Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHvem er Gud ?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Des 2004 19:52
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

Anette : Når du døyr og åpner augene dine i Helvete og veit du skal tilbringa EVIGHETEN (uendelig tid......) der, kor kul hadde du følt deg då pga. du sløsa vekk det KORTE livet på jorda der du og' kunne fått det bedre sammen med Gud..??

Visst du tar ting eg har skreve og setter dei litt meir i sammenheng ("dåren lytter og de kloke hører" - seier ikkje at du er dåre men finn det i Bibelen) vil du faktisk sjå på ting litt annleis!!

meiner du folk skal vera "egoistiske sjøldiggarar" istadenfor? er det mykje kjærlighet å henta der?
Skulle ha nådd deg nå!!!!!! Sku faen meg ha trødd deg full av bibler opp gjennom rævva. DU SITTER IKKE HER OG SIER/INSINUERER AT FOLK KOMMER TIL HÆLVETE OM DE IKKE TROR PÅ DEN DRITTEN DER!!!!!!! FY FAEN HVOR LAM GÅR DET AN Å BLI????? JEG HATER SLIKE SOM DEG RUNEHERA!!! NÅR DU KOMMENTERER NOEN JEG LEVER SAMMEN MED, OG SIER AT HUN KOMMER TIL HÆLVETE OG AT HUN SLØSER BORT LIVET SITT, JA DA HAR DU GÅTT OVER STREKEN!!!!!! SEE YOU IN HELL DIN FORBAINNA HÆSTKUK!!!
Antall ord: 205
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU

www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jan-Olav skrev:
Anette : Når du døyr og åpner augene dine i Helvete og veit du skal tilbringa EVIGHETEN (uendelig tid......) der, kor kul hadde du følt deg då pga. du sløsa vekk det KORTE livet på jorda der du og' kunne fått det bedre sammen med Gud..??

Visst du tar ting eg har skreve og setter dei litt meir i sammenheng ("dåren lytter og de kloke hører" - seier ikkje at du er dåre men finn det i Bibelen) vil du faktisk sjå på ting litt annleis!!

meiner du folk skal vera "egoistiske sjøldiggarar" istadenfor? er det mykje kjærlighet å henta der?
Skulle ha nådd deg nå!!!!!! Sku faen meg ha trødd deg full av bibler opp gjennom rævva. DU SITTER IKKE HER OG SIER/INSINUERER AT FOLK KOMMER TIL HÆLVETE OM DE IKKE TROR PÅ DEN DRITTEN DER!!!!!!! FY FAEN HVOR LAM GÅR DET AN Å BLI????? JEG HATER SLIKE SOM DEG RUNEHERA!!! NÅR DU KOMMENTERER NOEN JEG LEVER SAMMEN MED, OG SIER AT HUN KOMMER TIL HÆLVETE OG AT HUN SLØSER BORT LIVET SITT, JA DA HAR DU GÅTT OVER STREKEN!!!!!! SEE YOU IN HELL DIN FORBAINNA HÆSTKUK!!!
Måtte bare sitere denne så jeg er sikker på at den får stå. Dagens beste innlegg!
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

runehera

Ta kristendommen din å dra til helvete. Sånne innlegg hører ikke hjemme på et sånt forum. Uintelligente bibelrytter faen. BURN IN HELL!
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Des 2004 19:52
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

Den kristne tro er stort sett en religion for AVVIKERE den Runehera. Slike som deg!! Feiginger!! Som gjemmer seg innenfor kirkeveggene." JESUS har tatt på seg mine synder, fordi jeg TRUR på ham" Derfor det er så mange pedoer innen kirkesamfunnet da?? Slik at de kan synde så mye de klarer fordi de blir tilgitt!!???

Du/dere ødelegger for så mange andre!!! Man skal ikke gre alle under samme kam, men slike som deg gjør det VELDIG vanskelig å tolerere den kristne tro i det store og det hele!!!!!
Antall ord: 89
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU

www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DANNi

Innlegg av DANNi »

Nja, okei.. Nå kunne man sikkert vært foruten dette da.. Både hva runehera sier og jan-Olav. Jeg forstår jo hvorfor du reagerer sånn da jan olav..

Jeg synes det er veldig urettferdig av noen, uansett religion og livssyn å se ned på andre fordi de ikke har kommet så kort eller langt som en selv(eller som man tror hvor langt den andre har kommet). Alle ser på bibelen med ulikt syn, uansett om man støtter innholdet eller ikke, og det synes jeg du, runehera, skal ta til etterretning.. Ingen grunn til å forbanne noen som helst, for det er uansett ikke opp til deg å gjøre. Ingen blir forbannet av noen andre enn medmennskene her på jorda, og det finnes ikkenoe som synd, det er noe mennesker har funnet på. Man trenger ikke å bli frelst eller å ha fjernet syndene sine av verken jesus eller gud, for gud ser ingen synder. Som sagt, synd ligger i tankene på mennesker og finnes ikke. Alt er erfaring og lærdom. Hvordan man velger å leve livet er ikke alltid man forstår er opp til en selv, og noen har mye mer utfordrene utgangspunkt enn andre.

Hvis en person lever som en massemorder et liv, så når han dør så blir han ikke sendt til helvete i den forstand, som helvete mange tror. Man ender opp et sted, man ikke slipper ut av før man har forstått, og det er ikke alltid like lyst sted da... For det er det det kommer frem til, å forstå. Så fort man skjønner og har lært av det man har gjort på jorda, vil man kunne gå videre. Og kanskje neste liv, vil den massemorderen tilogmed være opplyst og hjelpe menneskeheten i stedenfor, og ofre sitt eget liv for andres lærdom.

Hva vet jeg, bare noen impulsive tanker..
Antall ord: 313

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
runehera
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Mai 2005 13:21
20

Innlegg av runehera »

Jan-Olav :

går det bra?? trudde dette var eit diskusjonsforum, men kanskje eg tok feil?
var ikkje meininga å provosera deg på noko måte, Jan-Olav! :) kor gammel er du forresten?
eg har mi tru; du har di tru! :) eg tvinger ikkje på deg frelse; men er åpen for å sei mine meininger....
er du som har misforstått meg..
men takk skal du ha for at du synst eg er ein dritt:)
eg sa ikkje at ho kom til Helvete, er ikkje opp til meg å dømma, men eg veit at dei som ikkje har tatt imot Jesus, som også står i Bibelen, kjem dertil...(trudde du visste det frå før! beklager...)
eg dømmer ingen eg....forteller berre om sannheten!! den som vil høra den hører, den som ikkje vil høra den driter i den..men kvifor hata meg pga. eg forteller den inne på et DISKUSJONSFORUM?:)
eg har ingenting imot deg iallefall:) du får ha dine meiningar om meg..

gidder ikkje sei det samme om igjen til deg, er mange som trur dei er kristne..

er ein kristen blir ein satt fri i sannheten, og mister lyst på synd....

du veit ikkje korleis det er å vera kristen før du har prøvd det!:) er ikkje du som skal gjera noko du ikkje klarer, men Jesus gjer det for deg..

unødvendig å hissa seg opp!:) Jesus elsker deg!

Wiz Vicious :

jo takk skal du ha du og:) eg har ingenting imot deg:) du får ha dine meiningar om meg..

unødvendig å hissa seg opp!:) Jesus elsker deg!

Danni :

eg ser ikkje ned på nokon!!!! korleis kan du sei at eg gjer det?:) det er kun diskusjon det går i!! sjøl om det kanskje hørest ut som om at eg ser ned på folk, er det fordi eg prøver ein litt kul versjon av sannheten..skjønner?
eg dømmer ingen..., som sagt!:) men eg er ikkje redd å fortella om sannheten..eg klikker iallefall ikkje på folk!
eg har mi tru, du har di tru..:) tru på kva du vil!:) men eg liker diskusjon! :D (du trur på menneskelig visdom....(++), eg trur på guddommelig visdom, frelse og Jesus)
Antall ord: 370

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
20
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

runehera:

Jeg stilte deg noen spørsmål. Kan du ikke svare? Tør du ikke svare? Er du en som bare slenger ut av deg en masse uten å kunne stå for noe av det?
Jeg skrev:Gud sa «Du kan spise av alle trærne i hagen. Men treet som gir kunnskap om godt og ondt, må du ikke spise av; for den dagen du spiser av det, skal du dø.».
Så sa Slangen til kvinnen: «Har Gud virkelig sagt at dere ikke skal spise av noe tre i hagen?» Kvinnen svarte slangen: «Vi kan godt spise av frukten på trærne i hagen. Bare om frukten på det treet som står midt i hagen, har Gud sagt: Den må dere ikke spise av og ikke røre; ellers skal dere dø!»
Da sa slangen til kvinnen: «Dere kommer slett ikke til å dø! Men Gud vet at den dagen dere spiser av frukten, vil deres øyne bli åpnet; dere vil bli som Gud og kjenne godt og ondt.»

Hvem av disse løy?
Jeg skrev:Vis meg hvor det står om noe ondt Satan har gjort. (Hold Job utenfor, dette var et veddemål mellom far og sønn)
Dette var to klare utfordringer til deg, og de har klar relevans til dine egne påstander.
I tillegg hadde jeg en del kommentarer, som du gjerne må komme med innspill til.
Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
runehera
Nybegynner
Nybegynner
20

Innlegg av runehera »

understreka litt til :

De viser ikkje mykje respekt å oppføra dykk slik.... :) men eg har uansett ikkje noko imot dykk!! eg har sjøl vore ufrelst..eg er ikkje feilfri no heller! ingen som er det; kun Gud er perfekt! :D lett å misforstå! :D:D:D eg meiner INGENTING vondt med noko av det eg skriv....
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Du sier direkte at vi som ikke tar imot Jesus havner i helvete. Synes ikke du det er frekt. Hadde dette vært et kristent forum så hadde det stilt seg litt annerledes.

Husk på at mange her på forumet har samme tro som de som ble brent av de kristne!
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DANNi

Innlegg av DANNi »

runehera skrev: Danni :

eg ser ikkje ned på nokon!!!! korleis kan du sei at eg gjer det?:) det er kun diskusjon det går i!! sjøl om det kanskje hørest ut som om at eg ser ned på folk, er det fordi eg prøver ein litt kul versjon av sannheten..skjønner?
eg dømmer ingen..., som sagt!:) men eg er ikkje redd å fortella om sannheten..eg klikker iallefall ikkje på folk!
eg har mi tru, du har di tru..:) tru på kva du vil!:) men eg liker diskusjon! :D (du trur på menneskelig visdom....(++), eg trur på guddommelig visdom, frelse og Jesus)
Joa, men når du sier at NÅR hun våkner opp i helvete. Det er for meg ikke å diskutere, men å påstå og anklage. Det betyr at du ser ned på henne, og om du ikke mener det, så mener du at hun ikke er god nok for gud. Og det tviler jeg veldig på. For gud og jesus(som er en av mange mestre) lever gjennom alt, og man er ikke avhengig av kristendommen for å leve lykkelig etter sin menneskelige død. Hvis du tror det, så må du bare gjøre det assa, men jeg føler det er litt for trangsynt.

En diskusjon er åpen for andre syn og da påstår man noe hardt. Hvis du vil kalle det du gjør for å diskutere, og ikke presse din tolkning av bibelen over hodene på andre, så må du i det minste godta at din tro ikke er det eneste "riktig", men at faktisk andre som tror litt annerledes enn deg faktisk kan ha kommet lenger. I alle religioner er det en rød trå, og det er den man burde se, ikke tolke ord for ord bibelen som om det er det eneste riktig. Jeg sier, kristendommens opprinnelige tro er flott og det som i bunn prøves å formidles gjennom bibelen er helt riktig, samme gjelder buddhismen, islam og alt annet. Men det er manipulert, og derfor knytter enkelte seg til bare den ene trosretningen, som liksom skal være det eneste riktige, og forbanner andre trosretninger som feil og at da havner man ihvertfall ikke noe bra sted.

Sånn funker det ikke. Grunnen til at noen bare tror på kristendommen eller islam, er den makta feks kirken har tatt til seg. Ved at kirken påstår at bare bibelen er riktig, håver de inn masse makt og penger, for da må folk knytte seg til bare dem og ikkeno annet og da får de en vinkling deer nødt til å tro på. Kalles monopol og det burde du se da.. Samme gjelder microsoft, som lenge har hatt omtrent monopol på det du sitter å bruker nå. Og ved at de har monopol, kan de sette prisen dit de vil og putte hva de vil inn i pakka. Microsoft Internet Explorer var ikke lovlig å tvinge inn i pakka, men allikevel putta bill gates inn M.I.E. for at folk BARE skulle bruke dems ting.

Kristne har mye å lære av enkelte andre trosretninger, eller livssyn. Som spiritisme og buddhisme. Nå tror jeg du sier at spiritisme er djevelskap eller djevelen som utgir seg som gud, men hehe.. Ta Marion DJ feks, som dere sikkert kjenner som medium og hun har holdt seg til spirismen ganske lenge. Under en av hennes livskriser, så dro hun til et, ikke kloster, men en svære katolsk ettellerannet.. Jo, nå husker jeg. Den romersk-katolske kirken i Viktoria. Dette skal være en stor kirke. Og da hun ankom den kirka SKREK hu til gud om å høre henne, om å hjelpe henne gjennom dette. FOr hun hadde mistet flere nære.
Da hun kom hjem, ringte det i telefonen og det var et annet medium som hadde ringt fra et annet land. For en venn av dette mediumet hadde plutselig fått kontakt med faren til Marion, og han MÅTTE prate med henne. Så der ser du, gud hører på alle uansett hvor man er. For gud har kommet igjennom mange ganger til henne i spiritist kirkene, men denne gangen ville hun til den største hun kunne komme til, for å understreke det hun mente. Det er ikke så mange store spiritist kirker, så da måtte hun til en annen trosretning ikke sant.?

Poenget hun fant ut er at ingen trosretninger er mer korrekt enn den andre, alle bunner fra det samme. Jeg sier ikke at du skal dyrke alle trosretninger, for det gjør man jo ikke. Man går for den som tiltaler en mest, og hos deg er det kristendommen. Men vit at det som tiltaler deg, er ikke det eneste riktige. Til deg som person så finner du kristendommen best. Men det betyr ikke at alle andre burde dyrke kristendommen og heller ikke på din måte. Man får like mye kontakt og like god oppstigning etter døden om man sier man hører til noen annen religion, og faktisk selv om man ikke hører til noen religion også. Jeg kommer antagelig ikke slutte meg til noen religioner, men jeg hører på hva andre har å si for det og døden min vil være like vakker som din, og jeg vil møte gud og alle andre der oppe, like mye som deg å.

Har du noen evner? Har du noen erfaringer som gjør at du synes kristendommen er det eneste, eller er det foreldrene din som har fått deg til å tro?
Nå snakker jeg om VELDIG opplevelser, ikke ting som man kan tolke dit man vil. Ikke at regnet sluttet imens du håpet det, eller noe sånt, men at du fikk kontakt forseksempel med avdøde ellerno, og hvor gud og jesus kom igjennom og sa at du må BARE holde deg til kristendommen.. Det tror jeg ikke.. Men fortell..

Klem
Sist redigert av DANNi på 16 Mai 2005 18:09, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 989

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
runehera
Nybegynner
Nybegynner
20

Innlegg av runehera »

BA :

eg kan svare, men eg svarer ofte i heilhet, noko som kan vera vanskelig å forstå iblant..
eg tør å svare på alt!
eg står for det eg seier!

eg veit ikkje svar på alt, men det er heller ikkje meininga me skal veta alt; skal prøva så godt eg kan å svara på spm. :

Slangen laug.. han sa at dei ikkje kom til å dø!! alle "MENNESKE" er døande, men sjela er udødelig..satan sa til dei det han sa på ein "gjer seg ut for å vera ein lysande engel"-måte; utgjer seg for noko bra!! på samme måte operer han per i dag..alt i Bibelen betyr noko; men uten Den Hellige Ånd som guide leser ein Bibelen på ein heilt annan måte!!

Lukas kap. 22

3 Da fór Satan inn i Judas, han som hadde tilnavnet Iskariot og var en av de tolv. 4 Han gikk av sted og snakket med overprestene og offiserene ved tempelvakten om hvordan han kunne utlevere ham til dem. 5 De ble glade og ble enige om å gi ham penger. 6 Judas godtok dette, og fra da av søkte han en anledning til å forråde Jesus en gang han ikke hadde mengden omkring seg.

(Satan på lag med englane sine (onde ånder) fungerer slik at han SNIKER seg inn i mennesket i motsetning til Gud ved hovudmål å stjela, drepa og ødelegga; i form av onde tanker, sjukdommar, o.l. (ein person som er sjuk har ei ond ånd i seg som plagar han)
Satan er løgnens far, null sannhet; berre løgn!!)

Paulus 2.korinterbrev kap. 11 :

14 Det er ikke noe å undres over, for selv Satan skaper seg om til en lysets engel. 15 Da er det ikke merkelig at hans tjenere skaper seg om til tjenere for rettferdigheten. Men til slutt skal de få lønn etter sine gjerninger.

Paulus 2.tessalonikerbrev kap. 2 :

9 Når Den Lovløse kommer, har han sin kraft fra Satan, og han opptrer med stor makt og med under og falske tegn. 10 Med all slags urett forfører han dem som går fortapt, fordi de ikke tok imot og elsket sannheten, så de kunne bli frelst. 11 Derfor sender Gud over dem en villfarelse som virker i dem så de tror løgnen. 12 Og slik skal de få sin dom, alle de som ikke trodde på sannheten, men hadde sin glede i uretten.

Joh.åp. kap. 12 :

9 Den store drake ble styrtet, den gamle slange, han som kalles djevelen og Satan og som forfører hele verden; han ble kastet ned på jorden og hans engler med ham. 10 Og jeg hørte en høy røst i himmelen som sa: «Seieren og kraften og riket tilhører fra nå av vår Gud, og hans Salvede har herredømmet. For våre brødres anklager er styrtet, han som anklaget dem for vår Gud dag og natt. 11 De har seiret over ham i kraft av Lammets blod og det ordet de vitnet om; de hadde ikke sitt liv så kjært at de ikke ville gå i døden. 12 Derfor skal dere juble, himler og dere som bor i dem! Men ulykkelige jord og hav! For djevelen er kommet ned til dere, og hans vrede er stor, fordi han vet at han bare har en kort tid igjen.»
13 Da draken så at den var kastet ned på jorden, forfulgte den kvinnen som hadde født guttebarnet. 14 Men hun fikk de to vingene til den store ørnen, så hun kunne fly ut til sitt sted i ødemarken for å få mat og det hun trengte, i én tid og to tider og en halv tid, langt borte fra slangen. 15 Ut av gapet spydde slangen vann etter kvinnen, som en elv, for å rive henne vekk i strømmen. 16 Men jorden kom kvinnen til hjelp; den åpnet sin munn og slukte elven som draken hadde spydd ut av gapet. 17 Fylt av raseri mot kvinnen gikk draken av sted for å føre krig mot de andre av hennes ætt, mot dem som følger Guds bud og holder fast ved vitnesbyrdet om Jesus. 18 Og den stilte seg nå på stranden ved havet.

kvinna og dragen = kyrkja og satan = åndelig krig!!

Joh.åp. kap. 20 :

Jeg så nå en engel som steg ned fra himmelen med nøkkelen til avgrunnen og en svær lenke i sin hånd. 2 Han grep draken, den gamle slange, som er djevelen og Satan, og bandt ham for tusen år. 3 Han kastet ham i avgrunnen, låste igjen og satte segl over, så han ikke lenger skulle forføre folkene, ikke før de tusen år var gått. Etter den tid skal han slippes løs for en kort stund.

Joh.åp. kap. 20 :

7 Når de tusen år er til ende, skal Satan slippes løs fra sitt fengsel. 8 Han skal dra ut og forføre folkene ved de fire verdenshjørner, Gog og Magog, og samle dem til strid, utallige som havets sand. 9 De drog opp på jordens høyslette og omringet de helliges leir og den elskede by. Men ild falt ned fra himmelen og fortærte dem. 10 Og djevelen som forførte dem, ble kastet i sjøen med ild og svovel, hvor også dyret og den falske profeten er. Der skal de pines dag og natt i all evighet.

(som du sikkert veit er det også ein satanistisk treenighet; djevelen, antikrist og den falske profet - den falske profet er rett rundt hjørnet!! Satans sønn i motsetning til Jesus, Guds sønn!!)

fleire spm.?? :) skal svara når eg først er innpå..
Antall ord: 967

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
runehera
Nybegynner
Nybegynner
20

Innlegg av runehera »

Wiz Vicious :

det står i Bibelen "For kvar den som trur på Han ikkje skal gå fortapt men ha evig liv!"
meinte utifrå Bibelen!!
mulig eg sa det på feil måte, men meinte det på rett måte..uansett ikkje vitsi å hissa seg opp og banna og steika; hata!!! :D
tru på kva du vil!:) eg liker å diskutere.... :D du treng ikkje diskutera med meg visst du ikkje vil!

DANNI :

seier det samme til deg! mulig formulert på feil måte men meinte det ikkje vondt..:)

eg trur på falske religionar; og held meg langt vekke frå dei!:)
gjentakelse : kyrkja per i dag har Satan makt over!............
"dei vise skal setta seg fast i sin egen visdom"

igjen seier eg; nytter ikkje å diskutere; du har di tru, eg har mi! :D
det du skriv om frelse kan sammenlignast med : "første mann på månen spør verdens befolkning : er det deilig å vera på månen?" - NYTTER IKKJE!!!!! :D:D:D:D
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
runehera
Nybegynner
Nybegynner
20

Innlegg av runehera »

vitnesbyrd :

var på ferietur i Israel og dreiv ut ei ond ånd som viste seg synlig for meg der (kvit skikkelse inni veggen som var rett framforbi meg lenge......) ba til Gud i Jesu navn om at den måtte forsvinna; såg det sprang vekk bortover veggen... det er synlig bevis! men Gud har bedre måtar å visa seg på....... men det kommer først i frelsa!! det må opplevast...
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DANNi

Innlegg av DANNi »

Kunne du ikke være så snill å svare på det jeg spør om da?

Nå husker jeg ikke helt alt jeg spurte om, hvis det var så mye, men jeg vet jeg spurte om hvordan du ble kristen.
Svar helst på det.
Og svar gjerne på dette å. Hva legger du i å bli frelst og hvordan og hva opplevde du? Ikke kom her å si at det er for privat til å snakke om ellerno azz..

Klem
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DANNi

Innlegg av DANNi »

Unnskyld meg, en hvit OND ånd?
Haha.. den har jeg ikke hørt før.. Ikke tull a.. Hvis det hadde vært en ond ånd, så ville DU følt en ENORM ubeskrivelig frykt og ondskap. Så ille som du aldri før har kjent og ikke kunne beskrive. Dessuten klarer ikke en kristen person å fjerne onde ånder, selv ikke ved å tilkalle gud ogjesus. Gud er jo med deg hele tiden uansett. For å fjerne onde ånder, som er SORTE skygger, så må det en fra samme ulla til. En magiker kanskje, en som jobber med "ondskap"..

Samme som en engel med svarte vinger det..

Dessuten, hvis du hadde klart å få en ånd til å forsvinne, som du kanskje gjorde. Og du sier du så han. Så ville du antagelig sett han forsvinne inn i hvitt lys, hvor andre lysvesener mottok han. Man utdriver ikke en ånd ved å knipse i fingrene(eller be gud om å gjøre det). Og hadde det vært noen onde ånder, så ville du aldri fått vedkommende vekk..

Klem
Antall ord: 174

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links