstendig.. og det er som om alt liv på jorden blir "redigert" av en puppet master... og det er uenderlig mange av dem i forskjellige "nivåer" og varianter... som igjen "vi" "jeget" er en refleksjon av...
solsytemer er som atomer... osv osv osv ...
gi mening for meg iallefall.. d er chill.. men føler ennå at jeg ikke har sett mer enn et fnugg av toppen av isberget..
Fikk et glimt av et minne med meg tilbake fra hvordan d var å "være" i spirit - en ikke dualistisk tilstand med "evig" liv.. hvor jeg så mine brødre og søstre stå ved kanten av et stup... vi skulle utforske dypet "selveste".. d skapte ukjennte...