UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Nyttårsufoer
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2007 20:48
- 16
- Har takket: 24 ganger
- Blitt takket: 77 ganger
- Nyttårsufoer eller ikke....
Når det gjelder nyttårsobservasjonen, så har jeg fått en sterk magefølelse om at den ikke har noe med ufo å gjøre, men er noe nyttårsrelatert. Tror nå at det kan være de kinesiske lanternene som ble sendt opp som har truffet en luftstrøm med en annen vindretning når de kom høyere opp. Hvem vet..
Sist redigert av Chimera på 13 Apr 2012 22:29, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 63
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Sep 2010 10:59
- 14
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Har takket: 77 ganger
- Blitt takket: 254 ganger
- - Nyttårsufoer eller ikke....
Det virker som en smart innstilling. Selv om den kom i det seneste laget.Chimera skrev:Det var nok Venus jeg hadde tatt bilde av, siden objektet er synlig når det er klarvær Observerte objektet i går kveld og la merke til at det minska i intensitet når det kom noen tynne skyer foran, så grunnen til at det plutselig forsvant må være at det ble dekt av ei sky.
Når det gjelder nyttårsobservasjonen, så har jeg fått en sterk magefølelse om at det heller ikke har noe med ufo å gjøre, men er noe nyttårsrelatert. Tror nå at det kan være de kinesiske lanternene som ble sendt opp som har truffet en luftstrøm med en annen vindretning når de kom høyere opp. Hvem vet..
Antall ord: 139
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2007 20:48
- 16
- Har takket: 24 ganger
- Blitt takket: 77 ganger
- Nyttårsufoer
Det er jo bare antakelser fra min side, jeg vet jo ikke. Er jo egentlig skeptiker. Teorier er teorier. Så lenge man ikke har en bekreftelse på hva det var, så kan det jo være både det ene og det andre.
Antall ord: 43
Hide post links |