Jeg er ny på forumet her, og desverre er dette min første tråd, men dere skal nok se mer av meg i fremtiden

I dag da jeg stod og krøllet håret mitt satt min datter på 3 1/2 år i gangen og saumfarte jakka mi i jakt på tyggis.
Da hun fant tyggisen var hun fornøyd

Jeg så da at kortet mitt og bilnøkkelen min lå på gulvet ved jakka og tenkte at å gud det må jeg huske å ta opp før det forsvinner helt!
Så kom min søster som jeg ikke har sett på kjempelenge og jeg glemte det helt bort.
Så etter en liten stund tok jeg opp jakka mi og kortet, men.... hvor er bilnøkkelen....?
Ingen sted!
Ingen. Sted.
Jeg og søsteren min lette i nesten 2 timer, i alle jakker i hele huset, nede i kjelleren, i alle rom, gjennom alle leker, på kjøkkenet i alle skuffer/komfyrer og annet elektrisk, gjennom bosset på badet og på kjøkkenet, i kommoden, under ALT i stuen, OVERALT!
Datteren min har ikke vært utendørs, det er en svær sort nøkkel som vertfall ikke er vanskelig å få øye på og som absolutt ikke kan flushes i do. Og datteren min forteller meg alltid hvor jeg har tingene min enår jeg ikke finner de og jeg tror på henne da hun sier at sist hun så de så var de på gulvet ved jakka mi og at hun ikke hadde forflyttet den.
Men altså, iløpet av bare en 30 min tid så var nøkkelen min vekk.. Og på et SÅ begrenset område

O.V.E.R.A.L.T har vi lett, og den nøkkelen trenger jeg i morgen ellers blir livet mitt ganske vanskelig de neste ukene frem til jeg kan få bestilt ny nøkkel, så dermed utlover jeg en dusør på 500,- til den som gir meg en ledetråd til å finne nøkkelen min.
Det er allikevel betraktelig billigere enn de 3000,- det koster for en ny nøkkel.